eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujścieświadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pacjentów w SPZOZ Szpital Miejski przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu - II tura

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Świnoujście: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pacjentów w SPZOZ Szpital Miejski przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu - II tura
Numer ogłoszenia: 156917 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pacjentów w SPZOZ Szpital Miejski przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu - II tura.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pacjentów w SPZOZ Szpital Miejski przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu 1. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonana na bazie własnych pomieszczeń kuchennych Wykonawcy, spełniających wszelkie wymogi Inspekcji Sanitarnej. 2. Wszystkie produkty do przygotowania posiłków zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli - przez wyznaczonego przedstawiciela - stanu sanitarno - higienicznego kuchni i zaplecza kuchennego, kontrolę jakości i ilości wydawanych surowców z magazynu, uczestnictwo przy produkcji posiłków, ocenę ich jakości i przygotowaniu do transportu. 4. Posiłki winny być przygotowane zgodnie z wymaganą minimalną gramaturą poszczególnych posiłków i produktów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia gramatury wydawanych posiłków oraz ocenę kosztów wsadu do kotła. 6. Wykonawca dostarczy posiłki we własnych termosach i pojemnikach do poszczególnych oddziałów Zamawiającego. Pojemniki i termosy muszą być szczelne i nieuszkodzone, a za ich stan higieniczno - sanitarny odpowiada Wykonawca. 7. Posiłki powinny być przygotowane przed dostarczeniem i dowiezione do Zamawiającego o ściśle określonych porach: - śniadanie godz. 8.00 - 8.30 + II śniadanie (dla diabetyków i dla dzieci) - obiad godz. 13.00 - 13.30 + podwieczorek (dla diabetyków i dla dzieci) - kolacja godz. 17.30 - 18.00 8. Sporządzanie posiłków odbywać się będzie na podstawie 10-dniowych jadłospisów przygotowanych wg ściśle określonych norm przez dietetyka i zatwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego (na trzy dni przed wprowadzeniem jadłospisu). Jadłospis dzienny winien zawierać gramaturę i kaloryczność poszczególnych składników posiłków. Zamawiający dopuszcza zmiany w jadłospisie tylko w zakresie owoców i warzyw sezonowych. 9. Zamawianie posiłków odbywać się będzie przez pracowników Zamawiającego z poszczególnych oddziałów z wyprzedzeniem jednodniowym na podstawie pisemnych zapotrzebowań zgodnych z Ruchem chorych odbieranych przez Wykonawcę do godz. 14.00. Wykonawca w godz. 7.00 - 7.30 telefonicznie ustali z Zamawiającym korektę ilości zamawianych posiłków na dzień bieżący. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych posiłków w ciągu dnia związanych z potrzebami dietetycznymi chorych i ruchem chorych, które będą zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego na co najmniej 2 godziny przed wydaniem posiłku. 11. Dzienna szacunkowa ilość pełnych posiłków wynosi 80 (65 składających się z 3 posiłków i 15 składających się z 5 posiłków). Ilość ta będzie ulegała zmianie w zależności od ilości pacjentów przebywających w danym dniu w Szpitalu. 12. Posiłki winny być przygotowane wg następujących wymogów kalorycznych: - dieta podstawowa ogólna - 2600 kcal (+,- 20%) - dieta łatwostrawna - 2000 kcal (+, - 20%) - diety specjalistyczne - 1200 - 3200 kcal (+, - 20%) - cukrzycowa, wysokobiałkowa, nerkowa, wątrobowa itd. 13. Diety dla dzieci winny być rozdzielane zgodnie z zapotrzebowaniami oddziałów na podstawowe, łatwostrawne, oraz specjalistyczne i dotyczyć muszą każdego z pięciu posiłków, skład podwieczorku i II śniadania musi być uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego na podstawie przedstawionych do zatwierdzenia 10-dniowych jadłospisów. W skład podwieczorku i II śniadania nie mogą wchodzić: lizaki, małe cukierki typu draże, groszki, cukierki twarde, owoce cytrusowe. 14. Diety dla dzieci muszą codziennie zawierać w swoim składzie zupę mleczną (śniadanie i kolacja), a do smarowania pieczywa Wykonawca zapewni masło bez dodatku oleju roślinnego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapotrzebowania każdej z diet jako pojedynczej, przecieranej (papkowatej) lub płynnej. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania każdego dnia dwóch zup na bazie wywaru mięsno - jarzynowego (bez kości) i jarzynowego, w tym jedna bez warzyw wzdymających. 17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania świeżego pieczywa, urozmaicania posiłków, uwzględniania warzyw i owoców w ramach zamawianych diet. 18. Nie dopuszcza się stosowania zup i ziemniaków z komponentów proszkowych. 19. W przypadku diet składających się z kleiku, sucharów, kisielu strony dopuszczają wydawanie suchego prowiantu dostarczanego z posiłkami głównymi. 20. Napoje muszą być dostarczone w termosach, gotowe do spożycia, niesłodzone do każdego z trzech głównych posiłków. Cukier należy dostarczyć osobno w formie suchego prowiantu wraz ze śniadaniem. 21. Posiłki i napoje zamawiane do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego muszą być pakowane pojedynczo w opakowania jednorazowego użytku z załączonymi jednorazowymi sztućcami. 22. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać składu drugiego dania obiadowego wg niżej wymienionych zaleceń: - potrawy mięsne (kotlety, pulpety, pieczeń, drób itp.) - co najmniej cztery razy w dekadzie - potrawy półmięsne i bezmięsne (gołąbki, pierogi z nadzieniem, pierogi leniwe, pyzy itp.) - cztery razy w dekadzie - filet z ryby (ryba smażona, gotowana, w jarzynach itp.) - dwa razy w dekadzie - zamiast ziemniaków - ryż, kasza, makaron - nie częściej niż pięć razy w miesiącu 23. Wymagane jest aby dostarczane posiłki miały niżej wskazaną minimalną temperaturę: - zupa - 75oC - drugie danie - 65oC - napoje gorące - 80oC 24. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywnościowych przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego). 25. Posiłki powinny zawierać niezbędne składniki odżywcze określone a art. 3 ust. 3 pkt 33 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2010 r., nr 136, poz. 914) oraz gramaturę wg załącznika nr 2 do umowy. 26. Za wszelkie szkody spowodowane złą jakością produktów stosowanych do przygotowania posiłków, nieprawidłowym cyklem produkcyjnym, nieprzestrzeganiem wymogów sanitarno - higienicznych odpowiada Wykonawca. 27. Wykonawca musi bezwzględnie zapewnić wyżywienie przez wszystkie dni trwania umowy bez względu na okoliczności zależne lub niezależne od niego. 28. Wykonawca w ofercie poda koszt dziennego wyżywienia jednej osoby za trzy i pięć posiłków. 29. W cenę posiłków wliczony jest suchy prowiant tj. kleik, suchary i kisiel. Zamawiający szacuje następujące średnie miesięczne zapotrzebowanie suchego prowiantu: a) kleik - 30 opakowań (1 opakowanie-160-200g) b) suchary - 16 opakowań (1 opakowanie - 450g) c) kisiel - 1 opakowanie (1 opakowanie - 1kg).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawców jeżeli nastąpią zmiany w mieniu Zamawiającego, które skutkować będą koniecznością skorygowania załączników do SIWZ lub zapisów umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście. II Piętro, Sekretariat, pokój Nr 2010..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.