Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Otwock: Budowa ciągu pieszo rowerowego w ulicy Żeromskiego, ul. Matejki i Filipowicza w ramach zadania budżetowego -Kontynuacja ciągu pieszo rowerowego w ul. Żeromskiego na odcinku od ul. Samorządowej do ul. Kościuszki oraz w ul. Filipowicza na odcinku od ul. Poniatowskiego do ronda im. Zbigniewa Herberta i w ul. Matejki.
Numer ogłoszenia: 170622 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo rowerowego w ulicy Żeromskiego, ul. Matejki i Filipowicza w ramach zadania budżetowego -Kontynuacja ciągu pieszo rowerowego w ul. Żeromskiego na odcinku od ul. Samorządowej do ul. Kościuszki oraz w ul. Filipowicza na odcinku od ul. Poniatowskiego do ronda im. Zbigniewa Herberta i w ul. Matejki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy: 1) I Etap - Budowa ścieżki rowerowej z chodnikiem wzdłuż ulicy Żeromskiego od istniejącej ścieżki rowerowej na skrzyżowaniu z ul. Samorządową do ulicy Kościuszki z przebudową skrzyżowań zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną wraz z przebudową linii elektroenergetycznej niskiego napięcia wg odrębnego opracowania. 2) II Etap - budowa ścieżki rowerowej z chodnikiem od istniejącej ścieżki rowerowej w ul. Karczewskiej i dalej wzdłuż ul. Matejki i ulicy Filipowicza do krawędzi jezdni ul. Poniatowskiego w Otwocku zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną. B. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. C. Dokumenty wymienione w ust. B., specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. D. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 4.1. Zakres robót w szczególności: A. I Etap - budowa ścieżki rowerowej z chodnikiem wzdłuż ulicy Żeromskiego od istniejącej ścieżki rowerowej na skrzyżowaniu z ul. Samorządową do ul. Kościuszki z przebudową skrzyżowań zgodnie z dokumentacją techniczną wraz z przebudową linii elektroenergetycznej niskiego napięcia wg odrębnego opracowania: 1) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, 3) zabezpieczenie terenu budowy/robót, zabezpieczenie sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 4) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich właścicieli sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli właścicieli sieci, Wykonawca wyreguluje wszelkie urządzenia podziemne oraz znajdujące się w drodze w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 5) wycinkę kolidujących drzew wraz z usunięciem karp i wywozem;(ilość pozyskanego drewna należy podzielić i dowieźć pod wskazane przez Zamawiającego adresy, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Otwocka), zgodnie z załączonym do przetargu Projektem Gospodarki Zielenią, 6) rozbiórkę istniejącej nawierzchni, chodników, zjazdów, krawężników, oporników, obrzeży, itp. oraz transport wraz z paletowaniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (adresy w granicach administr. m. Otwocka), 7) rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej w rejonie wymiany wpustów ulicznych, 8) przebudowę słupów linii energetycznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem zgodnie z opracowanym projektem przebudowy sieci, 9) przestawienie oraz wymianę 2 wiat przystankowych, 10) remont wpustów ulicznych wraz z wymianą studni chłonnych DN 1200-1400, 11) remont nawierzchni zjazdów indywidualnych utwardzonych o nawierzchni ulepszonej, 12) remont nawierzchni zjazdów na drogi boczne o nawierzchni utwardzonej, 13) przebudowa chodników i zatoki autobusowej zgodnie z projektem drogowym, 14) remont chodnika zgodnie z projektem drogowym, 15) przebudowę skrzyżowania ul. Żeromskiego z ul. Reymonta i ul. Żeromskiego z ul. Kilińskiego, 16) budowę ścieżki rowerowej zgodnie z projektem drogowym, 17) wymianę hydrantów nadziemnych na podziemne pod nadzorem OPWiK w Otwocku, 18) humusowanie nieutwardzonych terenów w obrębie pasa drogowego zgodnie z Projektem Gospodarki Zielenią (przygotowanie podłoża i zakładanie trawnika, wykonanie siewu), 19) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, 20) cięcie pielęgnacyjne drzew w obrębie pasa drogowego, a także: 21) zasypanie w ul. Żeromskiego 2 krótkich odcinków rowów piaskiem gruboziarnistym z zagęszczeniem od strony ul. Reymonta, 22) wykonanie koryta pod konstrukcję, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych, 23) wzmocnienie podłoża gruntowego zgodnie z opracowaną dokumentacją, 24) wywózkę nadmiaru ziemi poza teren budowy, 25) montaż nowych krawężników drogowych na ławie betonowej z oporem, 26) odtworzenie konstrukcji podbudowy drogi zgodnie z projektem na szerokości ok. 0,5 m od strony jezdni i położenie nawierzchni asfaltowej z połączeniem z istniejącą nawierzchnią jezdni na szerokości ok. 1 m, 27) montaż nowych obrzeży betonowych na ławie betonowej z obustronnym oporem pod budowę chodnika i ścieżki rowerowej, 28) wykonanie warstwy odsączającej, 29) wykonanie podbudowy, 30) wykonanie nawierzchni ciągów, 31) oznakowanie terenu prowadzonych robót, 32) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 33) bieżące prowadzenie dokumentacji budowy, 34) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 35) organizacja zaplecza budowy, 36) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 37) ubezpieczenie budowy, 38) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 39) wykonanie wszystkich innych prac, w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 40) w trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. B. II Etap - budowa ścieżki rowerowej z chodnikiem od istniejącej ścieżki rowerowej z chodnikiem w ul. Karczewskiej i dalej wzdłuż ul. Matejki i ulicy Filipowicza do krawędzi jezdni ul. Poniatowskiego w Otwocku zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną: 1) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy zabezpieczenie terenu budowy/robót, zabezpieczenie sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 3) zabezpieczenie terenu budowy/robót, zabezpieczenie sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 4) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich właścicieli sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli właścicieli sieci, Wykonawca wyreguluje wszelkie urządzenia podziemne oraz znajdujące się w drodze w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 5) wycinkę kolidujących drzew wraz z usunięciem karp i wywozem;(ilość pozyskanego