To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji
projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II
stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia
z części XV
Numer ogłoszenia: 154790 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53817 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Będzinie, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie, c) Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. F. Chopina w Bytomiu, d) Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Zabrzu, e) Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. L. Różyckiego w Bytomiu. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Będzinie a) docieplenie stropodachu w sali koncertowej styropapą b) docieplenie stropodachów niewentylowanych styropapą c) ocieplenie stropu nad piwnicą części nieogrzewanej d) ocieplenie podłóg na gruncie płytami poliuretanowymi e) docieplenie ścian poniżej gruntu styrodurem z wykonaniem izolacji pionowej ścian f) wymiana stolarki okiennej na nową z PCV o U = 0,9 W/m2K z montażem nawiewników ciśnieniowych g) wymiana drzwi zewnętrznych na nowe drewniane o U = 1,1 W/m2K h) modernizacja wentylacji grawitacyjnej - montaż nasad hybrydowych i) budowa systemu wentylacji mechanicznej z funkcją schłodzenia dla sali koncertowej i wybranych pomieszczeń j) wymiana instalacji c.o. k) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych l) budowa systemu ogniw PV ł) budowa systemu BMS 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie a) izolacja termiczna stropodachu niewentylowanego - styropapa b) izolacja termiczna stropu (część stara - nadbudowa) - granulat wełny mineralnej c) ocieplenie stropodachu (tarasu) nad fragmentem parteru (część stara) płytami poliuretanowymi d) izolacja termiczna styrodurem i przeciwwilgociowa ścian piwnicznych (część stara-patio i część dobudowana) e) izolacja termiczna styropianem ścian zewnętrznych (część stara-nadbudowa i patio, część dobudowana - parter i piętro) f) izolacja termiczna płytami poliuretanowymi ścian wewnętrznych (część stara - nadbudowa) g) izolacja termiczna podłóg na gruncie płytami poliuretanowymi z odtworzeniem posadzki h) wymiana okien na nowe z PCV o U = 0,7 W/m2K i) wymiana drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe o U = 1,1 W/m2K j) wymiana instalacji c.o. k) budowa instalacji mechanicznej pomieszczeń sal dydaktycznych, biblioteki i sali koncertowej części nowej budynku l) montaż wentylacji hybrydowej w części starej budynku m) budowa wentylacji wywiewnej pomieszczeń w.c. n) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych o) budowa systemu BMS 2.3. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. F. Chopina w Bytomiu a) docieplenie podłogi na gruncie styropianem b) ocieplenie stropu odcinkowego nad piwnicą wełną mineralną c) docieplenie stropu strychu nad pomieszczeniami drugiego piętra wełną mineralną d) docieplenie nieocieplonych ścian zewnętrznych styropianem e) docieplenie ścian zewnętrznych od strony podwórka (docieplonych) styropianem f) wykonanie docieplenia ścian piwnic sali gimnastycznej styrodurem z wykonaniem izolacji pionowej g) ocieplenie stropu nad piwnicą w części podpiwniczonej sali gimnastycznej wełną mineralną h) docieplenie w budynku Sali gimnastycznej podłóg na gruncie styropianem i) docieplenie stropodachu styropianem nad salą gimnastyczną i częścią administracyjnolekcyjną j) wymiana okien w budynku głównym i sali gimnastycznej na nowe z PCV o U = 0,9 W/m2K k) wymiana drzwi zewnętrznych w budynku głównym na ze stali o U = 1,3 W/m2K l) wymiana drzwi zewnętrznych w Sali gimnastycznej na nowe z aluminium o U = 1,3 W/m2K ł) wymiana instalacji c.o. m) budowa instalacji wentylacji hybrydowej wyciągowej n) budowa instalacji wentylacji mechanicznej z funkcją schłodzenia sali koncertowej, gimnastycznej i kameralnej o) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z modernizacją instalacji elektrycznych p) budowa systemu ogniw PV r) budowa systemu BMS 2.4. Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Zabrzu a) docieplenie przegród zewnętrznych budynku. b) wymiana ślusarki okiennej zewnętrznej oraz elementów systemu szklenia fasadowego. c) wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej. d) wymiana instalacji centralnego ogrzewania. e) wymiana instalacji elektrycznych. f) budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na elewacji budynku. g) budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła i klimatyzacją h) montaż systemu BMS dla potrzeb instalacji C.O., wentylacji mechanicznej i instalacji elektrycznej. 2.5. Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. L. Rózyckiego w Bytomiu a) ocieplenie ścian zewnętrznych dobudowanej parterowej części obiektu styropianem b) ocieplenie stropodachu nad V piętrem granulatem z wełny mineralnej c) ocieplenie stropodachu nad częścią dobudowaną płytami styropapy d) ocieplenie stropu nad przejazdem styropianem e) ocieplenie podłogi na gruncie płytami poliuretanowymi z wykonaniem izolacji przeciwwodnej f) wymiana okien na nowe drewniane o U = 0,9 W/m2K z zachowaniem podziałów okien oryginalnych g) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej h) wymiana instalacji c.o. i) wymiana źródła ciepła na rewersyjne absorpcyjne pompy ciepła z dodatkowym kotłem gazowym j) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z modernizacją instalacji elektrycznych k) budowa systemu ogniw PV Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Termodom, ul. Gen. Maczka 149, 34-240 Jordanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 14.03.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 052-087037 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 14.07.2014 r. Wykonawcy: Termodom, ul. Gen. Maczka 149, 34-240 Jordanów. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi gminnej nr 107291D relacji Jakubkowice-Czechy.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Jaśminowej w Polkowicach
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg na terenie gminy Janów Podlaski
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.