Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Nr: NP/2017/05/0243/WRO
Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlano-montazowych w zakresie likwidacja masztów antenowych wraz z fundamentami SRP Komorniki, SRP Bolków, SRP Zbąszyń, SRP Huta Miedzi Głogów I, SRP Huta Miedzi Legnica, SRP Huta Miedzi Głogów II
Typ: Nieograniczony
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Roboty
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Data publikacji: 2017-05-24
Data wygaśnięcia: 2017-06-08
CPV:
Osoba kontaktowa: Anna Kwiatkowska (ZA) anna.kwiatkowska@gaz-system.pl 71 335 33 54
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadania pn.: ,,Likwidacja masztów wraz z fundamentami na SRP Komorniki SRP Bolków, SRP Zbąszyń, SRP Huta Miedzi Głogów I, SRP Huta Miedzi Legnica, SRP Huta Miedzi Głogów II". numer postępowania: NP/2017/05/0243/WRO 2. Opis przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1do SIWZ. 3. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców oraz wdrożyć zasady i postanowienia zawarte w Kodeksie we własną działalność, a także działalność swoich podwykonawców. Kodeks Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. jest dostępny na stronie internetowej: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postępowania-dla-dostawców/ 4. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z Wytycznymi w zakresie wymagań bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia dla Wykonawców oraz Gości w Operatorze Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. znajdującymi się na stronie internetowej Zamawiającego: Broszura informacyjna BHP http://www.gaz-system.pl/strefa-dostawcy/standardy/.
Miejsce uzyskania SIWZ : I. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest do odebrania w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 (budynek A, parter)
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. 4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 2. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zawiadamia: a) Dostawców, którym przekazano SIWZ lub na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, b) wszystkich Dostawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnień przewidzianych w niniejszym Rozdziale. 4. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : I. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. II. Zamawiający nie przewiduje udzielenia Zamówienia uzupełniającego. III. Sposób przygotowania oferty Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę, sporządzoną w wersji papierowej lub elektronicznej zgodnie z wyborem Dostawcy, odpowiadającą treści SIWZ, którą przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać. Złożenie większej liczby ofert może spowodować odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Dostawcę. IV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Nie dotyczy V. Termin związania ofertą 1. Dostawca jest związany ofertą do upływu terminu związania ofertą określonego w SIWZ, nie krócej niż przez okres 60 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Upływ terminu związania nie uniemożliwia wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający może zwrócić się do Dostawców, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o kolejne 30 dni. VI. Lista wiarygodnych Dostawców 1. Przedmiotem Postępowania jest udzielenie zamówienia niepublicznego objętego kodem konsolidacyjnym/kodami konsolidacyjnymi: X-1-2-9 ROBOTY BUDOWLANO-MONTAŻOWE - SYSTEMY TELEMETRII I ŁĄCZNOŚCI, dla którego/których Zamawiający prowadzi Listę Wiarygodnych Dostawców (LWD). 2. Dostawcy wpisani na LWD w kodzie/kodach, o którym/których mowa w ust. 1) powyżej w przedmiotowym Postępowaniu: a) Zostaną niezwłocznie poinformowani o jego wszczęciu. b) Otrzymają dodatkowy punkt w ramach kryterium oceny ofert ,,Obecność na LWD" (waga kryterium: 5%). 3. Uprawnienia, o których mowa w ust. 2 powyżej, przysługują Dostawcom znajdującym się na LWD w dniu wszczęcia przedmiotowego postępowania (dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego), a w odniesieniu do uprawnienia z ust. 2 lit. b) powyżej jeśli dany Dostawca nie został wykreślony z LWD przed podpisaniem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia niepublicznego. Jeżeli po wyborze najkorzystniejszej oferty, ale przed podpisaniem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia niepublicznego, Dostawca został wykreślony z LWD, Zamawiający dokona powtórzenia czynności oceny ofert, chyba że przyznanie punktów w ramach kryterium oceny ofert ,,Obecność na LWD" pozostawało bez wpływu na wynik postępowania. 4. Informacje na temat LWD oraz oceny umów i oceny okresowej Dostawcy dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego w Strefie Dostawcy, w zakładce ,,Lista Wiarygodnych Dostawców". VII. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia negocjacji z Dostawcami.
