To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-15
Gdańsk: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 165020 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401570 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego zgodnie z opisem wskazanym w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na siedem (7) części. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dla: Część I 1) Zestaw komputerowy z monitorem LCD 18,5 - 34 szt. 2) Monitor LCD 18,5 - 21 szt. 3) Monitor LCD 21,5 - 9 szt. Część II 1) Zestaw komputerowy z monitorem LCD 18,5 - 18 szt. 2) Zestaw komputerowy bez monitora - 8 szt. 3) Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 16 szt. Część III 1) Notebook 15,6 typ 1 - 27szt. 2) Notebook 15,6 typ 2 - 26 szt. Część IV 1) Drukarka laserowa mono typ 1 - 1 szt. 2) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt. 3) Drukarka laserowa kolor typ 1 - 1 szt. 4) Drukarka laserowa kolor typ 2 - 5 szt. 5) Urządzenie wielofunkcyjne mono - 8 szt. 6) Urządzenie wielofunkcyjne kolor - 7 szt. Część V 1) Projektor typ 1 - 12 szt. 2) Projektor typ 2 - 2 szt. 3) Projektor typ 3 - 9 szt. 4) Projektor typ 4 - 5 szt. 5) Ekran projekcyjny typ 1 - 4 szt. 6) Ekran projekcyjny typ 2 - 1 szt. 7) Ekran projekcyjny typ 3 - 5 szt. 8) Ekran projekcyjny typ 4 - 5 szt. 9) Ekran projekcyjny typ 5 - 2 szt. Część VI 1) Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 18 szt. 2) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt. 3) Notebook 17,3 - 1 szt. Część VII 1) Serwer blade M620 - 1szt. 2) Oprogramowanie wirtualizacyjne Vmware vSphere 5 Enterprise - 2szt. 3) Dodatkowe pamięci RAM 8GB do serwera z serii M610 - 8 szt. 4) Dodatkowe pamięci RAM 8GB do serwera z serii M710HD - 12 szt. 5) Dodatkowe licencje rozszerzające do macierzy Dell Compellent Storage - 1 kpl. 6) Dodatkowe dyski twarde 1TB do macierzy Dell Compellent Storage - 18 kpl. 2. Określone, w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1,7 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt. 3. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt oraz oprogramowanie, własnym transportem, do wskazanych w Umowie szkół na terenie województwa pomorskiego. 4. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia zostanie potwierdzona protokołami zdawczo-odbiorczymi. Podpisane przez obie strony zamówienia protokoły zdawczo-odbiorcze będą stanowiły podstawę do wystawienia faktur przez Wykonawcę. 5. Warunki gwarancyjne zostały opisane we wzorach Umów stanowiących załączniki. 6. Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia zostały określone we wzorze Umowy odpowiednio: dla Części I - w załączniku nr 6.1, dla Części II - w załączniku nr 6.2, dla Części III - w załączniku nr 6.3, dla Części IV - w załączniku nr 6.4, dla Części V - w załączniku nr 6.5, dla Części VI - w załączniku nr 6.6, dla Części VII - w załączniku nr 6.7 do SIWZ. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty: Część II 1. Dla zestawów komputerowych pozycja 1, 2 i 3 wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego poprawną współpracę sprzętu z systemem operacyjnym Windows 7 (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej Microsoft https://sysdev.microsoft.com/en-US/Hardware/LPL/Default.aspx?m=7), 2. Dla zestawów komputerowych pozycja 1, 2 i 3 wymaga się złożenia oświadczenia producenta potwierdzającego, iż oferowany sprzęt został wyprodukowany zgodnie z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. 3. Dla zestawów komputerowych pozycja 3 wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego, iż zestaw komputerowy spełnia wymagania normy Energy Star 5.0 (w podanej lub nowszej wersji) (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov ) 4. Dla zestawów komputerowych pozycja 1, 2 i 3 wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego głośność pracy zestawów komputerowych. 5. Dla zestawów komputerowych pozycja 3 wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego, , iż zestaw komputerowy spełnia wymagania normy EPEAT minimum na poziomie GOLD (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej www.epeat.net ). 6. Dla zestawów komputerowych pozycja 1, 2 i 3 wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego, że jednostka centralna komputera została wyprodukowana zgodnie ze standardem ISO9001. Część VI 1. Dla zestawu komputerowego pozycja wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego poprawną współpracę sprzętu z systemem operacyjnym Windows 7 (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej Microsoft https://sysdev.microsoft.com/en-US/Hardware/LPL/Default.aspx?m=7), 2. Dla zestawu komputerowego wymaga się złożenia oświadczenia producenta potwierdzającego, iż oferowany sprzęt został wyprodukowany zgodnie z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. 3. Dla zestawu komputerowego wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego, iż zestaw komputerowy spełnia wymagania normy Energy Star 5.0 (w podanej lub nowszej wersji) (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov ) 4. Dla zestawu komputerowego wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego głośność pracy zestawów komputerowych. 5. Dla zestawu komputerowego wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego, , iż zestaw komputerowy spełnia wymagania normy EPEAT minimum na poziomie GOLD (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej www.epeat.net ). 6. Dla zestawu komputerowego wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego, że jednostka centralna komputera została wyprodukowana zgodnie ze standardem ISO9001. Część VII 1. Dla serwera opisanego w pozycji 1 wymaga się złożenia oświadczenia producenta serwerów potwierdzającego, iż proponowany serwer będzie w pełni działał w obudowie Dell Blade M1000e bez ograniczenia funkcjonalności. 2. Wymaga się złożenia oświadczenia producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem sprzętu. 8. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na siedem części. 3) Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU Intesell Waldrmar Płonka, ul. Jesioniowa 17 A, 42-525 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81924,15
Oferta z najniższą ceną: 74931,60 / Oferta z najwyższą ceną: 115755,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- Cezar Cezary Machino i Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119064,00
Oferta z najniższą ceną: 119064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119064,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U Grawit, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21156,00
Oferta z najniższą ceną: 21156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21156,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAXICORE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAXICORE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Maxico Sp. Z o.o, ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55341,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58318,00
Oferta z najniższą ceną: 58318,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71499,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Cyberbezpieczny samorząd.
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.