eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 161189 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, fax 022 7865037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.radzymin.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzzoz.radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ.1. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS 2900 szt 2. Przyrząd do przetaczania krwi typ TS 50 szt 3. Strzykawka Luer 20 ml. plastik 8200 szt 4. Strzykawka Luer 5 ml. plastki 12300 szt 5. Strzykawka Luer 10 ml. plastki 10600 szt 6. Strzykawka Luer 2 ml. plastki 10400 szt 7. Strzykawki insulinowe 1 ml. 500 szt 8. Strzykawki do pompy infuzyjnej 20ml. 250 szt 9. Przedłużacz do pompy infuzyjnej KZ-11 jałowy, niepirogenny, nietoksyczny. 100 szt 10. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16 40 szt 11. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18 100 szt 12. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20 150 szt 13. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22 150 szt 14. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24 50 szt 15. Cewnik Foley 10 20 szt w op. 10 op. 16. Cewnik Tiemana Nr 14 10 szt 17. Cewnik Tiemana Nr 16 10 szt 18. Cewnik Tiemana Nr 18 10 szt 19. Cewnik Tienana Nr 20 10 szt. 20. Worki do moczu 2000 ml nie sterylne 500 szt 21. Szpatułki drewniane 15600 szt 22. Veuflon 0,8 450 szt 23. Veuflon 1.0 550 szt 24. Veuflon 1,2 150 szt 25. Veuflon 1.4 20 szt 26. Veuflon 1,7 20 szt 27. Igła luer 0,60 x 25 23 x 1 4000 szt 28. Igła luer 0,50x25 25 GA 1 4000 szt 29. Igła luer 0,70 x 30 22G x 1 ¼ 4400 szt 30. Igła luer 0,80 x 40 21G x 1 ½ 7600 szt 31. Igła luer 0,90 x 40 20G x 1 ½ 10600 szt 32. Igła luer 1,1 x 40 19G x 1 ½ 4000 szt 33. Igła luer 1,2 x 40 18G x 1 ½ 1600 szt 34. Igła luera 0,45 x 23 3000 szt 35. Igła luera 0,45 x 13 1000 szt 36. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar S 10000 szt 37. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar L 3000 szt 38. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar M 3000 szt 39. Ostrze chirurgiczne 21 300 40. Ostrze chirurgiczne 23 300 41. Ostrze chirurgiczne 11 300 42. Prześcieradła papierowe rolki 15 rolek 43. Rękawice chirurg. stery. 7,5 1000 44. Rękawice chirurg. stery. 8,5 500 45. Wziernik ginekologicz. Średni Nr M 1000 szt 46. Pojemnik na zużyte igły 1 L 50 szt 47. Żel do USG 500 g 120 48. Szkiełka do cyt. 1000 49. Paski do gleukometru Accu-Chek Active 30 op. 1. Amifil nici chirurgiczne 0/0 10 szt 2. Amifil nici chirurgiczne 0/1 10 szt 3. Amifil nici chirurgiczne 2/0 10 szt 4. Amifil nici chirurgiczne 3/0 10 szt 5. Amifil nici chirurgiczne 4/0 10 szt 6. Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0 10 szt 7. Safil nici chirurgiczne podskórne 2/0 10 szt 8. Safil nici chirurgiczne podskórne 3/0 10 szt 9. Safil nici chirurgiczne podskórne 4/0 10 szt 1. Worki czerwone duże mocne 120 l 50 szt w op. 300 op. 2. Worki czerwone małe mocne 35 l 50 szt. w op. 500 op. 3. Aerodesin 2000 płyn dezynfekujący 1 L 20 4. Javel płyn dezynfekujący 5 L 1 Lp. Nazwa materiału opatrunkowego Ilość sztuk Ilość op. 1. Opaska dziana 4 x 10 2250 szt 18 kart. 2. Opaska dziana 4 x 15 1080 szt 12 kart. 3. Opaska dziana 4 x 5 860 szt 4. Opaska elastyczna 4 x 10 20 szt 5. Opaska elastyczna 4 x 15 20 szt 6. Gaza opatrunkowa 200 x 90 1300 mb 7. Gaza sterylna 1 x 1 m 75 szt 8. Gaza opatrunkowa sterylna 1 x ½ m2 80 szt 9. Wata opatrunkowa 0,5 kg 60 kg 10. Lignina płaty 300 kg 11. Poloplast 5 x 2,5 cm 100 szt 5 opak. 12. Polopor 5 x 2,5 cm 240 szt 5 opak. 13. Plaster Polovis 5 m x 50 mm 108 szt. 14. Plaster Polofix 10x100 mm 3 op. 15. Plaster Prestopor 1 m x 60 mm 30 szt 16. Opaski gipsowe 3x 120 mm 20 szt 17. Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb 30 szt 18. Plaster Omnifix C 15 cm x 10 mb 30 szt. 19. Kaniula Plast 8 mm x 5,8 mm 1300 szt. 20. Opaska gipsowa 3x 140 mm 20 szt 21. Kompres bawełniany nie jałowy 7x7 cm 6000 szt 12 pacz. 22. Kompres bawełniany nie jałowy 9x9 cm 3500 szt 23. Kompres bawełniany nie jałowy 5x5 cm 7000 szt 24. Canula Plast 8x5,8 cm 2500 szt. 25. Gaza sterylna 1x1/4 100 szt. Toner do ksero Canon C-EXV 14 20 Toner do kserokopiarki TOSHIBA T1 550E 3 Tusz HP C 6578 A 4 Tusz HP C 6615D 6 Tusz HP C6656A 25 Tusz HP C6657A 20 Tusz HP C87677EE 20 Tusz HP C9352A 10 Tusz HP C9361EE 10 Tusz HP C9351A 10 Tusz HP C9362EE 25 Tusz Canon CL-41 8 Tusz Canon PG-40 8 Tusz Canon BX-3 10 Tusz HP C 8766E 15 Toner HP Q 2612A 15 Toner HP Q 2613A 10 Toner HP C 409A 15 Toner HP CB436A 12 Toner CB436A 20

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie . 10. Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Koncesje , zezwolenia lub licencje , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem . 12. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.radzymin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek Przychodni II piętro pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek Przychodni II piętro pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.