Ogłoszenie z dnia 2014-07-26
Biłgoraj: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju, ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 162759 - 2014; data zamieszczenia: 26.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego , ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 686 07 17, faks 84 686 07 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju, ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju, ul. 3 Maja 3 na okres od 1 września 2014r. do 31 grudnia 2014r.. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia, w następujących asortymentach; 1 - Warzywa i owoce, 2 - Różne artykuły spożywcze, 3 - Mięso, drób i wyroby wędliniarskie 4 - Mrożonki, 5 - Pieczywo, 6 Wyroby garmażeryjne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIE W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIE W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIE W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIE W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIE W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OFERTA POWINNA BYĆ ZŁOŻONA NA FORMULARZU OFERTY, WEDŁUG WZORU STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ, FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ STANOWIĄCYM INTEGRALNĄ CZĘŚĆ NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI, DLA CZĘŚCI LUB CAŁOŚCI ZADANIA WEDŁUG ZAŁĄCZNIKÓW NR 2A,2B,2C,2D,2E,2F
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1bilgoraj.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraj, sekretariat szkoły......
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraj, sekretariat szkoły......
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - listopad 2024
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych.
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.