Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-08
Krzywiń: Budowa dróg gminnych w Jerce
Numer ogłoszenia: 16749 - 2015; data zamieszczenia: 08.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywiń , ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5170525, faks 65 5170676.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych w Jerce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch odcinków dróg gminnych w Jerce: 1. Część Zamówienia Nr 1 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Jerka ul. Polna. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Polnej w dwóch odcinkach o łącznej długości 1,0947 km w następującym zakresie: 1.1 Odcinek I o długości 0,395 km - włączenie w ulicę Szkolną: na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej o długości 20 m - szerokości jezdni 5 m z łukami o promieniu 6 m do krawędzi jezdni ul. Szkolnej, na dalszym odcinku o długości 375 m - szerokość jezdni 4 m; - na całej powierzchni jezdni nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm ze spadkiem daszkowym 2 procent ograniczona obustronnie wtopionym opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, z wydzieleniem pobocza gruntowego o szerokości 1,00 m; - konstrukcja nawierzchni kategorii KR2 na podłożu G-3, jako: 1. warstwa wzmacniająca grubości 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z betonu cementowego C12.15; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: do gruntu na poboczu w obrębie istniejącego pasa drogowego; - zjazdy: w miejscach istniejących zjazdów na posesję w granicach pasa drogowego, szerokość zjazdów 4 m z łukami o promieniu 3 m do krawędzi jezdni, z kostki betonowej o grubości 8 cm z opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem; 1.2 Odcinek II o długości 0,1347 km - włączenie w ulicę Szkolną: na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej o długości 20 m - szerokości jezdni 5 m z łukami o promieniu 6 m do krawędzi jezdni ul. Szkolnej, na dalszym odcinku o długości 114,7 m - szerokość jezdni 4 m; - na całej powierzchni jezdni nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm ze spadkiem daszkowym 2 procent ograniczona obustronnie wtopionym opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, z wydzieleniem pobocza gruntowego o szerokości 1,00 m; - konstrukcja nawierzchni kategorii KR2 na podłożu G3 jako: 1. warstwa wzmacniająca grubości 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z betonu cementowego C12.15; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: do gruntu na poboczu w obrębie istniejącego pasa drogowego; - zjazdy: w miejscach istniejących zjazdów na posesję w granicach pasa drogowego, szerokość zjazdów 4 m z łukami o promieniu 3 m do krawędzi jezdni, z kostki betonowej o grubości 8 cm z opornikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem; 2. Część Zamówienia Nr 2 - Budowa drogi na osiedlu Witosa w Jerce. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na osiedlu Witosa o łącznej długości 0,4395 km w następującym zakresie: 2.1 Odcinek I o długości 0,1875 km - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+000 do km 0+187,50 o długości 187,50 m i szerokości jezdni 4 m wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ze ściekiem w osi jezdni i ze spadkiem poprzecznym 2 procent w kierunku ścieku w osi jezdni. - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni z krawężnika betonowego typu drogowego o wymiarach 12x25 cm, ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. - ściek w osi jezdni zaprojektowano z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na ławie betonowej z betonu kl. B-15, szerokość ścieku 20 cm. - konstrukcja nawierzchni kategorii L w strefie zamieszkania na podłożu G3, jako: 1. warstwa odcinająca grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z chudego betonu; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: kanalizacja deszczowa z rur PVC średnicy zew. O 315 mm. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 100 cm z włazami żeliwnymi typu ciężkiego. Wpusty uliczne z rur betonowych fi 50 cm o wys. 1,40 m z podłączeniem do studni rewizyjnych rurami PVC fi 16 cm. 2.2 Odcinek II o długości 0,252 km - na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej od km 0+000 do km 0+252 o długości 252 m i szerokości jezdni 4 m wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ze ściekiem w osi jezdni i ze spadkiem poprzecznym 2 procent w kierunku ścieku w osi jezdni. - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni z krawężnika betonowego typu drogowego o wymiarach 12x25 cm, ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. - ściek w osi jezdni zaprojektowano z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na ławie betonowej z betonu kl. B-15, szerokość ścieku 20 cm. - konstrukcja nawierzchni kategorii L w strefie zamieszkania na podłożu G3, jako: 1. warstwa odcinająca grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm 2,5 MPa; 2. podbudowa grubości 15 cm z chudego betonu; 3. podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 cm; 4. nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm. - odwodnienie jezdni: kanalizacja deszczowa z rur PVC średnicy zew. fi 315 mm. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 100 cm z włazami żeliwnymi typu ciężkiego. Wpusty uliczne z rur betonowych fi 50 cm o wys. 1,40 m z podłączeniem do studni rewizyjnych rurami PVC fi 16 cm. Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty Załącznika Nr 9: 1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2. Dokumentacje Projektowe 3. Przedmiary robót W ofercie należy uwzględnić koszt obsługi geodezyjnej, wytyczenia robót i inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji wskazanym w ofercie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego oraz oddania obiektów do użytkowania. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA! Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 2. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) W zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zleceniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o czas niezbędny na ich wykonanie, 2) W zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od strony Wykonawcy. 3) W przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KRZYWIŃ
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Krzywiń w roku 2025 na podstawie zakupionych imiennych biletów miesięcznych
- ,,Dostawa i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej Szkoły Podstawowej w Krzywinie"
więcej: przetargi KRZYWIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.