Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Szczecin: Opracowanie ramowego raportu kontynuacji projektu oraz raportu z zakresu osiągnięcia rezultatów twardych i miękkich w ramach projektu Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 166893 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4350 622, faks 091 422 52 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ramowego raportu kontynuacji projektu oraz raportu z zakresu osiągnięcia rezultatów twardych i miękkich w ramach projektu Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ramowego raportu dotyczącego kontynuacji projektu oraz raportu w zakresie osiągnięcia rezultatów twardych i miękkich w ramach projektu Atrakcyjna szkoła droga do sukcesu 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie na podstawie dokumentacji oraz wniosku o dofinansowanie: 1) Raportu zawierającego niezbędne dane do kontynuacji projektu Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu - ramowy program finansowania: a. Przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zespołu Zarządzającego koncepcji zawartości publikacji b. Opracowanie danych zgromadzonych w trakcie realizacji projektu oraz kreacja treści publikacji c. Naniesienie korekt wskazanych przez zamawiającego 2) Raportu nt. rezultatów i produktów projektu: a. Przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zespołu Zarządzającego koncepcji zawartości publikacji b. Opracowanie danych zgromadzonych w trakcie realizacji projektu oraz kreacja tresci publikacji c. Naniesienie korekt wskazanych przez zamawiającego Zamawiający pozostawia sobie dowolność w zakresie formy oraz w zakresie sposobu wydania przygotowanych materiałów. Z chwilą pozytywnego przyjęcia pracy przez Zamawiającego (na podstawie protokołu odbioru) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania w pełni praw autorskich i majątkowych na następujących polach eksploatacji: a) zwielokrotnianie techniką cyfrową (digitalizacja), b) wprowadzanie utworu, jak i jego części, do pamięci ogólnie dostępnego komputera, c) rozpowszechnianie utworu online: -w Internecie na platformie Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla wszystkich i bez ograniczeń, -w Internecie, w zbiorach Publicznej Biblioteki Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej, -publikacja w zachodniopomorskim dwumiesięczniku oświatowym Refleksje -wydanie w formie audiobooka oraz oprogramowania komputerowego -wydanie fragmentów publikacji w polskich i zagranicznych periodykach oświatowych oraz w dziennikach regionalnych d) włączenia tekstu, jak i jego części, do Narodowego Korpusu Języka Polskiego. Uwaga! Wykonawcy, składając ofertę na przedmiot zamówienia są zobowiązani do podania odrębnych stawek za raport określony w punkcie 1 oraz odrębnie za raport określony w pkt 2 niniejszego ustępu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował osobami posiadającymi: a) wykształcenie wyższe magisterskie b) doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dłuższych tekstów o charakterze syntetycznym - co najmniej jedna autorska publikacja lub wydana pod redakcją c) doświadczenie w pracy publicystycznej lub redakcyjnej - co najmniej dwa lata sytuacji ekonomicznej i finansowej d) doświadczenie w realizacji działań na rzecz projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki e) doświadczenie w realizacji zadań z obszaru edukacji w zakresie prac redakcyjnych Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń i/lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, pok. 224- Biuro Projektu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 11:45, miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, pok. 224- Biuro Projektu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowy odłów i transport zwierząt wolnożyjących nie podlegających ochronie na terenie powiatu chrzanowskiego"
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rury kanalizacyjnej, ze zbiorów Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, przekazanej w depozyt na potrzeby stworzenia wystawy stałej MHP w Warszawie
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
więcej: Usługi w zakresie dokumentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.