Warunki udziału w Projekcie : 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedno zadanie związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie rozbiórki obiektów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w postępowaniu. 3. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający żąda od Dostawców występujących wspólnie, pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Dostawców w toku postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego albo do reprezentowania w postępowaniu oraz do zawarcia Umowy w sprawie tego Zamówienia Niepublicznego. 4. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 litera a), b) i c) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust.1 litera d) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania wszystkich lub niektórych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia Niepublicznego. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Dostawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, w szczególności nie składając wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, b) Dostawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) Dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) Dostawców: 1) będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 2) będących spółką jawną, spółką partnerską, spółka komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 3) będących podmiotami zbiorowymi, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, e) Dostawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, f) Dostawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, g) Dostawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane, lub w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, h) Dostawców wpisanych na Listę Nierzetelnych Dostawców. i) Dostawców, którzy po upływie terminu składania ofert modyfikują ofertę na niekorzyść Zamawiającego, j) Dostawców, którzy nie wykonują w sposób należyty udzielonego im przez Spółkę Zamówienia, jeśli Dysponent Środków posiada wiedzę o tej okoliczności. 7. Zamawiający może odstąpić od wykluczenia Dostawcy w przypadkach, o których mowa w ust. 6 lit. c) i i) powyżej, jeżeli przemawia za tym interes Spółki. Zamawiający może odstąpić od wykluczenia Dostawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 6 lit. j) powyżej, jeżeli przed zakończeniem postępowania ustały okoliczności skutkujące wykluczeniem lub istnieje uzasadnione przypuszczenie, że Dostawca wykona w sposób należyty Zamówienie Niepubliczne, o udzielenie którego się ubiega i nie wpłynie to na realizację wcześniej udzielonych Zamówień. 8. Zamawiający powiadomi Dostawcę o wykluczeniu z postępowania. 9. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. Oferta Dostawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz OFERTA zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) podpisane oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 1 do formularza OFERTA, c) dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Dostawcy były uprawnione do tej czynności tj. aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie Zamówienia Niepublicznego, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie i pełnomocnictwo jeśli będzie wymagane, d) dokumenty potwierdzające spełnienie przez Dostawcę warunków opisanych w rozdziale IX SIWZ. 11. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w rozdziale IX SIWZ, Dostawca przedstawia: a) oświadczenie Dostawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 SIWZ (zgodnie z treścią załącznika nr 1 do formularza OFERTA). b) oświadczenie Dostawcy, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA). c) oświadczenie Dostawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ). d) wykaz wykonanych zadań wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jednego zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych w zakresie rozbiórki obiektów (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do formularza OFERTA). 12. W przypadku, gdy Dostawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt. 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2015 r. poz. 11 z późn. zm.). 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę. 14. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 10 lit. b) i c) oraz ust. 11 lit. a), b) powyżej dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty. 15. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 2 Dostawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 2 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny. 16. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 17. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Dostawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w wersji elektronicznej lub papierowej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
Miejsce realizacji zamówienia : Obszar działania Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu
Termin składania ofert : 2017-06-08
Miejsce składania ofert : 1. Termin składania ofert:08.06.2017 r. do godz. 10.00. 2. Miejsce składania ofert: a) w formie papierowej: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu, ul. Gazowa 3, 50-513 Wrocław, Budynek E, Kancelaria, b) w formie elektronicznej: na adres e-mail: anna.kwiatkowska@gaz-system.pl c) w formie elektronicznej: za pośrednictwem Portalu Zakupowego GAZ-SYSTEM dostępnego pod adresem https://zakupy.gaz-system.pl Uwaga: Ofertę złożoną w formie elektronicznej zgodnie z pkt 2 lit. b) powyżej uznaje się za złożoną prawidłowo jedynie w przypadku, gdy Dostawca uzyska potwierdzenie, że dotarła do adresata i nie zawiera wad skutkujących brakiem możliwości zapoznania się z jej treścią przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że jeżeli oferta wpłynie na adres inny niż wskazany w SIWZ zostanie uznana za nieprawidłowo złożoną chyba, że Zamawiający potwierdzi prawidłowość wpływu oferty zgodnie ze zdaniem powyżej. 3. Otwarcie ofert jest niejawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu składania ofert. 4. W przypadku złożenia oferty po upływie terminu składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Dostawcę o złożeniu oferty po terminie.
Termin otwarcia ofert : 2017-06-08
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »