eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywińBudowa dróg gminnych w Jerce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-08

Krzywiń: Budowa dróg gminnych w Jerce
Numer ogłoszenia: 16749 - 2015; data zamieszczenia: 08.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń , ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5170525, faks 65 5170676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych w Jerce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch odcinków dróg gminnych w Jerce: 1. Część Zamówienia Nr 1 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Jerka ul. Polna. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Polnej w dwóch odcinkach o łącznej długości 1,0947 km w następującym zakresie: 1.1 Odcinek I o długości 0,395 km - włączenie w ulicę Szkolną: na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej o długości 20 m - szerokości jezdni 5 m z łukami o promieniu 6 m do krawędzi jezdni ul. Szkolnej, na dalszym odcinku o długości 375 m - szerokość jezdni 4 m; - na całej powierzchni jezdni nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm ze spadkiem daszkowym 2 procent ograniczona obustronnie wtopionym opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, z wydzieleniem pobocza gruntowego o szerokości 1,00 m; - konstrukcja nawierzchni kategorii KR2 na podłożu G-3, jako: 1. warstwa wzmacniająca grubości 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z betonu cementowego C12.15; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: do gruntu na poboczu w obrębie istniejącego pasa drogowego; - zjazdy: w miejscach istniejących zjazdów na posesję w granicach pasa drogowego, szerokość zjazdów 4 m z łukami o promieniu 3 m do krawędzi jezdni, z kostki betonowej o grubości 8 cm z opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem; 1.2 Odcinek II o długości 0,1347 km - włączenie w ulicę Szkolną: na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej o długości 20 m - szerokości jezdni 5 m z łukami o promieniu 6 m do krawędzi jezdni ul. Szkolnej, na dalszym odcinku o długości 114,7 m - szerokość jezdni 4 m; - na całej powierzchni jezdni nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm ze spadkiem daszkowym 2 procent ograniczona obustronnie wtopionym opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, z wydzieleniem pobocza gruntowego o szerokości 1,00 m; - konstrukcja nawierzchni kategorii KR2 na podłożu G3 jako: 1. warstwa wzmacniająca grubości 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z betonu cementowego C12.15; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: do gruntu na poboczu w obrębie istniejącego pasa drogowego; - zjazdy: w miejscach istniejących zjazdów na posesję w granicach pasa drogowego, szerokość zjazdów 4 m z łukami o promieniu 3 m do krawędzi jezdni, z kostki betonowej o grubości 8 cm z opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem; 2. Część Zamówienia Nr 2 - Budowa drogi na osiedlu Witosa w Jerce. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na osiedlu Witosa o łącznej długości 0,4395 km w następującym zakresie: 2.1 Odcinek I o długości 0,1875 km - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+000 do km 0+187,50 o długości 187,50 m i szerokości jezdni 4 m wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ze ściekiem w osi jezdni i ze spadkiem poprzecznym 2 procent w kierunku ścieku w osi jezdni. - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni z krawężnika betonowego typu drogowego o wymiarach 12x25 cm, ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. - ściek w osi jezdni zaprojektowano z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na ławie betonowej z betonu kl. B-15, szerokość ścieku 20 cm. - konstrukcja nawierzchni kategorii L w strefie zamieszkania na podłożu G3, jako: 1. warstwa odcinająca grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z chudego betonu; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: kanalizacja deszczowa z rur PVC średnicy zew. O 315 mm. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 100 cm z włazami żeliwnymi typu ciężkiego. Wpusty uliczne z rur betonowych fi 50 cm o wys. 1,40 m z podłączeniem do studni rewizyjnych rurami PVC fi 16 cm. 2.2 Odcinek II o długości 0,252 km - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+000 do km 0+252 o długości 252 m i szerokości jezdni 4 m wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ze ściekiem w osi jezdni i ze spadkiem poprzecznym 2 procent w kierunku ścieku w osi jezdni. - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni z krawężnika betonowego typu drogowego o wymiarach 12x25 cm, ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. - ściek w osi jezdni zaprojektowano z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na ławie betonowej z betonu kl. B-15, szerokość ścieku 20 cm. - konstrukcja nawierzchni kategorii L w strefie zamieszkania na podłożu G3, jako: 1. warstwa odcinająca grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z chudego betonu; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: kanalizacja deszczowa z rur PVC średnicy zew. fi 315 mm. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 100 cm z włazami żeliwnymi typu ciężkiego. Wpusty uliczne z rur betonowych fi 50 cm o wys. 1,40 m z podłączeniem do studni rewizyjnych rurami PVC fi 16 cm. Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty Załącznika Nr 9: 1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2. Dokumentacje Projektowe 3. Przedmiary robót W ofercie należy uwzględnić koszt obsługi geodezyjnej, wytyczenia robót i inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji wskazanym w ofercie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego oraz oddania obiektów do użytkowania. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA! Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 2. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) W zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zleceniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o czas niezbędny na ich wykonanie, 2) W zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od strony Wykonawcy. 3) W przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.