Ogłoszenie z dnia 2012-08-15
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 175989 - 2012; data zamieszczenia: 15.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie , ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w ramach pięciu osobnych części zamówienia obejmujących: a. Cześć I: emisję spotów reklamowych w pojazdach komunikacji miejskiej. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie pakietu 30 dni (pod rząd) emisji spotów reklamowych o długości 10 sekund, emitowanych 4 razy w ciągu godziny, każdego dnia, na ekranach monitorów w wagonach warszawskiego metra oraz w autobusach miejskich Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Koszt produkcji pokrywa Zamawiający. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy. b. Część II: emisję spotów reklamowych w przejściu podziemnym pod ulicą Al. Jerozolimskie w Warszawie, łączące Dworzec Centralny i C.H. Złote Tarasy. W ramach tej części obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie 2 miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej emisję spotów reklamowych o długości 15 sekund (emisja co 300 sekund) na 24 monitorach. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy. c. Część III: emisja spotów reklamowych w centrum handlowym Złote Tarasy. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie 2 tygodniowej kampanii na monitorach w CH Złote Tarasy. Wymagania: - Długość spotu 15 sekund - 12 emisji na godzinę - nośniki muszą być umieszczone w pionowych ciągach komunikacji i w strefie restauracji Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy. d. Część IV: druk i ekspozycję plakatów w centrum Warszawy (Warszawa Śródmieście). W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej druk i ekspozycję plakatów na 50 nośnikach reklamowych. Wymagania szczegółowe: - min. 20% nośników na wolnostojących konstrukcjach. Rozmiar plakatu nie mniejszy niż: 1,2 x 1,8 m. - min. 20% nośników typu słup reklamowy. - min. 70% nośników w ścisłym centrum Warszawy, tj. w kwadracie ulic Marszałkowska, Al, Solidarności, Krakowskie Przedmieście/Nowy Świat/al. Ujazdowskie, Al. Armii Ludowej. Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem produkcji plakatów, ale bez kosztów projektu plakatu. Zamawiający przekaże Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem projekt plakatu. e. Część V: druk i ekspozycję plakatów w wagonach metra. W ramach tej części obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej ekspozycję plakatów w wagonach warszawskiego metra na ramkach reklamowych o rozmiarach 90cm x 30cm. Ilość ramek - 40 (po 1 w wagonie). Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem ich produkcji (koszt materiału, druku itd.), bez kosztów projektu. Zamawiający przekaże Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem projekt plakatu. 2. Plakaty muszą zostać wydrukowane na nośniku oraz metodą druku normalnie wykorzystywanymi przy realizacji tego typu usług. Jakość wydruku oraz nośnika (papieru) muszą zapewniać czytelność przekazu i jego atrakcyjność, zaś trwałość nośnika musi zapewnić jego nienaruszalność przez cały okres ekspozycji plakatu. 3. Termin realizacji umowy: a. dla zadania nr 1 w terminie od 1 do 31 października 2012 r. b. dla zadania nr 2 w terminie od 1 do 30 listopada 2012 r. c. dla zadania nr 3 w terminie od 12 do 25 października 2012 r. d. dla zadania nr 4 w terminie od 1 do 31 października 2012 r. e. dla zadania nr 5 w terminie od 1 do 31 października 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie niniejszego warunku jeżeli wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi reklamowe o wartości nie mniejszej niż: 1. Dla części I: 25.000 zł. brutto; 2. Dla części II: 5.000 zł brutto; 3. Dla części III: 8.000 zł brutto; 4. Dla części IV: 20.000 zł brutto; 5. Dla części V: 3.000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: Wykonawcy występujący wspólnie wyznaczają zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. pełnomocnika do ich reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w sytuacjach przewidzianych przez przepisy prawa, w szczególności zmiana będzie dopuszczalna w następujących sytuacjach: a. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy nastąpią: - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, gdy nastąpi: - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. c) Płatności - Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty wykonawcy odsetek wyższych niż odsetki od lokat na rachunku bieżącym zamawiającego - Zmiana sposobu rozliczania umowy. d) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki VAT; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.artmuseum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 12:00, miejsce: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: emisję spotów reklamowych w pojazdach komunikacji miejskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie pakietu 30 dni (pod rząd) emisji spotów reklamowych o długości 10 sekund, emitowanych 4 razy w ciągu godziny, każdego dnia, na ekranach monitorów w wagonach warszawskiego metra oraz w autobusach miejskich Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Koszt produkcji pokrywa Zamawiający. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: emisję spotów reklamowych w przejściu podziemnym pod ulicą Al. Jerozolimskie w Warszawie, łączące Dworzec Centralny i C.H. Złote Tarasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie 2 miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej emisję spotów reklamowych o długości 15 sekund (emisja co 300 sekund) na 24 monitorach. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: emisja spotów reklamowych w centrum handlowym Złote Tarasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie 2 tygodniowej kampanii na monitorach w C.H. Złote Tarasy. Wymagania: - długość spotu 15 sekund - 12 emisji na godzinę - nośniki muszą być umieszczone w pionowych ciągach komunikacji i w strefie restauracji Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: druk i ekspozycja plakatów w centrum Warszawy (Warszawa Śródmieście).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej druk i ekspozycję plakatów na 50 nośnikach reklamowych. Wymagania szczegółowe: - min. 20% nośników na wolnostojących konstrukcjach. Rozmiar plakatu nie mniejszy niż: 1,2 x 1,8 m. - min. 20% nośników typu słup reklamowy. - min. 70% nośników w ścisłym centrum Warszawy, tj. w kwadracie ulic Marszałkowska, Al, Solidarności, Krakowskie Przedmieście/Nowy Świat/al. Ujazdowskie, Al. Armii Ludowej. Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem produkcji plakatów, ale bez kosztów projektu plakatu. Zamawiający przekaże Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem projekt plakatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: druk i ekspozycję plakatów w wagonach metra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej ekspozycję plakatów w wagonach warszawskiego metra na ramkach reklamowych o rozmiarach 90cm x 30cm. Ilość ramek - 40 (po 1 w wagonie). Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem ich produkcji (koszt materiału, druku itd.), bez kosztów projektu. Zamawiający przekaże Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem projekt plakatu. 2. Plakaty muszą zostać wydrukowane na nośniku oraz metodą druku normalnie wykorzystywanymi przy realizacji tego typu usług. Jakość wydruku oraz nośnika (papieru) muszą zapewniać czytelność przekazu i jego atrakcyjność, zaś trwałość nośnika musi zapewnić jego nienaruszalność przez cały okres ekspozycji plakatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kampanii promującej 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego na nośnikach reklamowych typu billboard
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: "Rozbudowa DW Nr 728 na odc. od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Opracowanie koncepcji Konkursu EuroPoszukiwacze - edycja 2 wraz z jego przeprowadzeniem, w celu upowszechniania efektów realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (...).
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta i Gminy Gąbin wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjno - informacyjnej w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.