eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU POMIAROWEGO DO MONITOROWANIA WILGOTNOŚCI I TEMPERATURY W BUDYNKU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Toruń: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU POMIAROWEGO DO MONITOROWANIA WILGOTNOŚCI I TEMPERATURY W BUDYNKU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
Numer ogłoszenia: 156589 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU POMIAROWEGO DO MONITOROWANIA WILGOTNOŚCI I TEMPERATURY W BUDYNKU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie, konfiguracja systemu pomiarowego do monitorowania wilgotności i temperatury w budynku przy ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń - Ratuszu Staromiejskim, w Muzeum Okręgowym w Toruniu oraz wykonywanie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji i we wzorze umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) System składa się z trzech podstawowych elementów- poziomów: komputera pełniącego funkcję serwera oraz urządzenia sterującego, odbiorników oraz punktów pomiarowych. b) Komunikacja między komputerem a odbiornikami będzie się odbywała przy wykorzystaniu wewnętrznej sieci informatycznej w budynku Ratusza Staromiejskiego, c) Uprawnienia poszczególnych użytkowników jak i administratora systemu zostaną ustalone w chwili konfigurowania systemu, d) w ramach systemu należy zamontować 37 jednakowych punktów pomiarowych do kontroli parametrów powietrza wewnątrz budynku oraz 1 na zewnątrz budynku; e) każdy punkt pomiarowy składa się z sondy i rejestratora - jednego urządzenia, f) każdy punkt pomiarowy musi posiadać własne zasilanie bez konieczności podłączenia do sieci elektrycznej, g) każdy punkt pomiarowy musi posiadać możliwość bezprzewodowego przesyłania danych pomiarowych do urządzeń zbiorczych, h) sonda: - musi posiadać sensor wilgotności oraz czujnik temperatury, - zakres pomiarowy sondy: wilgotność względna: w pełnym zakresie od 0 do 100%RH, temperatura: obejmująca przedział od -20 do +60 st. C, - dokładność pomiarowa sondy, przy temperaturze 23 st.C i wilgotności od 0 do100%RH: - wilgotność względna: nie gorsza niż 2%RH, temperatura: nie gorsza niż 0,5 st. C - każda sonda musi posiadać możliwość kalibracji (regulacji i odwzorowania) w przyszłości w dowolnych punktach (mieszczących się w zakresie pomiarowym sondy), określonych przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający powinien mieć możliwość samodzielnej zmiany miejsca umiejscowienia sond, - każda sonda musi posiadać możliwość rozłączania z rejestratorem (ważne ze względu na kalibrację sondy lub jej wymianę), - każda sonda musi być dostarczona z fabrycznym certyfikatem regulacji i wzorcowania, - każda sonda musi być zasilana bezpośrednio z rejestratora (nie może wymagać zewnętrznego zasilania), i) rejestrator: - zasilany bateryjnie (bateria dostarczana w komplecie), z możliwością wymiany baterii w przyszłości (model baterii ogólnie dostępny na rynku; - rejestrator nie posiada wyświetlacza, - do jednego rejestratora można podłączyć jedną sondę pomiarową bezpośrednio, - musi posiadać wbudowany rejestrator czasu rzeczywistego oraz pamięć do której mogą być zapisywane dane pomiarowe, data godzina, wartość wilgotności względnej (%RH), wartość temperatury (st. C), - zapis danych pomiarowych w rejestratorze odbywa się z określoną przez użytkownika częstotliwością (częstotliwość w zakresie od 15 min do co 6 godzin), - w pamięci rejestratora musi być zapisanych przynajmniej 100 tys. danych pomiarowych, - pamięć rejestratora można regularnie czyścić, - rejestrator posiada moduł komunikacji radiowej (komunikacja w paśmie 433,92 MHz), który umożliwia przesłanie danych do urządzenia zbiorczego (odbiornika), - rejestrator musi posiadać funkcję kontroli stanu baterii, j) punkt pomiarowy do kontroli parametrów powietrza na zewnątrz budynku (1 szt.): - składa się z sondy i rejestratora, - sonda pomiarowa zainstalowana na zewnątrz w odpowiedniej osłonie radiacyjnej przytwierdzonej do ściany budynku, - sonda połączona z rejestratorem przy użyciu odpowiedniego przewodu o długości nie większej niż 5 m., - rejestrator zainstalowany w budynku, - lokalizacja sondy i rejestratora ustalona z Zamawiającym, przy czym montaż powinien w jak najmniejszym stopniu ingerować w zabytkową substancję muru zewnętrznego i ściany wewnątrz budynku, - dane szczegółowe rejestratora i sondy zgodne z parametrami określonymi dla sond i rejestratorów wewnętrznych, k) urządzenie zbiorcze (odbiornik): - ilość odbiorników: 7 szt., - lokalizacja urządzeń zbiorczych ustalona z Zamawiającym, - urządzenia zbiorcze, odbiorniki zasilone przewodowo, w komplecie wtyczkowy zasilacz sieciowy, - urządzenie posiada moduł komunikacji radiowej na częstotliwości 433,92 MHz, umożliwiający komunikację z punktami pomiarowymi, - z jednym urządzeniem zbiorczym można połączyć minimum 50 punktów pomiarowych, - urządzenie zbiorcze nie posiada funkcji rejestracji danych pomiarowych, - nie posiada wyświetlacza, - posiada interfejs Ethernet LAN do komunikacji z komputerem będącym urządzeniem nadrzędnym w systemie, - każde urządzenie zbiorcze jest dostarczane z anteną sygnałową możliwa do podłączenia, - odbiorniki muszą zostać zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, po konsultacji z Wykonawcą w obudowach nie odbiegających od zastosowanych przy montażu systemu komputerowego (fotografia - załącznik nr 7). l) instalacja punktów pomiarowych musi uwzględniać stały montaż urządzeń na ścianach w sposób, który zabezpieczy sondy pomiarowe przed swobodnym