eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz JW 4938 w Radomiu w 2016.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Radom: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz JW 4938 w Radomiu w 2016.
Numer ogłoszenia: 164505 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz JW 4938 w Radomiu w 2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz JW 4938 w Radomiu w 20161. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4938 w Radomiu oraz Jednostek obsługiwanych w miejscowościach: Radom, Chotomów, Sochaczew, Grójec (według tabeli Zestawienie Jednostek - załącznik nr 2 do umowy) w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych wg kategorii ekonomiczna lub priorytetowa oraz ich zwrotu do Nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania Odbiorcy. 2. Szacunkowe dane dotyczące ilości nadawanych przez Zamawiającego przesyłek zawierają arkusze kalkulacyjne stanowiące załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający informuje, że podane dane mają charakter szacunkowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie.4. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu, a w razie niemożności doręczenia zwrocie Zamawiającemu przesyłek, w kraju i zagranicą, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 z późn.zm. 5. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe i kartki pocztowe do 2000 g (Gabaryt A i B): 1) zwykłe - przesyłki listowe oraz kartki pocztowe, nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, 2) zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe oraz kartki pocztowe nierejestrowane najszybszej kategorii, 3) polecone - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, 4) polecone priorytetowe - przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii, 5) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, 6) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, 7) z zadeklarowaną wartością - przesyłki listowe rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez Nadawcę, 8) inne przesyłki i usługi pocztowe nie wymienione w załączniku nr 1 do umowy (w tym przesyłki ekspresowe). Gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: a) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B - to przesyłki o wymiarach: a) minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, b) maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 7. paczki pocztowe (Gabaryt A i B): a) zwykłe - paczki pocztowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii, c) z zadeklarowaną wartością - paczki pocztowe rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, d) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO). Gabaryt A - to paczki o wymiarach: a. minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b. maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm. Gabaryt B - to paczki o wymiarach: a. minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm lub długość 600 mm lub szerokość 500 mm, b. maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 8. Usługa realizowana będzie na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4938 w Radomiu oraz Jednostek obsługiwanych w miejscowościach: Radom, Chotomów, Sochaczew, Grójec, Warszawa (według tabeli Zestawienie Jednostek - załącznik nr 2 do umowy). WARUNKI OGÓLNE REALIZACJI USŁUGI 1. Czas doręczenia przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych na terenie kraju wynosi: 1) do 5 dni roboczych dla przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii; 2) do 3 dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii. 2. Czas doręczenia przesyłek w obrocie zagranicznym wynosi: 1) do 7 dni roboczych dla przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii; 2) do 4 dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii. 3. Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz sporządzanie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz pocztowej książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych. Zestawienie ilościowe oraz pocztowa książka nadawcza sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, z przeznaczeniem: oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj przesyłki oraz znak opłaty. Wykonawca w książce pocztowej w sposób czytelny i jednoznaczny dokonuje wpisu dotyczącego ilości, gabaryt i, wagi i ceny otrzymanych przesyłek oraz podsumowuje przyjętych przesyłek. 4. Przesyłki listowe nie rejestrowane, przesyłki rejestrowane i paczki, przygotowane do nadania, Wykonawca będzie odbierał w miejscowościach Jednostek obsługiwanych przez Nadawcę każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-10.00 w lokalizacjach wskazanych w kolumnie 5 tabeli Zestawienie Jednostek - załącznik nr 2 do umowy, potwierdzając odbiór zgodnie z ustaleniami zawartymi w ust. 3 niniejszego paragrafu. 5. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przychodzące przesyłki pocztowe (w tym zwroty przesyłek do Nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy) do lokalizacji wskazanych w kolumnie 5 tabeli Zestawienie Jednostek - załącznik nr 2 do umowy. 6. Wykonawca potwierdza odbiór przesyłek do nadania zestawieniem ilościowym przesyłek przekazanych do nadania. Strony ustalą wzór zestawienia ilościowego będącego załącznikiem do umowy przed zawarciem umowy. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę. 7. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie ich do adresata bez ubytku i uszkodzenia. 8. Wykonawca będzie doręczał do miejsc wskazanych w kolumnie 5 tabeli Zestawienie Jednostek (załącznik nr 2 do umowy) pokwitowane przez Adresata potwierdzenie odbioru przesyłki, niezwłocznie po doręczeniu przesyłek. W przypadku nieobecności Adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i w jakim terminie Adresat może odebrać list lub przesyłkę, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Jeżeli Adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w terminie określonym w w/w zawiadomieniu, Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez Adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 9. W przypadku zagubienia przesyłki, w wyniku, czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja będzie się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. 10. Ceny usług świadczonych przez Wykonawcę wynikać będą z arkuszy kalkulacyjnych stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Usługi pocztowe nieujęte w tych arkuszach, będą zlecane Wykonawcy i rozliczane według aktualnie obowiązującego cennika usług pocztowych Wykonawcy. 11. Rozliczenia finansowe za wykonanie usługi będą dokonywane z dołu w okresach miesięcznych, na podstawie specyfikacji wykonanych usług pocztowych sporządzonej przez Wykonawcę, zawierającej w szczególności sumę opłat za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone w okresie rozliczeniowym, stwierdzone na podstawie dokumentów zdawczo-odbiorczych. 12. Określone w załączniku nr 1 do umowy rodzaje i ilości przesyłek są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje, że wartość umowy oraz podane ilości przesyłek zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać żadne roszczenie względem Zamawiającego. 13. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury VAT wraz ze specyfikacją wykonanych usług w terminie do 7-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. 14. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone (z powodu braku możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy) w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i rodzaju przesyłek na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w arkuszu kalkulacyjnym. 15. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane, ilość i rodzaj przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego. 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych lub priorytetowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych lub paczek. Dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującej ww. oznaczenia. 17. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 04.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r Dokumenty:Aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może być zwiększone max. do 30% zamówienia podstawoweg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 2) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe /Dz. U. 2012 r. poz. 1529 z późn. zm./. - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych usług pocztowych w okresie ostatnich 3 lat, nie mniej niż 3 usługi (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres obowiązywania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200 000, 00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. l pkt 1 - 4 ustawy -Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4 do SIWZ . Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych załącznik nr 6 do SIWZ . Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych świadczonych usług pocztowych w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych dowodami poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin rozpatrzenia reklamacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, pokój nr 1, BUDYNEK SZTABU..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 09:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, pokój nr 242 Kancelaria Jawna, BUDYNEK SZTABU..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.