Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15943 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Gorzów Wilekopolski: Usługi wyceny nieruchomości GO.SOP.250.2.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych O.T. w Gorzowie Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny
010344708-00657, ul.
Walczaka
25,
66-400
Gorzów Wilekopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48(95)7822299, e-mail
mziegler@anr.gov.pl, faks
+48(95)7822270.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.anr.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Agencja Nieruchomości Rolnych O.T. w Gorzowie Wlkp. ul.Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wyceny nieruchomości GO.SOP.250.2.2017
Numer referencyjny: GO.SOP.250.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest umowa ramowa na Wycenę nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na Terenach powiatu; strzelecko-drezdeneckiego, gorzowskiego wraz z miastem Gorzów Wlkp. na prawach powiatu, sulęcińskiego i słubickiego,międzyrzeckiego, świebodzińskiego I Wycena nieruchomości (działki) rolnej i nie rolnej niezabudowanej: a) do 2 ha w tym: ogródki działkowe zabudowane altankami lub bez altanek, z nasadzeniami lub bez nasadzeń, drogi, zadrzewione i zakrzewione, z ogrodzeniami lub bez ogrodzeń itp. 839szt. b) od 2do 10 ha 18szt. c) od 10 do 50 ha 4szt. d) od 50- 100 ha 2szt. II.Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym lub lokalem użytkowym (w tym dokonanie pomiarów na potrzeby wyceny). Wycena obejmuje wyodrębnienie wartości dla celów podatkowych i ewidencyjnych gruntu i budynku 3szt. III. Wycena lokalu mieszkalnego lub użytkowego, wraz z pomieszczeniem przynależnym, udziałem w gruncie i częściach wspólnych budynku 3szt. IV.Określenie wartości prawa własności nieruchomości w celu ustalenia opłat za użytkowanie wieczyste 4szt. Wycena służebności (drogowej, przesyłu, itp.) 3szt. V.Wycena nieruchomości przekazanych nieodpłatnie gminie aktem notarialnym, w którym zamieszczono zapis o przysługującym Agencji zwrocie równowartości pieniężnej z wyodrębnieniem nakładów jeżeli występują: a) nieruchomość niezabudowana 9szt. b) nieruchomość zabudowana 1szt. Wycena nieruchomości w celu sprzedaży: a) zgodnie z art. 151 lub 231 kc, odrębnie wartość gruntu i poszczególnych składników majątkowych 6szt. b) zgodnie z art. 166 kc pierwszeństwo wykupu przy zniesieniu współwłasności 3szt. VIII. Wycena nieruchomości zorganizowanej, zabudowanej (łącznie z nakładami i nieruchomościami zabytkowymi jeśli występują) w tym obiekty rybackie: a) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 3szt. b) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią powyżej 10ha 3szt. c) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 3szt. c) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią powyżej10ha 3szt. IX Wyceny na potrzeby UKUR 30szt. X.Wycena nakładów Agencji na nieruchomości nie będącej w Zasobie Agencji lub nakładów obcych na nieruchomości będącej w Zasobie Agencji 3szt. XI. Wycena drzewostanu, nasadzeń sadowniczych, upraw, itp. - bez gruntu 15szt.
II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00 - Usługi biegłych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 282560.98
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 11
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i ewentualnych podwykonawców
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Teren powiatu; strzelecko-drezdeneckiego, gorzowskiego wraz z miastem Gorzów Wlkp. na prawach powiatu
I Wycena nieruchomości (działki) rolnej i nie rolnej niezabudowanej:
a) do 2 ha w tym: ogródki działkowe zabudowane altankami lub bez altanek, z nasadzeniami lub bez nasadzeń, drogi, zadrzewione i zakrzewione, z ogrodzeniami lub bez ogrodzeń itp. 264szt.
b) od 2do 10 ha 4szt.
c) od 10 do 50 ha 1szt.
d) od 50- 100 ha Oszt.
II.Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym lub lokalem użytkowym (w tym dokonanie pomiarów na potrzeby wyceny). Wycena obejmuje wyodrębnienie wartości dla celów podatkowych i ewidencyjnych gruntu i budynku 1szt.
III. Wycena lokalu mieszkalnego lub użytkowego, wraz z pomieszczeniem przynależnym, udziałem w gruncie i częściach wspólnych budynku 1szt.
IV.Określenie wartości prawa własności nieruchomości w celu ustalenia opłat za użytkowanie wieczyste 1szt.
Wycena służebności (drogowej, przesyłu, itp.) 1szt.
V.Wycena nieruchomości przekazanych nieodpłatnie gminie aktem notarialnym, w którym zamieszczono zapis o przysługującym Agencji zwrocie równowartości pieniężnej z wyodrębnieniem nakładów jeżeli występują:
a) nieruchomość niezabudowana 3szt.
b) nieruchomość zabudowana 0szt.
Wycena nieruchomości w celu sprzedaży:
a) zgodnie z art. 151 lub 231 kc, odrębnie wartość gruntu i poszczególnych składników majątkowych 2szt.
b) zgodnie z art. 166 kc pierwszeństwo wykupu przy zniesieniu współwłasności 1szt.
VIII. Wycena nieruchomości zorganizowanej, zabudowanej (łącznie z nakładami i nieruchomościami zabytkowymi jeśli występują) w tym obiekty rybackie:
a) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 1szt.
b) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią powyżej 10ha 1szt.
c) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 1szt.
d) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią powyżej10ha 1szt.
