Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Katowice: Zagospodarowanie terenu działki Filii bibliotecznej nr 14 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach przy ul. Piastów 20.
Numer ogłoszenia: 155996 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach , ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546098, faks 032 2546098 w. 113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu działki Filii bibliotecznej nr 14 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach przy ul. Piastów 20..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu działki Filii bibliotecznej nr 14 przy ul. Piastów 20 w Katowicach / działka nr 81/, które obejmuje : 1)usunięcie zniszczonych nawierzchni asfaltowych, 2)splantowanie i wyrównanie terenu, 3)wykonanie ścieżek spacerowych z kostki betonowej oraz nawierzchni żwirowej, 4)zakup i montaż elementów małej architektury tj. ławek, koszy na śmieci, altany i mini estrady, grilla, 5)wykonanie ogródka skalnego, 6)roboty ogrodnicze z uwzględnieniem rocznej pielęgnacji gwarancyjnej, 7)wykonanie instalacji automatycznego nawadniania terenu, 8)wykonanie oświetlenia parkowego, 9)wykonanie części sportowej ze stołem do tenisa oraz części rekreacyjnej z miejscem do grillowania. Roczna pielęgnacja gwarancyjna o której mowa powyżej w ppkt 6 obejmuje: odchwaszczanie i usuwanie odrostów, nawożenie mineralne, cięcia formujące, podlewanie zależnie od potrzeb i pory roku (ze szczególnym uwzględnieniem okresu tuż po posadzeniu oraz okresu susz wiosenno-letnich), wymianę roślin, które się nie przyjęły, zabezpieczenie wrażliwych roślin na okres zimowy, uzupełnianie mulczowania, pielęgnację trawników, kontrolę stanu technicznego nawierzchni oraz zamontowanego wyposażenia. Zamawiający wymaga by czynności rocznej pielęgnacji gwarancyjnej wykonywane były w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż jeden raz w miesiącu. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wady..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4600,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny oceny spelnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda wykazania przez wykonawcę wykonania w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót, o wartości minimum 150000 zł brutto każda, polegających na zagospodarowaniu terenów zielonych o pow. minimum 1000 m2 obejmujących w jednym zamówieniu wykonanie : nawierzchni utwardzonej (chodniki), oświetlenia parkowego, montażu obiektów małej architektury (np. ławek, altan), nasadzania roślin i krzewów oraz trawników; Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dowodów dotyczących najważniejszych robót budowlanych, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym : - kierownikiem budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - osobą posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami w zakresie kształtowania terenów zielonych lub architektury krajobrazu w tym nasadzania roślin, kształtowania, pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie treści złozonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach, ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach, ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Budowa Hali Sportowej w Łubianie
- Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.