przemieszczaniem, uchwyty muszą być dobrane kolorystycznie do ścian, w niewielkim stopniu wymagające ingerencji w ścianę, m) serwer - komputer do pracy całodobowej: - typ obudowy serwera Tower - ilość zainstalowanych procesorów 1 szt., min. i5, - pojemność pamięci Pamięć ram: nie mniej niż 4 GB - ilość zainstalowanych dysków 2 szt - maksymalna ilość dysków 4 szt - pojemność zainstalowanego dysku 1TB - typ karty graficznej Matrox G200 eW [8MB] - system operacyjny Microsoft Windows serwer 2012 Foundation n) dysk zewnętrzny na kopię zapasową: HDD, USB 3.0, 1 TB o) oprogramowanie: - oprogramowanie na komputer PC dedykowane do współpracy z odbiornikami i punktami pomiarowymi, wszystkie elementy systemu powinny być kompatybilne, - oprogramowanie kompatybilne z dostarczonym systemem Windows, - oprogramowanie musi posiadać funkcję konfiguracji podłączonych punktów pomiarowych, - oprogramowanie musi posiadać funkcję konfiguracji wielu progów alarmowych w jednym punkcie pomiarowym (progi alarmowe ustawiane odrębnie dla temperatury i wilgotności względnej), - oprogramowanie musi posiadać funkcję wizualizacji danych w postaci przebiegów i tabeli z wynikami, graficzną - etykiety z wynikami pomiarów rozmieszczone na grafice przedstawiającej mapę obiektu oraz wykresy - możliwość wizualizacji danych w postaci wykresu, - musi być możliwość generowania raportów: z wyników pomiarów poszczególnych nadajników (dane analityczne), zbiorcze ze wszystkich nadajników, analiza zdarzeń (alarmów, logowań itp.) - wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego muszą również ukazywać się na monitorze, a także odczyt, konfigurowanie itp. - musi posiadać funkcję łączenia punktów pomiarowych w grupy urządzeń, co ułatwia wizualizację wyników, - musi posiadać funkcję rejestracji danych do zaszyfrowanych plików na dysku połączonym z komputerem, - musi posiadać funkcję ręcznego i automatycznego odczytu danych zapisanych w pamięci rejestratorów, - musi posiadać funkcję zapisu zdarzeń w systemie, takich jak logowanie użytkowników, zmiana ustawień oraz alarmowania o zdarzeniach alarmowych takich jak problemy z komunikacją, problemy z oprogramowaniem, przekroczenia ustalonych progów alarmowych poprzez wysłanie wiadomości email na wybrane adresy (komputer połączony z Internetem), - oprogramowanie musi posiadać funkcję powiązania użytkownika do konkretnego zdarzenia alarmowego (dany użytkownik może być informowany w postaci wiadomości e-mail o danym zdarzeniu alarmowym w systemie) - oprogramowanie musi posiadać funkcję analizy danych pomiarowych i generowania na ich podstawie odpowiednich raportów, - oprogramowanie musi posiadać możliwość eksportu danych pomiarowych do plików zaszyfrowanych z rozszerzeniem .xls, 3 W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania: a) Dostawy wymaganego sprzętu, b) Instalacja systemu składającego się z urządzeń pomiarowych i oprogramowania, c) Uruchomienie systemu, d) Konfiguracja systemu, e) Szkolenia - 3 szkolenia, czas 8 godzin jedno szkolenie, do wykonania w terminie 6 miesięcy od daty instalacji systemu, terminy do ustalenia z Zamawiającym, przy czym jedno szkolenie odbędzie się po uruchomieniu systemu, termin kolejnych ustalany z dwutygodniowym wyprzedzeniem. f) Dwóch przeglądów serwisowych - po 12 miesiącach od pierwotnej kalibracji i po 24 miesiącach od pierwotnej kalibracji, przy czym po każdym przeglądzie Zamawiający otrzyma świadectwo regulacji będące podstawą do objęcia roczna gwarancją procesu kalibracji. 4. Wykonawca jest zobowiązany do podłączenia sprzętu oraz dostarczenia niezbędnych kabli i innych elementów, które nie zostały wymienione w specyfikacji wraz z załącznikami a są niezbędne do uruchomienia sprzętu i oprogramowania. 5. Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, posiadać ważną gwarancję. 6. Wykonawca jest zobowiązany w ramach zamówienia do dostarczenia atestów i certyfikatów właściwych ze względu na przedmiot zamówienia. 7. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 8. Praca w budynku może odbywać się: a) w dni powszednie od 8.30 do 16.00, b) w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00, c) prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki w godzinach od 8.30 do 16.00 lub inne dni od godz. 8.30 do godz. 10.00. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić wcześniej konieczność wykonania tych prac. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 10. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 13. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych w przedmiocie zamówienia o wartości do 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), a w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują 2 zamówienia polegające na dostawie, montażu i konfiguracji systemu pomiarowego do monitorowania wilgotności i temperatury w budynku figurującym w Rejestrze Zabytków do instytucji lub podmiotu zajmującego się gromadzeniem, przechowywaniem i ekspozycją dzieł sztuki, poświadczone przez samodzielny Dział Konserwacji lub dyrektora/zarządzającego danej instytucji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii Wykonawca załącza do oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - dokładność pomiaru w zakresie wilgotności względnej RH nie gorsza niż 2% - 20
  • 3 - dokładność pomiaru w zakresie temperatury nie gorsza niż 0,5 st. C - 20
  • 4 - pojemność pamięci na dane pomiarowe - minimum 100.000 danych pomiarowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Toruniu, Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.