To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Łódź: Dostawa zestawu laserowego do kompleksowego leczenia naczyniaków i malformacji naczyniowych u dzieci
Numer ogłoszenia: 168357 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154537 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 61 77 777, faks 42 61 77 917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu laserowego do kompleksowego leczenia naczyniaków i malformacji naczyniowych u dzieci.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do kompleksowego leczenia naczyniaków i malformacji naczyniowych u dzieci w skład, którego wchodzą: Pakiet Nr 1 - dostawa systemu laserowego CO2 Pakiet Nr 2 - dostawa lasera diodowego Pakiet Nr 3 - dostawa zestawu do cięcia i koagulacji tkanek miękkich opartych na technologii noża harmonicznego Pakiet Nr 4 - dostawa monitora neurofizjologicznego śródoperacyjnego Pakiet Nr 5 - dostawa zestawu platformy elektrochirurgicznej z systemem zamykania naczyń wraz z oprzyrządowaniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00 - Lasery chirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Elektroniczny Videomed, ul. Klonowa 18, 58-310 Szczawno Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221714,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 231436,03
Oferta z najniższą ceną: 231436,03 / Oferta z najwyższą ceną: 239451,12
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SHAR-POL Sp. z o.o., ul. Św. Małgorzaty 6/1, 44-102 Gliwice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98573,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106459,40
Oferta z najniższą ceną: 106459,40 / Oferta z najwyższą ceną: 106459,40
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98356,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106224,48
Oferta z najniższą ceną: 106224,48 / Oferta z najwyższą ceną: 106224,48
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INOMED POLSKA Sp. z o.o., ul. Raciborskiego 1A lok. 1B, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69902,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74998,44
Oferta z najniższą ceną: 74998,44 / Oferta z najwyższą ceną: 74998,44
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60185,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71161,20
Oferta z najniższą ceną: 71161,20 / Oferta z najwyższą ceną: 71161,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- 30/ZP/2024 Ubezpieczenie kosztów leczenia, assistance, NNW, OC oraz ubezpieczenie bagażu pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Łódzkiego wyjeżdżających służbowo.
- Remont toalet w suterenie, na parterze oraz 1, 2, 3 piętrze budynku "A" Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 5
- Dostosowanie istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa.
- MZŻ.262.12.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa narzędzi laparoskopowych
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do posiadanych narzędzi wielorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- NIEZBĘDNE WYROBY DO ELEKTROCHIRURGII I OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.