Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-28
Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa
w budynkach: Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i w Piszu
Numer ogłoszenia: 175231 - 2015; data zamieszczenia: 28.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 61 66, faks 89 521 61 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynkach: Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i w Piszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynkach: Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i w Piszu. 2. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1,2,3,4,5,6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia w przedmiotowym postępowaniu wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN. 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Wadium do przetargu nr ZP-2131-11-2015 na konto BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w gwarancjach bankowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, Wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego warunku odstępuje od dokonania opisu sposobu jego oceny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z należytym wykonaniem (lub wykonywaniem) minimum dwóch usług w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw systemów bezpieczeństwa funkcjonujących w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego warunku odstępuje od dokonania opisu sposobu jego oceny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuję lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) minimum dwoma osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzony przez Komendanta Głównego Policji Województwa Warmińsko - Mazurskiego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2014, Poz.1099), b) minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w grupie 1 wg załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828) na stanowisku eksploatacji. c) minimum jedną osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne (zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2010.182.1228). d) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz aktualny certyfikat instalatora uprawniający do instalowania, konfigurowania i nadzoru systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru Zettler Expert. e) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz aktualny certyfikat ukończenia szkolenia dotyczącego zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem ATS 8300 Alliance. f) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat ukończenia szkolenia uprawniającego do wykonywania czynności w systemie automatycznej identyfikacji kluczy SAIK. g) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń SSWiN Risco. h) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń SSWiN Risco. i) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń ppoż Honeywell Esser. j) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 4 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń SSWiN Satel. k) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 4 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń ppoż Polon Alfa. l) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 5 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń SSWiN Risco. m) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 5 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń ppoż Bosch. n) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 6 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat ukończenia szkolenia i posiadania autoryzacji na wykonywanie konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji pożaru D+H. o) do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 6 Zamawiający wymaga udziału minimum jednej osoby posiadającej dokumenty, o których mowa w pkt a), b), c) oraz certyfikat udzielonej autoryzacji na montaż, konfigurację, serwis oraz konserwację urządzeń SSWiN Satel. Zamawiający w ramach wymagań wskazanych w pkt a) - o) dopuszcza spełnienie powyższych warunków poprzez łączenie kwalifikacji osób uczestniczących w realizacji przedmiotowego zamówienia. Minimalna liczba osób, które muszą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia nie może być jednak mniejsza niż dwie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (suma gwarancyjna) minimum 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz ofertowy. 3. Fakultatywnie, dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Cena za 1 roboczogodzinę świadczenia usług napraw - 20
- 3 - Czas reakcji serwisu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki jej zmiany zostały przedstawione w załączniku nr 14 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44a, 10-543 Olsztyn.
Oddział Gospodarczy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44a, 10-543 Olsztyn, Sala Konferencyjna nr 503 (V piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.