eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont systemu CCTV w WRG Gustorzyn w zakresie wymiany i instalacji urządzeń.



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Nr: NP/2017/04/0185/GDA

Przedmiot zamówienia: Remont systemu CCTV w WRG Gustorzyn w zakresie wymiany i instalacji urządzeń.

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Dostawy

Miasto: Gdańsk

Województwo: pomorskie

Data publikacji: 2017-05-10

Data wygaśnięcia: 2017-05-19

CPV: -

Osoba kontaktowa: Piotr Łykowski (GDH) piotr.lykowski@gaz-system.pl 170479

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie systemu CCTV oraz realizacja prac objętych przedmiotową dokumentacją dla zadania remontowego pn: ,,WRG Gustorzyn (CCTV)".

WRG Gustorzyn położony jest na terenie działek nr: 40/2, 40/4 oraz 73/2 obręb 0007 Gustorzyn, jednostka ewidencyjna 041804_5 Brześć Kujawski - obszar wiejski, powiat włocławski, woj. kujawsko-pomorskie.

WRG Gustorzyn, DECYZJĄ Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, umieszczony jest w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie.
Dokumentacja Projektowa będzie stanowiła informację niejawną w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (t. j. Dz.U.2016 poz. 1167).
Dokumentację projektową oraz dokumentację powykonawczą należy wykonać i oznaczyć klauzulą ,,zastrzeżone" zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r. (t. j. Dz.U.2016 poz. 1167) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności (Dz.U. 2011, Nr 288, poz. 1692).

II. ZAKRES PRAC, m.in.:

1. Dokumentacja projektowa:
a) Wykonanie projektu wykonawczego - 2 egz. oraz wersja elektroniczna.
b) Wykonanie ZZK (Zbiorcze Zestawienie Kosztów) - 1 egz. oraz wersja elektroniczna.
c) Uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń, zgód oraz decyzji administracyjnych - jeżeli wystąpi taka konieczność.
d) Dokonanie zgłoszenia wykonywania prac do właściwych organów administracji publicznej - jeżeli wystąpi taka konieczność.
2. Wykonanie i oznaczenie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji powykonawczej klauzulą ,,ZASTRZEŻONE".
3. Realizacja prac zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.
4. Demontaż istniejących urządzeń, wymienionych w Założeniach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego OPZ, i protokolarne przekazanie Zamawiającemu.
5. Dostawa i montaż urządzeń, podłączenie, instalacja i konfiguracja zamontowanych urządzeń z nowym oprogramowaniem systemu CCTV.
6. Uzgodnienie polecenia pracy niebezpiecznej.
7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie opisanym w zał. nr 1 do OPZ oraz zgodnie z pkt. 2.
8. Przeprowadzenie nieodpłatnych szkoleń z zakresu obsługi i serwisowania wyremontowanego systemu CCTV na WRG Gustorzyn.

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji zadania opisują Założenia techniczne do remontu stanowiące załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1.Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3.Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4.O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
5.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia:
1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2)wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert.
3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w ust 1. powyżej.
4. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć Postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
6. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
7. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty (kryterium- cena), które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną.
Dodatkowe informacje : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.gaz-system.pl/przetargi/
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Warunki udziału w postępowaniu : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.:

2.1) W okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu oraz wykonaniu instalacji systemów CCTV w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej.

2.2) Dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje zawodowe, w tym:
a) co najmniej jedną osobą do projektowania, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
b) co najmniej jedną osobą do realizacji prac, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Uwaga:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) lit. a) i lit. b) ogłoszenia.

2.3) Osoby, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) lit. a) - lit. b) ogłoszenia muszą posiadać nw. dokumenty:
a) wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2016 r. poz. 1432) prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji,
b) poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ZASTRZEŻONE" lub wyższą zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz.U.2016, poz. 1167),
c) zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz.U.2016, poz. 1167)

2.4) Dysponują lub będą dysponować, na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, możliwością wytwarzania informacji niejawnych w akredytowanym systemie teleinformatycznym przeznaczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ,,zastrzeżone" zgodnie z art. 48 ust. 9 ustawy o ochronie informacji niejawnych.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY:

1. W wyznaczonym terminie składania ofert Dostawca zobowiązany jest przedłożyć:

1) Formularz ,,OFERTA" - wypełniony zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ) zawierający między innymi oświadczenie Dostawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem I ust 1. pkt. 4) ogłoszenia oraz Oświadczenie Dostawcy, iż spełnia warunki udziału, zgodnie z Rozdziałem I ust.1 pkt 1) - pkt 3) ogłoszenia.

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.

2.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego (po wstępnej ocenie ofert lub negocjacjach handlowych):

1) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.1) ogłoszenia (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Specyfikacji).

Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy odpowiednio podać:
- przedmiot zamówienia (zakres prac);
- termin realizacji tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji zamówienia,
- zamawiającego (nazwa, adres),
(zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ)

Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

2) Oświadczenie, iż Dostawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym przewidzianym do realizacji zadania, o którym mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.4) ogłoszenia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do Specyfikacji).

3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania Zamówienia zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2), jak również informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ).

Zamawiający WYMAGA przedstawienia wraz z powyższym wykazem osób:
o kopii zaświadczeń osób, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) ogłoszenia, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj.. Dz.U.2016 r. poz. 1432) prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji,
o kopii poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ZASTRZEŻONE" lub wyższą osób, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) ogłoszenia, zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz.U.2016, poz. 1167)
o kopii zaświadczenia o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych osób, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) ogłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz.U.2016, poz. 1167).

4) Jeżeli Dostawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt 2) - 3) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VIII ust. 4 SIWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga:

4.1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu lub

4.2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
Informacje dotyczące wadium : Nie dotyczy.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 2017-11-30
Miejsce realizacji zamówienia : Siedziba Dostawcy, WRG Gustorzyn - położony jest na terenie działek nr: 40/2, 40/4 oraz 73/2 obręb 0007 Gustorzyn, jednostka ewidencyjna 041804_5 Brześć Kujawski - obszar wiejski, powiat włocławski, woj. kujawsko-pomorskie.
Termin składania ofert : 2017-05-19 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Termin otwarcia ofert : 2017-05-19 10:15
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 45 dni
Termin związania ofertą : 2017-07-02
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.