Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Wrocław: Dostawa materiałów szewnych, wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 169705 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: falkiewicza.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów szewnych, wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych w podziale na 7 zadań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.20.00-2, 33.12.41.30-5, 33.15.74.00-9, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw minimum 2 o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały należycie wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy)formularza powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych ). 2. Dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako wyroby medyczne - Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał ważne i aktualne na czas trwania umowy dokumenty uprawniający do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi, zgodnie z ustawą z 20.04.2008r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późń. zm.), tj. certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. - dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkty biobójcze - Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał ważne i aktualne na czas trwania umowy pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2002r. Nr 175/02 poz. 1433. - dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkty lecznicze - Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał ważne i aktualne na czas trwania umowy pozwolenie na obrót produktem leczniczym, zgodnie z ustawą z 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004r. Nr 53 poz. 533 z późń. zm.), Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić: Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), formularz zgłoszenia ze szczegółowym opisem, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Umowa - Środki dezynfekcyjne. 1.Ceny środków dezynfekcyjnych klasyfikowanych jako produkty lecznicze z wykazu cen urzędowych mogą ulec zmianie jedynie w przypadku ogłoszenia zmian cen leków urzędowych przez Ministra Finansów, z zachowaniem dotychczas stosowanej marży, i obowiązują zgodnie z datą wejścia w życie rozporządzenia. 2. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. 3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §6 ust. 5 b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) c) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment. d) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie. Umowa - Wyroby medyczne 1. Uwzględniając, że zgodnie z ustawa z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz.U. z 2011r. Nr 122, poz.696) Zamawiający jest zobowiązany nabywać leki i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa z zastrzeżeniem: a) w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikającej z umowy, obowiązuje cena umowna. b) W przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, ze jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa. c) W przypadku umieszczenia wyrobu medycznego objętego niniejszą umową na liście refundacyjnej dotychczas nią nie objętych, i ustalona jego cena urzędowa w wysokości niższej niż cena na umowie, obowiązuje cena urzędowa w przypadku wyższej ceny urzędowej obowiązuje cena umowna. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik będzie gwarantował lepszą jakość oraz będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach co wyrób medyczny objęty umową przy cenie niższej. 3. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 a), b), c) nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. 4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §6 ust. 5 b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności ( tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) Umowa - Materiały szewne 1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik będzie gwarantował lepszą jakość oraz będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach co wyrób medyczny objęty umową przy cenie niższej. 2. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 a), nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. 4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §6 ust. 5 b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: falkiewicza.internetdsl.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok.25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych wg opisów zawartych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych wg opisów zawartych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby diagnostyczne - rękawy do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów diagnostycznych wg opisów zawartych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki i zestawy tlenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników i zestawów tlenowych wg opisów zawartych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Medyczna aparatura oddechowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa medycznej aparatury oddechowej wg opisów zawartych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środka dezynfekcyjnego do powierzchni zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatu dezynfekcyjnego wysokiego stopnia wg opisów zawartych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.60.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wrocławiu.
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiędzy miejscowościami Trzebnica i Cerekwica
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych - środki do dezynfekcji i pielęgnacji rąk, oraz narzędzi"
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawy środków czystości
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.