drewna należy podzielić i dowieźć pod wskazane przez Zamawiającego adresy, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Otwocka), zgodnie z załączonym do przetargu Projektem Gospodarki Zielenią, 6) rozbiórkę istniejącej nawierzchni, chodników, zjazdów, krawężników, oporników, obrzeży, itp. oraz transport wraz z paletowaniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (adresy w granicach administracyjnych miasta Otwocka), 7) rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej w rejonie wymiany wpustów ulicznych, 8) przestawienie oraz wymianę 2 wiat przystankowych, 9) remont wpustów ulicznych wraz z wymianą studni chłonnych DN 1200-1400, 10) remont nawierzchni zjazdów indywidualnych utwardzonych o nawierzchni ulepszonej, 11) remont nawierzchni zjazdów na drogi boczne o nawierzchni utwardzonej, 12) przebudowa chodnika i zatoki autobusowej zgodnie z projektem drogowym, 13) budowę ścieżki rowerowej zgodnie z projektem drogowym, 14) wymianę hydrantów nadziemnych na podziemne pod nadzorem OPWiK w Otwocku, 15) humusowanie nieutwardzonych terenów w obrębie pasa drogowego zgodnie z Projektem Gospodarki Zielenią (przygotowanie podłoża i zakładanie trawnika, wykonanie siewu), 16) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, 17) cięcie pielęgnacyjne drzew w obrębie pasa drogowego, a także: 18) wykonanie koryta pod konstrukcję, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych, 19) wzmocnienie podłoża gruntowego zgodnie z opracowaną dokumentacją, 20) wywózkę nadmiaru ziemi poza teren budowy, 21) montaż nowych krawężników drogowych na ławie betonowej z oporem , 22) w przypadku uszkodzenia nawierzchni przy wymianie krawężnika należy odtworzyć nawierzchnię z podbudową, 23) montaż nowych obrzeży betonowych na ławie betonowej z obustronnym oporem pod budowę chodnika i ścieżki rowerowej, 24) wykonanie warstwy odsączającej, 25) wykonanie podbudowy, 26) wykonanie nawierzchni ciągów, 27) oznakowanie terenu prowadzonych robót, 28) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 29) bieżące prowadzenie dokumentacji budowy, 30) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 31) organizacja zaplecza budowy, 32) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 33) ubezpieczenie budowy, 34) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 35) wykonanie wszystkich innych prac, w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 36) w trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.29-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9, 45.11.27.12-9, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości dla Zadanie I - Etap I : 10.000 zł , zadanie II - Etap II - 5.000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie drogi o przekroju miejskim oraz jezdni i chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej, każda: dla Etapu II - 250.000,00 PLN brutto, każda dla Etapu I - 500.000,00 PLN brutto. (Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie etapów I i II, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż zrealizował co najmniej dwie ww. roboty o wartości określonej dla -Etapu I.) Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował : a) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych c) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku : Kierownik robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci zewnętrznych. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w wykazie należy przedstawić zrealizowane co najmniej 2 roboty budowlane, wraz z poświadczeniami, polegające na budowie drogi o przekroju miejskim oraz jezdni i chodnika z kostki betonowej o wartości co najmniej, każda: dla Etapu II - 250.000,00 PLN brutto, każda dla Etapu I - 500.000,00 PLN brutto. (Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie etapów I i II, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż zrealizował co najmniej dwie ww. roboty o wartości określonej dla -Etapu I.), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Okres gwarancji - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) opóźnień wynikających z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, 4) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, 5) wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych/zamiennych. 3. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Etap - Budowa ścieżki rowerowej z chodnikiem wzdłuż ulicy Żeromskiego od istniejącej ścieżki rowerowej na skrzyżowaniu z ul. Samorządową do ulicy Kościuszki z przebudową skrzyżowań zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną wraz z przebudową linii elektroenergetycznej niskiego napięcia wg odrębnego opracowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.29-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9, 45.11.27.12-9, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Etap - budowa ścieżki rowerowej z chodnikiem od istniejącej ścieżki rowerowej w ul. Karczewskiej i dalej wzdłuż ul. Matejki i ulicy Filipowicza do krawędzi jezdni ul. Poniatowskiego w Otwocku zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.29-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9, 45.11.27.12-9, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres gwarancji - 30
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj-wybuduj-wyposaż.
- Usługa serwisowa polegająca na przeglądach i naprawie Tomografu Komputerowego Philips Ingenuity CT razem ze stacją opisową IntelliSpace Portal Soolution Value
- "Zakup infrastruktury IT projektu POLFEL w podziale na 2 części"
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
- Kompleksową obsługę serwisową urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Otwocku wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy
- Usługa najmu serwisu odzieży roboczej wraz z dostawą do NCBJ OR POLATOM przez okres 24 miesięcy (105 tygodni)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ziemnego zbiornika wodnego małej retencji w miejscowości Białobłocie"
- Rozwój infrastruktury w szczególności drogowej i wodno-kanalizacyjnej w Ogrodzieńcu szansą na zwiększenie potencjału w regionie
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 104550L w m. Władysławów, gmina Wierzbica"
- Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz Urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stary Sącz
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.