eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaAktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XXXI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XXXI
Numer ogłoszenia: 154782 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53805 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XXXI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Strzelcach Opolskich, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 im. Fr. Chopina w Warszawie, c) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 3 im. Juliusza Zarębskiego w Warszawie, d) Zespól Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie, e) Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Strzelcach Opolskich a) ocieplenie ścian fundamentowych b) ocieplenie ścian zewnętrznych, c) docieplenie dachu, d) ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej f) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, g) wymiana źródła ciepła na gazowa pompę ciepła, h) wymiana instalacji c.w.u i) remont i przebudowa instalacji wentylacji, j) usprawnienie wentylacji poprzez montaż wentylacji grawitacyjnej wspomaganej wentylatorami, k) wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna z odzyskiem ciepła i funkcja grzania i chłodzenia sali koncertowej l) wymiana instalacji elektrycznej wraz z oprawami i źródłami światła na energooszczędne, ł) montaż ogniw fotowoltaicznych, m) system zarządzania energią BMS, n) odtworzenie i uzupełnienie instalacji telekomunikacyjnej, o) odtworzenie instalacji odgromowej 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 2 im. Fr. Chopina w Warszawie a) osuszenie i odsolenie ścian piwnic, b) wykonanie izolacji pionowej i poziomej oraz ocieplenie ścian piwnic i fundamentowych części nie podpiwniczonej, c) remont schodów zewnętrznych i posadzki podcienia wejściowego, d) ocieplenie elewacji, wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej, e) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych f) wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, g) montaż nowych parapetów wewnętrznych i osłon grzejnikowych, h) ocieplenie dachu i) wykonanie nowego pokrycia dachu, j) podwyższenie i remont kominów, k) montaż nasad wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej, l) wymiana instalacji odgromowej, ł) zamurowanie okien piwnicznych i drzwi wejściowych w elewacji północnej, m) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, zastosowanie systemu BMS, n) modernizacja instalacji oświetleniowej - wymiana opraw, o) modernizacja instalacji wentylacji sali koncertowej, p) montaż agregatu chłodniczego na dachu, r) montaż paneli fotowoltaicznych na dachu, 2.3. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 3 im. Juliusza Zarębskiego w Warszawie a) wykonanie izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej od strony zewnętrznej budynku na odcinku tarasu i przybudówki wejścia do budynku b) wykonanie izolacji pionowej termoizolacyjnej od strony zewnętrznej budynku na poziomie ścian piwnicznych zlokalizowanych w części podziemnej. c) wykonanie nowej izolacji podłóg w poziomie piwnic d) remont elewacji e) wykonanie naprawy płyty balkonowej i schodów tarasowych wraz z czapami i posadzką z piaskowca f) wykonanie docieplenia poddasza wraz z naprawą dachu g) udrożnienie wentylacji grawitacyjnej h) wymiana części okien i) naprawa i remont elewacji po wymianie okien i remont całościowy elewacji j) obróbki blacharskie i podokienniki k) naprawa tynków po poprowadzonych instalacjach l) wymiana instalacji elektrycznej z wymianą opraw na energooszczędne LED ł) montaż pompy ciepła m) wymiana instalacji c.o. 2.4. Zespól Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie a) ocieplenie ścian zewnętrznych b) ocieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji pionowej c) ocieplenie dachu części parterowej budynku d) ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej f) wymiana instalacji c.o. z modernizacją węzła cieplnego g) zastosowanie systemu BMS h) wymiana instalacji elektrycznej z zastosowaniem energooszczędnych opraw LED i) budowa systemu ogniw PV j) budowa systemu wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją w sali koncertowej 2.5. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie a) ocieplenie dachu wełną mineralną b) ocieplenie ścian piwnic przylegających do gruntu (do poziomu gruntu) z wykonaniem izolacji przeciwwodnej, c) wymiana istniejących okien na nowe okna drewniane wykonane z zachowaniem wyglądu historycznego, wykonane na wzór (z zachowaniem istniejących podziałów i wymiarów) istniejących d) wymiana drzwi zewnętrznych na nowe drzwi drewniane ocieplone, przy zachowaniu ich wyglądu historycznego, wykonane na wzór istniejących z zachowaniem istniejących podziałów i wymiarów. e) modernizacja węzła cieplnego f) wymiana systemu centralnego ogrzewania z wymianą grzejników i zaworów g) wymiana systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej h) wykonanie wentylacji mechanicznej i) wymiana instalacji elektrycznych z wymianą opraw na LED Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 888 Mirosława Puczyńska, ul. Czerniakowska 159 m 18, 00-453 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 14.03.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 052-087037 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 14.07.2014 r. Wykonawcy: 888 Mirosława Puczyńska, ul. Czerniakowska 159 m 18, 00-453 Warszawa. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.