Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZADANIA PT. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DLA 3 OBIEKTÓW PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH- SPRAWA PN/13/D/2012
Numer ogłoszenia: 176456 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZADANIA PT. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DLA 3 OBIEKTÓW PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH- SPRAWA PN/13/D/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca w ramach umowy kompleksowej sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do 3 obiektów niżej wymienionych Przychodni: Przychodnia nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach Przychodnia nr 3 ul. PCK 1 w Katowicach Przychodnia nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach 2.Szacunkowa ilość zapotrzebowania energii w okresie 24 miesięcy dla wyżej wymienionych obiektów wynosi 449 384 kWh (+-10%). 3.Szczegółowe informacje dot. wartości mocy zamówionej oraz miejsce przyłączy poszczególnych punktów poboru (budynków, obiektów) znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ), b)koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) odnośnie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu arunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) odnośnie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) odnośnie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) odnośnie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz cenowy b) zaparafowane na znak akceptacji istotne postanowienia umowy. c) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie na realizację przedmiotowego zamówienia w następujących przypadkach: a) Ceny jednostkowe netto zawarte w formularzu oferty ( dot. dostaw energii elektrycznej) pozostają niezmienne w okresie obowiązywania umowy kompleksowej, o ile nie nastąpią zmiany kosztów wpływających na kalkulację ceny energii elektrycznej lub opłat za obsługę handlową, a także zmiany przepisów prawa w zakresie obrotu energią elektryczną, w tym przepisów prawa podatkowego, wydania wobec Wykonawcy przepisów administracyjnych w zakresie obrotu energią elektryczną w szczególności przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) W trakcie trwania umowy kompleksowej zmianie mogą ulec opłaty dot. usług dystrybucji zawarte w taryfie Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Zmiany te muszą być zatwierdzone przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki i nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. c) Wystąpienia innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, np. odłączenie którejkolwiek Przychodni ze struktur SPZLA w Katowicach np. w wyniku przekształcenia lub prywatyzacji. d) Przewiduje się możliwość zmiany wielkości mocy zamówionej na wniosek Zamawiającego po zrealizowaniu określonych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego warunków zmiany mocy. e) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy f) W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności możliwa będzie zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy (zarówno z ramienia Zamawiającego, jak i z ramienia Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach
ul. PCK 1
40-057 Katowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach- KANCELARIA ul. PCK 1, 40-057 Katowice..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury
- Instalacje OZE w Gminie Ryńsk
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.