Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Nowy Sącz: USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY INFORMATORÓW, SKRYPTÓW, KALENDARZYKÓW, TECZEK, ULOTEK PLAKATÓW
Numer ogłoszenia: 182277 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY INFORMATORÓW, SKRYPTÓW, KALENDARZYKÓW, TECZEK, ULOTEK PLAKATÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawy informatorów, ulotek informacyjnych, kalendarzyków, teczek plakatów 2. W skład zamówienia wchodzą 1) Część I - Informator ulotki, plakaty, kalendarzyki, teczki na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu: a. Informator dla kandydatów na studia na rok akademicki 2011/2012; b. Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (rozkładane na trzy części); c. Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (rozkładane instytutowe); d. Kalendarzyki akademickie (rozkładany na dwie części); e. Teczki uczelniane zielone z logo i zdjęciami ; f. Teczki uczelniane zielone z logo; g. Plakaty dwustronne (do autobusu). 2) Część II - Ulotki, teczki, plakaty na potrzeby projektu (Start do kariery przygotowanie studentów i absolwentów do wejścia na rynek pracy): A. Ulotki promujące zadania w Projekcie (Start do kariery)- jednostronne (4 wersje - grafika jednakowa, różny tekst) B. Ulotki promujące zadania w Projekcie (Start do kariery) rozkładane na trzy części: C. Ulotki promujące zadania w Projekcie (Start do kariery)- dwustronne (2 wersje - grafika jednakowa, różny tekst) D. Teczki (aktówki) z logo E. Plakaty dwustronne (do autobusu): F. Plakaty promujące zadania Projektu (Start do kariery) (7 wersji - grafika jednakowa, różny tekst) 3) Część III - Informator, ulotki dla studentów niepełnosprawnych a. Informator dla osób niepełnosprawnych b. Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia posiadający orzeczenie o niepełnosprawności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Start do kariery przygotowanie studentów i absolwentów do wejścia na rynek pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Informator ulotki, plakaty, kalendarzyki, teczki na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo i Drukarnia NOVA SANDEC s. c. Mariusz Kałyniuk, Roman Kałyniuk, ul. Lwowska 143, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18032,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21378,00
Oferta z najniższą ceną: 21378,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22894,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo i Drukarnia NOVA SANDEC s. c. Mariusz Kałyniuk, Roman Kałyniuk, ul. Lwowska 143, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7565,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3356,10
Oferta z najniższą ceną: 3356,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4054,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Informator, ulotki dla studentów niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo i Drukarnia NOVA SANDEC s. c. Mariusz Kałyniuk, Roman Kałyniuk, ul. Lwowska 143, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 799,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 885,00
Oferta z najniższą ceną: 885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1104,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Generalnie należy stwierdzić, że usługa drukowania jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Wartość niniejszego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Odnosząc się konkretnie do możliwości zastosowania trybu zapytanie o cenę, należy zwrócić uwagę, iż jest to tryb, który zgodnie z art. 70 ustawy, może być stosowany, gdy przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Z analizy tego przepisu w powiązaniu z przepisem art. 72 ust. 2 ustawy wynika, że tryb zapytania o cenę jest właściwy dla udzielania zamówień, w przypadku, którym jedynym kryterium wyboru ofert może być cena. Sama ustawa nie określa bliżej usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Kierując się wykładnią językową, ustawowe pojęcie powszechnie dostępny należałoby rozumieć jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, ogólny, podobnie jak ustalone standardy jakościowe pojmowane jako przeciętne typy, wzorce, rodzaje (gatunki), wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom. Przesłankę art. 70 prawa zamówień publicznych należy, więc rozumieć jako możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży. O powszechnej dostępności usługi drukowania świadczy wielość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się świadczeniem usług, które spełniają określone wymogi (normy techniczne). Normy te (wymagania) mają charakter standardowy, typowy, a nie specyficzny, wymagający indywidualnego podejścia. Usługi poligraficzne (druk) mają taki standardowy charakter.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Organizacja wycieczki pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Dostawa barier i poręczy drogowych
- Prace remontowe - czyszczenie, impregnacja i konserwacja kamiennej elewacji oraz pokrycia dachowego na budynku Galerii BWA SOKOŁ w Nowym Sączu
- Dostawa 1 sztuki ambulansu sanitarnego typu C
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Wykonanie 4 wydań czasopisma "Magura"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.