IX Wyceny na potrzeby UKUR 10szt.
X.Wycena nakładów Agencji na nieruchomości nie będącej w Zasobie Agencji lub nakładów obcych na nieruchomości będącej w Zasobie Agencji 1szt.
XI. Wycena drzewostanu, nasadzeń sadowniczych, upraw, itp. - bez gruntu 5szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Teren powiatu:sulęcińskiego i słubickiego
I Wycena nieruchomości (działki) rolnej i nie rolnej niezabudowanej:
a) do 2 ha w tym: ogródki działkowe zabudowane altankami lub bez altanek, z nasadzeniami lub bez nasadzeń, drogi, zadrzewione i zakrzewione, z ogrodzeniami lub bez ogrodzeń itp. 275szt.
b) od 2do 10 ha 4szt.
c) od 10 do 50 ha 2szt.
d) od 50- 100 ha 1szt.
II.Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym lub lokalem użytkowym (w tym dokonanie pomiarów na potrzeby wyceny). Wycena obejmuje wyodrębnienie wartości dla celów podatkowych i ewidencyjnych gruntu i budynku 1szt.
III. Wycena lokalu mieszkalnego lub użytkowego, wraz z pomieszczeniem przynależnym, udziałem w gruncie i częściach wspólnych budynku 1szt.
IV.Określenie wartości prawa własności nieruchomości w celu ustalenia opłat za użytkowanie wieczyste 1szt.
Wycena służebności (drogowej, przesyłu, itp.) 1szt.
V.Wycena nieruchomości przekazanych nieodpłatnie gminie aktem notarialnym, w którym zamieszczono zapis o przysługującym Agencji zwrocie równowartości pieniężnej z wyodrębnieniem nakładów jeżeli występują:
a) nieruchomość niezabudowana 3szt.
b) nieruchomość zabudowana 1szt.
Wycena nieruchomości w celu sprzedaży:
a) zgodnie z art. 151 lub 231 kc, odrębnie wartość gruntu i poszczególnych składników majątkowych 2szt.
b) zgodnie z art. 166 kc pierwszeństwo wykupu przy zniesieniu współwłasności 1szt.
VIII. Wycena nieruchomości zorganizowanej, zabudowanej (łącznie z nakładami i nieruchomościami zabytkowymi jeśli występują) w tym obiekty rybackie:
a) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 1szt.
b) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią powyżej 10ha 1szt.
c) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 1szt.
d) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią powyżej10ha 1szt.
IX Wyceny na potrzeby UKUR 10szt.
X.Wycena nakładów Agencji na nieruchomości nie będącej w Zasobie Agencji lub nakładów obcych na nieruchomości będącej w Zasobie Agencji 1szt.
XI. Wycena drzewostanu, nasadzeń sadowniczych, upraw, itp. - bez gruntu 5szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Teren powiatu: międzyrzeckiego, świebodzińskiego
I Wycena nieruchomości (działki) rolnej i nie rolnej niezabudowanej:
a) do 2 ha w tym: ogródki działkowe zabudowane altankami lub bez altanek, z nasadzeniami lub bez nasadzeń, drogi, zadrzewione i zakrzewione, z ogrodzeniami lub bez ogrodzeń itp. 300szt.
b) od 2do 10 ha 10szt.
c) od 10 do 50 ha 1szt.
d) od 50- 100 ha 1szt.
II.Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym lub lokalem użytkowym (w tym dokonanie pomiarów na potrzeby wyceny). Wycena obejmuje wyodrębnienie wartości dla celów podatkowych i ewidencyjnych gruntu i budynku 1szt.
III. Wycena lokalu mieszkalnego lub użytkowego, wraz z pomieszczeniem przynależnym, udziałem w gruncie i częściach wspólnych budynku 1szt.
IV.Określenie wartości prawa własności nieruchomości w celu ustalenia opłat za użytkowanie wieczyste 2szt.
Wycena służebności (drogowej, przesyłu, itp.) 1szt.
V.Wycena nieruchomości przekazanych nieodpłatnie gminie aktem notarialnym, w którym zamieszczono zapis o przysługującym Agencji zwrocie równowartości pieniężnej z wyodrębnieniem nakładów jeżeli występują:
a) nieruchomość niezabudowana 3szt.
b) nieruchomość zabudowana 0szt.
Wycena nieruchomości w celu sprzedaży:
a) zgodnie z art. 151 lub 231 kc, odrębnie wartość gruntu i poszczególnych składników majątkowych 2szt.
b) zgodnie z art. 166 kc pierwszeństwo wykupu przy zniesieniu współwłasności 1szt.
VIII. Wycena nieruchomości zorganizowanej, zabudowanej (łącznie z nakładami i nieruchomościami zabytkowymi jeśli występują) w tym obiekty rybackie:
a) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 1szt.
b) z małą zabudową ( do 3 budynków) i powierzchnią powyżej 10ha 1szt.
c) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią do 10ha 1szt.
d) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków) i powierzchnią powyżej10ha 1szt.
IX Wyceny na potrzeby UKUR 10szt.
X.Wycena nakładów Agencji na nieruchomości nie będącej w Zasobie Agencji lub nakładów obcych na nieruchomości będącej w Zasobie Agencji 1szt.
XI. Wycena drzewostanu, nasadzeń sadowniczych, upraw, itp. - bez gruntu 5szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.