eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku PN-18/14/5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Białystok: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku PN-18/14/5
Numer ogłoszenia: 171998 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku PN-18/14/5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.15-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.19.80.00-4, 33.14.13.10-6, 33.14.16.13-0, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie III.4.2) - punktor 2 oraz jej podpisem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny jednostkowe ustalone w ofercie nie ulegną zmianie przez okres pełnych 12 miesięcy obowiązywania umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się zmianę ustalonych cen brutto w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Basen sanitarny - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTROGEL (żel elektrodowy przewodzący do EEG) 473 ml - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny do spirometru Koko - 130 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr Koko 877000 - 260 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaczka plastikowa męska - 13 szt. 2. Kaczka plastikowa żeńska - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr jałowy strzykawkowy 0,2 SARTORIUS - 130 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka do ślinociągu stomatologicznego (100 szt.) - 1 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nerka jednorazowego użytku wykonana z pulpy papierowej, poj. ok. 700 ml - 690 szt. 2. Nerka jednorazowego użytku wykonana z pulpy papierowej, poj. ok. 300 ml - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okład ciepło - zimno wykonany z odpornej na przebicie i trwałej folii, możliwość wielokrotnego zastosowania oraz mycia i dezynfekcji, żel zachowujący plastyczność przy znacznym ochłodzeniu lub ogrzaniu, możliwość ogrzania w kuchence mikrofalowej 1. rozm. 10-16 x 25-26 cm - 50 szt. 2. rozm. 5-10 x 10-13 cm - 18 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe osłonki OCU-FILM+ do tonometru TONO-PEN AVIA, opakowanie 200 szt. - 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słój do dobowej zbiórki moczu tzw. tulipan, plastikowy, przezroczysty, z podziałką co 20 ml, z przykrywką, poj. 2 litry - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka Janeta 3 - częściowa cewnikowa jednorazowego użytku, poj. 100 ml, dodatkowy łącznik luer-lock, zabezpieczenie przed przypadkowym wypadaniem tłoka, sterylna, pakowana pojedynczo, opakowanie jednostkowe umożliwiające aseptyczne wyjęcie strzykawki, listki do otwierania min. 5 mm - 9 000 szt. 2. Strzykawka Janeta 3 - częściowa cewnikowa jednorazowego użytku, poj. 50 ml, zabezpieczenie przed przypadkowym wypadaniem tłoka, sterylna, pakowana pojedynczo, opakowanie jednostkowe umożliwiające aseptyczne wyjęcie strzykawki, listki do otwierania min. 5 mm - 105 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik do płukania żołądka jednorazowy - 130 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik do alkomatu Alkotest 7410 - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwieki papierowe do płukania kanałów (w opakowaniu 6 fiolek), rozmiary: a) 15-40 mm - 6 op. b) 40-90 mm - 6 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawko- probówka do układu krzepnięcia do 10 ml; średnica do 16 mm, każda probówka opatrzona etykietą z polem do opisu - 150 szt. 2. Bezpieczna igła do pobierania krwi do systemu zamkniętego Monovette 0,8 mm - 500 szt. 3. Bezpieczna igła do pobierania krwi do systemu zamkniętego Monovette 0,9 mm -1 050 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik dopęcherzowy Foleya z lateksu silikonowanego, dwudrożny, balon 10 ml, gładkie, nie powodujące podrażnień zakończenie cewnika, sterylne, pakowane pojedynczo, opakowanie jednostkowe umożliwiające aseptyczne wyjęcie cewnika- listki do otwierania min. 5 mm, rozm. 20 Fr - 27 szt. 2. Cewnik Foley silikonowy, dopęcherzowy, dwudrożny, balon 3 - 5 ml. gładkie, nie powodujące podrażnień zakończenie cewnika, sterylny, pakowany pojedynczo, opakowanie jednostkowe umożliwiające aseptyczne wyjęcie - listki do otwierania min. 5 mm, rozm. 10Fr - 72 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik papierowy z zastawką Devipol - 3 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula bezpieczna do podawania płynów i leków, z automatycznie zamykającym się zabezpieczeniem ostrza igły po wyjęciu z kaniuli (metalowy zatrzask chroniący ostry koniec igły bezpośrednio po jej usunięciu z naczynia), wykonana z poliuretanu, z dodatkowym portem górnym z samozamykającym się zaworem, posiadająca komorę z hydrofobową membraną hemostatyczną zintegrowaną z koreczkiem luer-lock, gdzie trzpień koreczka znajduje się poniżej krawędzi koreczka, wtopione paski kontrastujące w promieniach RTG, skrzydełka zapewniające dobrą stabilizację kaniuli, bez bocznych prowadnic ograniczających manewrowanie kaniulą podczas wkłuwania się do naczynia, międzynarodowy kod kolorów, rozmiary: 1. 24G dł. 19 mm - 52 szt. 2. 22G dł. 25 mm - 233 szt. 3. 20G dł. 25 mm - 1 860 szt. 4. 18G dł. 33 mm - 1 455 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula bezpieczna bez portu górnego do podawania płynów i leków, z automatycznie zamykającym się zabezpieczeniem ostrza igły po wyjęciu z kaniuli (metalowy zatrzask chroniący ostry koniec igły bezpośrednio po jej usunięciu z naczynia), wykonana z poliuretanu, posiadająca komorę z hydrofobową membraną hemostatyczną, wtopione paski kontrastujące w promieniach RTG, skrzydełka zapewniające dobrą stabilizację kaniuli, bez bocznych prowadnic ograniczających manewrowanie kaniulą podczas wkłuwania się do naczynia, międzynarodowy kod kolorów, rozmiary: 1. 24G dł. 19 mm - 1 325 szt. 2. 22G dł. 25 mm - 400 szt. 3. 20G dł. 25 mm - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczna igła iniekcyjna; op. 100 szt., z kodowaną kolorami w zależności od rozmiaru nasadką luer-lock, sterylne, pakowane pojedynczo, opakowanie jednostkowe umożliwiające aseptyczne wyjęcie igły, oznakowanie kolorem takim samym jak nasadka. Rozmiary: 1. 0,8 - 109 op. 2. 0,7 - 11 op. 3. 0,5 - 9 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.