Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Gdańsk: sprzedaż, dostawa i wymiana ośmiu sprężarek oraz czynnika chłodniczego w układach chłodniczych w centralach klimatyzacyjnych obsługujących widownię i foyer Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku wraz z usługą konserwacji tych central i dwóch klimatyzatorów typu split
Numer ogłoszenia: 174131 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże" , ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż, dostawa i wymiana ośmiu sprężarek oraz czynnika chłodniczego w układach chłodniczych w centralach klimatyzacyjnych obsługujących widownię i foyer Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku wraz z usługą konserwacji tych central i dwóch klimatyzatorów typu split.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i wymiana ośmiu sprężarek oraz czynnika chłodniczego w układach chłodniczych w dwóch centralach klimatyzacyjnych marki VBW Clima Engineering, obsługujących widownię i foyer Dużej Sceny Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku wraz z usługą konserwacji tych central oraz dwóch klimatyzatorów typu split. 2. W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wchodzi: a) sprzedaż i dostawa do obiektu Zamawiającego w Gdańsku przy ul. św Ducha 2 ośmiu sprężarek oraz czynnika chłodniczego w układach chłodniczych w dwóch centralach klimatyzacyjnych marki VBW Clima Engineering, obsługujących widownię i foyer Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku, b) zainstalowanie sprężarek i czynnika chłodniczego, o których mowa w pkt a) w centralach chłodniczych (zastąpienia nimi dotychczasowych elementów) c) wywóz i utylizacja zdemontowanych urządzeń, d) uruchomienie oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, e) konserwacja central klimatyzacyjnych o których mowa w pkt a) oraz dwóch klimatyzatorów typu split na Dużej Scenie nie rzadziej niż 2 razy w każdym roku obowiązywania gwarancji (w miesiącach maj i listopad), zgodnie z ust. 2, f) usuwanie awarii i wykonywanie napraw, zgodnie z ust. 3. 2. Konserwacja central klimatyzacyjnych i dwóch klimatyzatorów typu Split będzie polegać na: a) przeprowadzeniu przeglądów okresowych, b) prowadzeniu dokumentacji i wykonywaniu sprawdzenia szczelności instalacji zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i norm (w tym parametrów nawiewu i wywiewu), c) sprawdzeniu, regulacji układów sterowania i zasilania, d) sprawdzeniu, regulacji układów dystrybucji powietrza i usunięcia ujawnionych usterek e) wymianie filtrów powietrza wraz z utylizacją zużytych elementów. 3. W okresie objętym gwarancją Wykonawca na żądanie Zamawiającego usuwał będzie awarie urządzeń wskazanych w ust. 1 pkt e) (centrale klimatyzacyjne i klimatyzatory) pomiędzy przeglądami okresowymi; jeżeli będzie się to wiązało z koniecznością wymiany części, ich koszt pokryje Zamawiający (nie dotyczy to części objętych gwarancją), pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tych kosztów. W przypadku rażącej różnicy cenowej z obowiązującymi na rynku, Zamawiający będzie mógł zlecić usunięcie usterki osobie trzeciej, bez utraty obowiązującej gwarancji, a wszelkimi kosztami z tym związanymi obciążyć Wykonawcę. 4. Materiały/elementy/urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski. 5. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 6. Dane central klimatyzacyjnych obsługujących widownię i foyer Dużej Sceny: - dwie bliźniacze centrale nawiewno-wyciągowe produkcji VBW, sekcyjne BS8(50)-FB5/DM/RP1+RHP+HW/WH//F85/DM-L-S - układ automatyki steruje centralą nawiewno-wywiewną z nagrzewnicą wodną, odzyskiem ciepła na wymienniku krzyżowym oraz rewersyjnym urządzeniem chłodniczym, utrzymując stała temperaturę w pomieszczeniu przy pomocy mikroprocesorowego sterownika EXCEL 50 - nawiew: wydatek powietrza 23000 m3/h, spręż dyspozycyjny 480Pa, spręż całkowity stat 1152Pa - wyciąg: wydatek powietrza 23000 m3/h, spręż dyspozycyjny 480Pa, spręż całkowity stat 1271Pa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy nie przekraczającego 14 dni, pod warunkiem, że będzie to wynikało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Strony ustalają przy tym, iż uniemożliwienie Wykonawcy realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wymiarze nie przekraczającym wskazanego w zdaniu poprzednim nie uprawnia Wykonawcy do odstąpienia od umowy (ewentualne odstąpienie przez Wykonawcę od umowy traktowane będzie jako powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego). 2) zmiana wysokości wynagrodzenia, pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, 3) zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów, 4) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/teatr_wybrzeze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, pok.218.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.