Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 17517 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek, krajowy numer identyfikacyjny
73093446000000, ul.
ul. Warszawska
3,
98240
Szadek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 215 004, e-mail
urzad@ugimszadek.pl, faks
438 215 773.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.szadek.biuletyn.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.szadek.biuletyn.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pismnej
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Szadek, ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
Numer referencyjny: 3/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2017 dla Publicznego Przedszkola w Szadku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przetwory sypkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Cukier biały kryształ 1 kg kg 330
2. Proszek do pieczenia 15 g szt 10
3. Drożdże piekarskie świeże 100g szt 20
4. Mąka pszenna typu 480 1 kg kg 270
5. Mąka ziemniaczana 1kg kg 10
6. Ryż biały długi 1 kg kg 200
7. Kasza manna zwykła 1 kg kg 10
8. Kasza jęczmienna gruba 1 kg kg 30
9. Kasza gryczana 1 kg kg 70
10. Sól morska o obniżonej zawartości sodu - sól potasowa KCL 30% 350g szt 180
11. Pieprz mielony 20 g szt 80
12. Pieprz ziarnisty 20 g szt 50
13. Papryka słodka mielona 20 g szt 50
14. Majeranek suszony 8 g szt 60
15. Liść laurowy suszony 6 g szt 60
16. Ziele angielskie suszone 15g szt 40
17. Kwasek cytrynowy spożywczy w proszku 50 g szt 50
18. Groszek konserwowy w puszce 400 g szt 15
19. Kukurydza konserwowa w puszce 400 g szt 10
20. Sos sałatkowy w proszku ziołowo- koperkowy 9 g szt 100
21. Imbir w proszku 20 g szt 30
22. Gałka muszkatołowa w proszku 15 g szt 30
23. Tymianek 20g szt 30
24. Czosnek w proszku 20g szt 30
25. Sos do spaghetti w słoiku 500 g szt 130
26. Sos grzybowy w proszku bez konserwantów 20 g szt 30
27. Rodzynki gat.1 sułtanki 500 g szt 10
28. Koncentrat pomidorowy 30% (o zawartości węglowodanów 13,92g w 100g produktu) 190g szt 220
29. Ketchup łagodny bez konserwantów 0470 g szt 20
30. Syrop malinowy z zagęszczonego soku, bezglutenowy 430 ml szt 30
31. Syrop z czarnej porzeczki z zagęszczonego soku, bezglutenowy 430 ml szt 30
32. Kompot wiśniowy ( słoik) 900ml szt 220
33. Kompot z czarnej porzeczki ( słoik) 900ml szt 220
34. Bułka tarta pszenna jasna 0.5 kg szt 130
35. Makaron świderki 1kg szt 200
36. Makaron rosołowy nitka 5 jajeczny 250 g szt 100
37. Makaron do spaghetti 400 g szt 220
38. Koncentrat buraczkowy min.59 % 330 ml szt 40
39. Olej rzepakowy 1l szt 100
40. Barszcz biały w płynie 500ml szt 120
41. Żurek w proszku bez konserwantów 20 g szt 50
42. Musztarda popularna 190 g szt 5
43. Chrzan tarty słoik bez dodatków 290 g szt 5
44. Majonez 400 g szt 40
45. Kisiel z sokiem owocowym bez sztucznych barwników ( różne smaki) na 3/4 litra wody 58 g szt 600
46. Budyń bez sztucznych barwników ( różne smaki) na 3/4 litra wody 65g szt 300
47. Herbata czarna w saszetkach 100 szt. szt 15
48. Herbata miętowa w saszetkach 20 szt szt 10
49. Galaretka bez sztucznych barwników ( różne smaki) 79 g szt 200
50. Dżem niskosłodzony z kawałkami owoców (różne smaki)- słodzony zagęszczonym sokiem jabłkowym. 220g szt 80
51. Pasztet drobiowy bez dodatków 131 g szt 120
52. Ciastka zbożowe bez cukru 135g szt 60
53. Herbatniki bez cukru 350 g szt 30
54. Wafle ryżowe naturalne 130g szt 80
55. Płatki zbożowe na mleko ,czekoladowe i nie czekoladowe, miodowe, cynamonowe (zawartością fosfor 142mg w 100g produktu) 500 g szt 70
56. Płatki kukurydziane na mleko kukurydziane 500g szt 20
57. Z Zbożowe poduszeczki z nadzieniem różne smaki 500 g szt 20
58. Kawa zbożowa 150 g szt 20
