eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewZorganizowanie i przeprowadzenie grupowego wyjazdowego treningu kompetencji społecznych, warsztatów psychologicznych oraz terapii psychospołecznej rodzinnej dla 85 osób (rodziców i dzieci) w ramach projektu pn. Razem łatwiej - program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Pleszew: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego wyjazdowego treningu kompetencji społecznych, warsztatów psychologicznych oraz terapii psychospołecznej rodzinnej dla 85 osób (rodziców i dzieci) w ramach projektu pn. Razem łatwiej - program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim.
Numer ogłoszenia: 177526 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kazimierza Wielkiego 7A, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7420161, faks 0-62 7420161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego wyjazdowego treningu kompetencji społecznych, warsztatów psychologicznych oraz terapii psychospołecznej rodzinnej dla 85 osób (rodziców i dzieci) w ramach projektu pn. Razem łatwiej - program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego wyjazdowego treningu kompetencji społecznych, warsztatów psychologicznych oraz terapii psychospołecznej rodzinnej dla 85 osób ( 30 rodziców zastępczych oraz 5 dzieci lub rodziców biologicznych i 50 dzieci przysposobionych ) w ramach projektu pn. Razem Łatwiej - program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim. Wszystkie treningi, warsztaty i terapie zrealizowane zostaną łącznie w ramach jednego wyjazdu.2. Zakres zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie:1).Treningu kompetencji społecznych w zakresie komunikacji partnerskiej;2).Treningu kompetencji społecznych w zakresie rozwoju kompetencji rodzicielskich;3).Warsztatów psychologicznych - relaksacyjnych dla rodziców i dzieci z wykorzystaniem ćwiczeń dotykowych;4). Warsztatów psychologicznych - treningu zastępowania agresji dla rodziców; 5).Terapii psychospołecznej - rodzinnej, w zakresie emocji, możliwości i ograniczeń. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do:1). zapewnienia transportu grupy z miejscowości Pleszew na miejsce zajęć i z powrotem;2). zapewnienia zakwaterowania w hotelu / ośrodku w miejscowości nadmorskiej, w odległości maksymalnie 1,5 km od morza; 3). zapewnienia pełnego wyżywienia grupy podczas pobytu; 4). zapewnienia korzystania podczas zajęć z sali konferencyjnej wyposażonej w sprzęt audio- video, rzutnik multimedialny, ekran; 5).zapewnienia kadry posiadającej odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia; 6). zapewnienia uczestnikom podczas pobytu w ramach czasu wolnego minimum dwóch zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (w różnych dniach), aktywizujących dzieci i rodziców;7). zapewnienia opieki nad dziećmi na czas realizacji zajęć / warsztatów dla rodziców; 8). przygotowania programu zajęć / warsztatów, w oparciu o ramowe wytyczne zawarte w opisie przedmiotu zamówienia; 9). bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu organizowanych zajęć; 10).zapewnienia nadzoru wewnętrznego;11). zapewnienia dla każdego uczestnika zajęć materiałów dydaktycznych;12). przeprowadzenia anonimowej ankiety oceny zajęć przez uczestników;13).wydania zaświadczeń lub innych dokumentów (certyfikatów), potwierdzających ukończenie poszczególnych zajęć; 14). Przedłożenia Zamawiającemu wraz z rozliczeniem wykonanych usług analizy badania opinii uczestników zajęć (ankiet oraz zestawień zbiorczych, dokonanych na podstawie ankiet oceniających zajęcia) oraz dokumentacji fotograficznej w formie papierowej (zdjęcia) oraz elektronicznej - płyta CD / pendrive. 4. Zamawiający zapewnia udział 2 pracowników PCPR (specjalistów pracy z rodziną, pracowników Sekcji ds. Pieczy Zastępczej).Wykonawca zapewni pracownikom PCPR pobyt na takich samych warunkach jak uczestnikom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być instytucją szkoleniową, musi posiadać aktualny na 2014 r. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 usług szkoleniowych w wymiarze co najmniej 1 dnia szkoleniowego każda (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 6 godzin dydaktycznych) dla co najmniej 10 osób każda, skierowanych do osób rodzin wieloproblemowych i / lub osób lub rodzin zastępczych, odpowiadających swoją tematyką przynajmniej 3 spośród 5 zadań wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać, iż dysponuje / będzie dysponował następującym potencjałem kadrowym:a). co najmniej dwoma osobami posiadającymi wykształcenie wyższe, kierunek psychologia - magister psychologii, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zawodzie psycholog, które przeprowadziły w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 szkolenia grupowe (warsztaty / treningi) skierowane do osób rodzin wieloproblemowych i / lub osób lub rodzin zastępczych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( zał. nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca ma obowiązek wskazania w wykazie zamówień, polegających na przeprowadzeniu usług szkoleniowych w wymiarze co najmniej 1 dnia szkoleniowego każda (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 6 godzin dydaktycznych), dla co najmniej 10 osób każda, skierowanych do osób rodzin wieloproblemowych i / lub osób lub rodzin zastępczych, odpowiadających swoją tematyką przynajmniej trzem spośród pięciu szkoleń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Zmiany ogólne: zmiana adresu / siedziby wykonawcy; zmiana osób występujących po stronie zamawiającego / wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa.2). Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 3).w przypadku zmniejszenia liczby uczestników zajęć z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem niestawienia się kandydata na zajęcia pomimo wydania skierowania. W umowie stosownie do jej postanowień, zmianie ulegnie przeliczenie kosztu usługi. W takim przypadku koszt usługi stanowić będzie koszt pobytu i szkolenia rzeczywistej ilości osób, które rozpoczęły zajęcia. 3). zmiany kadry realizującej zajęcia, w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca / trener będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie równoważne lub wyższe do zmienianego wykładowcy / trenera, wskazanego w ofercie;4). zmiana miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane zostanie w miejscu równoważnym lub korzystniejszym niż wskazane w ofercie i będzie spełniało wszystkie warunki, wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-pleszew.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pleszewie, ul. K. Wielkiego 7A, 63-300 Pleszew..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pleszewie, ul. K. Wielkiego 7A, 63-300 Pleszew (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy pn. Razem łatwiej - program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.