Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-07
Warszawa: Opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania strategicznego według Zrównoważonej Karty Wyników (Balanced Scorecard, BSC)
Numer ogłoszenia: 162585 - 2015; data zamieszczenia: 07.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych , ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8353041 w. 407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.itme.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania strategicznego według Zrównoważonej Karty Wyników (Balanced Scorecard, BSC).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania strategicznego (w szczególności pracami i badaniami naukowymi) według Zrównoważonej Karty Wyników (Balanced Scorecard, BSC) dopasowanego do specyfiki działania organizacji Zamawiającego Przedmiot Umowy podzielony jest na Etapy: Etap I - obejmujący Prace Analityczne, opracowanie i wdrożenie Systemu Etap II - Optymalizacja Systemu Pełen opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 SZCZEGÓŁOWA CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (załącznik nr 8). Zamawiający przeznacza na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 330.000,00 zł brutto..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.50 - Usługi opracowywania oprogramowania do rozliczania czasu i zarządzania zasobami ludzkimi 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 48.34.10.00 - 48.34.10.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch usług o wartości powyżej 100.000 zł netto każda polegających na analizie biznesowej i wdrożeniu oprogramowania do zarządzania strategicznego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku potencjału technicznego Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazania, iż Wykonawca dysponuje poniższymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Lider techniczny skierowany do realizacji zamówienia: powinien mieć doświadczenie w realizacji przynajmniej 5 projektów informatycznych, których celem było wdrożenie nowej aplikacji webowej lub desktopowej z interfacem użytkownika w dowolnych technologiach informatycznych, przy czym wdrożył bądź brał udział we wdrożeniu co najmniej 2 ww. projektów o wartości powyżej 100.000 zł netto każdy w ciągu ostatnich 5 lat. b) Lider biznesowy wyznaczony do realizacji zamówienia: powinien mieć min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z wdrożeniem nowej strategii w dowolnych rodzajach przedsiębiorstw, przy czym był odpowiedzialny za wdrożenie przynajmniej 2 ww. projektów o budżecie powyżej 100.000 zł netto każdy, w ciągu ostatnich 5 latach. powinien mieć doświadczenie w optymalizacji procesów operacyjnych w przynajmniej 3 projektach w których zespół projektowy obejmował 20 osób lub więcej. Powinien posiadać certyfikat przyznawany przez zewnętrzny podmiot, potwierdzający znajomość metodyk zarządzania zmianą (np. PMP, Prince2 foundation, green belt i podobne). Za spełniający wymóg 5 ostatnich lat o którym mowa w punkcie a) oraz b) będzie uznawana usługa która zakończyła się (data końcowa wdrożenia) w okresie 5 lat przed terminem składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy (w tym zmianę terminu realizacji) w przypadku: 1. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. 2. Zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy (siła wyższa) w terminie umownym. 3. Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. 4. Zmianę terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności natury technicznej uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnie przewidzianym terminie Zmiana umowy w każdym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wskazane powyżej okoliczności nie stanowią bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji zamówienia okoliczności w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom, efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególności wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://itme.bip.eur.pl/public/?id=135376
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W pokoju nr 164 budynek 2 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wólczyńskiej 133 w Warszawie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 14:45, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 162 w budynku 2 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wólczyńskiej 133 w Warszawie. Termin składania ofert upływa w dniu 16.11.2015 o godzinie 14:45.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowana infrastruktura teleinformatyczna wspomagająca działalność naukową Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet II Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, nr POIG.02.03.01-14-019/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.