To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-03
Gdańsk: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług sprzątania Ratusza Staromiejskiego wraz z terenem przyległym, usytuowanego przy ul. Korzennej 33/35 w Gdańsku oraz zespołu Centrum św. Jana wraz z terenem przyległym, usytuowanego przy ul. Świętojańskiej 50 w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 182317 - 2011; data zamieszczenia: 03.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156477 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbałtyckie Centrum Kultury, ul. Korzenna 33/35, 80-851 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011051, faks 058 3011957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług sprzątania Ratusza Staromiejskiego wraz z terenem przyległym, usytuowanego przy ul. Korzennej 33/35 w Gdańsku oraz zespołu Centrum św. Jana wraz z terenem przyległym, usytuowanego przy ul. Świętojańskiej 50 w Gdańsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług sprzątania Ratusza Staromiejskiego wraz z terenem przyległym, usytuowanego przy ul. Korzennej 33/35 w Gdańsku oraz zespołu Centrum św. Jana wraz z terenem przyległym, usytuowanego przy ul. Świętojańskiej 50 w Gdańsku. 2. Łączna powierzchnia sprzątania obejmuje: 1) Ratusz Staromiejski przy ul. Korzennej 33/35 w Gdańsku, na który składają się: a) obiekt o pow. użytkowej 894,64 m2 (usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia otwarte dla publiczności oraz pokoje biurowe) - parter - 314,85 m2 - I piętro - 421,72 m2 - poddasze - 158,07 b) powierzchnia szklana - 315,8 m2 c) teren zewnętrzny - parking - 250 m2 - chodniki wokół Ratusza (od ul. Korzennej i Bielańskiej) - 200 m2. Ratusz Staromiejski jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 24 lutego 1967 pod nr 286 (obecnie nr 412). Ponadto obiekt usytuowany jest w obszarze zabytkowego miasta Gdańska, wpisanym do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, z dnia 11 października 1947 r., pod numerem 8 (obecnie pod nr 15), uznanym zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z 8 września 1994 r. za pomnik historii. 2) zespół Centrum św. Jana, na który składają się: a) kamieniczki - 223,3 m2 b) wieża - 240,3 m2 c) wnętrze kościoła - 1917 m2 d) wolnostojące pomieszczenie socjalne - 21 m2 e) powierzchnie szklane - 117,56 m2 f) teren zewnętrzny wokół Centrum - teren wygrodzony - 1260 m2 - chodnik przy ul. Świętojańskiej - 150 m2, chodnik przy ul. Minogi - 90 m2 Centrum św. Jana znajduje się przy ul. Świętojańskiej 50 w Gdańsku. Kościół św. Jana jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27 lutego 1967 r. pod nr 317 (obecnie pod nr 442). Ponadto cały zespół obiektów centrum jest usytuowany w obszarze zabytkowego miasta Gdańska, wpisanym do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, z dnia 11 października 1947 r., pod numerem 8 (obecnie pod nr 15), uznanym zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z 8 września 1994 r. za pomnik historii. 3. Warunki wykonywania zamówienia 1/ Ratusz Staromiejski 1) Sprzątanie powinno odbywać się: - od poniedziałku do piątku - 6 godzin dziennie, w godzinach 6.00 - 9.00 ( cały ratusz) oraz 15.00 - 18.00 - w soboty, niedziele i święta - 3 godziny dziennie, od 6.00 do 9.00 2) W godzinach popołudniowych oraz w soboty, niedziele i święta- sprzątanie miejsc publicznie dostępnych, tj. toalety na parterze i I piętrze, hol, schody główne, Sala Mieszczańska, Gabinet Burmistrza. Zalecany wcześniejszy kontakt osobisty lub telefoniczny z Kierownikiem Działu Administracji i Realizacji. 3) Środki czystości, środki higieny sanitarnej (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, wkłady odświeżające do wc, zapach do toalet w sprayu) oraz sprzęt techniczny do wykonania usługi zapewnia wykonawca. 2/ Centrum św. Jana 1) Sprzątanie codzienne i tygodniowe powinno odbywać się w godzinach od 6.00 do 9.00 lub w godzinach uzgodnionych z administratorem obiektu. 2) Sprzątanie miesięczne, kwartalne i półroczne powinno odbywać się w godzinach uzgodnionych z administratorem obiektu. 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego. 4) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie przeznaczone do przechowywania środków/sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. 5) Wykonawca dostarcza w ramach wynagrodzenia ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie oraz inne środki czystości i higieniczne niezbędne do wykonania umowy dopuszczone do używania przez Państwowy Zakład Higieny raz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające wymagane przepisami certyfikaty i znaki bezpieczeństwa. 6) Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do uzasadnionego żądania Zamawiającego dotyczącego środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na zgłoszenie zamawiającego dyżuru sprzątania w czasie przeprowadzanych w obiekcie imprez (koszt tej usługi należy uwzględnić w cenie oferty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz powierzchni do sprzątania oraz wskazanie częstotliwości wykonywania usług zawierają załączniki nr 2a i 2b do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Spółka z o.o. Jantar 2 Spółka z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 649158,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 391154,40
Oferta z najniższą ceną: 339928,56 / Oferta z najwyższą ceną: 728612,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.