To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-08
Głogów: Zamówienie uzupełniające - Remont ul. Budziszyńskiej w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych
Numer ogłoszenia: 175715 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141427 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - Remont ul. Budziszyńskiej w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z protokołem konieczności nr 2/2016 z dnia 7.07.2016 r. zaistniała konieczność rozebrania starych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych i chodników oraz ułożenie nowych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych, chodników. Ponadto należy wymienić wpusty uliczne wraz z przykanalikami, a także dokonać regulacji istniejących studzienek. Zaistniała konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego na kwotę 211.597,38 zł brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAGEN Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 48, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222135,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211597,38
Oferta z najniższą ceną: 211597,38 / Oferta z najwyższą ceną: 211597,38
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. RAGEN Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 48, 67-200 Głogów, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego zgodnego z zamówieniem podstawowym i nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego tj. 1.144.976,93 zł netto x 50 % = 572.488,47 zł netto i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego na kwotę 267.221,82 zł netto dnia 22.06.2016 r. Aneksem Nr 1 z dnia 14.07.2016 r. wartość robót uzupełniających zmniejszyła się do kwoty 261.850,86 zł netto 572.488,47 zł netto(wartość zam. uzup.) - 261.850,86 zł netto (I zam. uzup.) = 310.637,61 zł netto - 172.030,39 zł netto (II zam. uzup.) = 138.607,22 zł netto pozostało do wykorzystania Zgodnie z protokołem konieczności nr 2/2016 z dnia 7.07.2016 r. zaistniała konieczność rozebrania starych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych i chodników oraz ułożenie nowych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych, chodników. Ponadto należy wymienić wpusty uliczne wraz z przykanalikami, a także dokonać regulacji istniejących studzienek. Zaistniała konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego na kwotę 211.597,38 zł brutto
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Roboty budowlane przy ogrodzeniu zabytkowego cmentarza komunalnego w miejscowości Serby
- Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego - przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Bielawy, Rzeczyca i Duża Wólka administrowanych przez Nadleśnictwo Głogów
- Modernizacja istniejącej hydroforni wraz z montażem zbiornika rezerwowego wody na cele bytowe w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
- Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jasionówka wraz z zakupem sprzętu
- Przebudowa drogi gminnej w Nowych Święcicach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.