59. Kakao rozpuszczalne ( o zawartości magnezu 247 mg w 100g produktu) 500g szt 20
60. Miód duży ( pszczeli wielokwiatowy naturalny) 1300g szt 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Warzywa i owoce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Ziemniaki jadalne, nie pastewne, 1kg kg 4000
2. Ziemniaki młode 1kg kg 300
3. Marchew 1kg kg 800
4. Pietruszka 1kg kg 240
5. Seler 1kg kg 250
6. Por 1kg kg 120
7. Cebula biała 1kg kg 40
8. Kapusta biała 1kg kg 120
9. Kapusta młoda 1kg szt 40
10. Kapusta czerwona 1kg kg 20
11. Kapusta pekińska 1kg kg 100
12. Kapusta kiszona 1kg kg 100
13. Groch łupany 1kg kg 20
14. Fasola średni Jaś 1kg kg 15
15. Burak ćwikłowy 1kg kg 200
16. Ogórek kiszony 1kg kg 200
17. Ogórek konserwowy słoik 900ml szt 10
18. Ogórek zielony 1kg kg 80
19. Pomidor 1kg kg 100
20. Papryka świeża 1kg kg 35
21. Papryka konserwowa słoik 900ml szt 10
22. Sałata główka 1 szt. 70
23. Kalafior główka 1 szt. 80
24. Jabłko 1kg kg 400
25. Cytryna 1kg kg 40
26. Pieczarki 1kg kg 30
27. Szczypior ( pęczek) 1 szt. 100
28. Natka pietruszki ( pęczek) 1 szt. 100
29. Koperek (pęczek) 1 szt. 100
30. Rzodkiewka (pęczek) 1 szt. 100
31. Brokuł 1 szt 50
32. Fasola szparagowa zielona 1kg kg 50
33. Truskawki świeże 1kg kg 100
34. Banan 1kg kg 100
35. Mandarynka 1kg kg 60
36. Śliwka 1kg kg 50
37. Gruszka 1kg kg 100
38. Winogrono 1kg kg 50
39. Pomarańcze 1kg kg 50
40. Brzoskwinia lub nektarynka 1kg kg 40
41. Czereśnie lub wiśnie 1kg kg 30
42. Kiwi koszyk 1 szt 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Jaja świeże duże kl. L chowu ściółkowego 65-70 g szt 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Chleb pszenno-żytni krojony 700 g szt 200
2. Chleb żytni krojony 700g szt 200
3. Chleb pszenny krojony 500g szt 200
4. Chleb razowy krojony 700g Szt 200
5. Bułka duża pszenna 100 g szt 400
6. Bułka mała pszenna 50g szt 200
7. Bułka razowa 50g szt 200
8. Chałka drożdżowe pieczywo pszenne 400 g szt 200
9. Angielka krojona 400 g szt 80
10. Rogal z marmoladą 60g szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Masło zawartość tłuszczu 82% 250g szt 500
2. Mleko 3,2% UHT 1l. litry 3200
3. Maślanka naturalna 1l szt 120
4. Śmietana 30% 500ml szt 20
5. Śmietana 12% 400 ml szt 250
6. Jogurty naturalny 370 g szt 120
7. Jogurt owocowy ( różne smaki) zawierający kawałki owoców 0% tłuszczu i cukru 125 g szt 500
8. Twaróg półtłusty kl I 250g szt 900
9. Twarożek kanapkowo- sernikowy nie wymagający mielenia 200g szt 150
10. Ser żółty tłusty kl I(Gouda) 1kg kg 30
11. Serek ziarnisty 200 g szt 140
12. Margaryna do pieczenia 250g szt 20
13. Smalec 250g szt 70
14. Serek waniliowy(0% tłuszczu i cukru) 125g szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Drób i przetwory drobiowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Ryby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1 Filet z miruny 1kg kg 60
2 Paluszki Rybne 1kg kg 60
3 Makrela w oleju (puszka) 170g szt 30
4 Makrela w pomidorach ( puszka) 170g szt 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Garmażeria nie mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. kopytka 1kg kg 60
2. śląskie 1kg kg 60
3. Pampuchy ( paczkowane) 400g szt 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Artykuły spożywcze Objętość produktu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Mieszanka 7 składnikowa lub 9 składnikowa na zupę 450g szt 80
2. Warzywa na patelnię 450g szt 30
3. Kalafior 450g szt 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płaność | 40 |
INNE PRZETARGI SZADEK
więcej: przetargi SZADEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Dostawa warzyw, owoców i jaj dla DPS Ruda Różaniecka
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.