Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-09
Numer ogłoszenia: 177677 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 137197 - 2016 data 14.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8278309, fax. 22 8278309.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 14:00, miejsce: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa Kancelaria.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2016 godzina 14:00, miejsce: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa Kancelaria.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
- W ogłoszeniu jest: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; c. wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego pomiędzy Stronami, d. możliwość zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, która będzie leżała w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nastąpi na podstawie uśrednionych kosztorysów Wykonawcy i Zamawiającego przygotowanych w takich okolicznościach, w takim przypadku obniżeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, e. w uzasadnionym przypadku w szczególności gdy z uwagi na plan zajęć, wydarzenia akademickie i artystyczne niemożliwe będzie prowadzenie prac, odpowiedniemu wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy..
- W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; c. wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego pomiędzy Stronami, d. możliwość zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, która będzie leżała w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nastąpi na podstawie uśrednionych kosztorysów Wykonawcy i Zamawiającego przygotowanych w takich okolicznościach, w takim przypadku obniżeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, e. w uzasadnionym przypadku w szczególności gdy z uwagi na plan zajęć, wydarzenia akademickie i artystyczne niemożliwe będzie prowadzenie prac, odpowiedniemu wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy; f. Zamawiający uzyska zgodę organu nadzorującego na zastosowanie do sprzętu stanowiącego przedmiot umowy stawki podatku VAT w wysokości 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) w zw. z art. 83 ust. 13 i 14 pkt 1 lit. a) oraz załącznikiem nr 8 ustawy o podatku od towarów i usług - w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT odpowiednich urządzeń oraz odpowiedniemu obniżeniu ulegnie ryczałtowe wynagrodzenie brutto Wykonawcy, na zasadach wyrażonych w udzielonej zgodzie..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.