eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zamówienie uzupełniające - Remont ul. Budziszyńskiej w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-08

Głogów: Zamówienie uzupełniające - Remont ul. Budziszyńskiej w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych
Numer ogłoszenia: 175715 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141427 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - Remont ul. Budziszyńskiej w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z protokołem konieczności nr 2/2016 z dnia 7.07.2016 r. zaistniała konieczność rozebrania starych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych i chodników oraz ułożenie nowych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych, chodników. Ponadto należy wymienić wpusty uliczne wraz z przykanalikami, a także dokonać regulacji istniejących studzienek. Zaistniała konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego na kwotę 211.597,38 zł brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAGEN Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 48, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222135,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211597,38

  • Oferta z najniższą ceną: 211597,38 / Oferta z najwyższą ceną: 211597,38

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. RAGEN Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 48, 67-200 Głogów, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego zgodnego z zamówieniem podstawowym i nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego tj. 1.144.976,93 zł netto x 50 % = 572.488,47 zł netto i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego na kwotę 267.221,82 zł netto dnia 22.06.2016 r. Aneksem Nr 1 z dnia 14.07.2016 r. wartość robót uzupełniających zmniejszyła się do kwoty 261.850,86 zł netto 572.488,47 zł netto(wartość zam. uzup.) - 261.850,86 zł netto (I zam. uzup.) = 310.637,61 zł netto - 172.030,39 zł netto (II zam. uzup.) = 138.607,22 zł netto pozostało do wykorzystania Zgodnie z protokołem konieczności nr 2/2016 z dnia 7.07.2016 r. zaistniała konieczność rozebrania starych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych i chodników oraz ułożenie nowych nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych, chodników. Ponadto należy wymienić wpusty uliczne wraz z przykanalikami, a także dokonać regulacji istniejących studzienek. Zaistniała konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego na kwotę 211.597,38 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.