eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoWybór wykładowców/podmiotów szkoleniowych - do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Olecko: Wybór wykładowców/podmiotów szkoleniowych - do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 18282 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykładowców/podmiotów szkoleniowych - do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór wykładowców do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników w/w projektu. Zajęcia edukacyjne będą ukierunkowane na podnoszenie wiedzy, umiejętności i świadomości z zakresu promocji zdrowia psychicznego, redukcji stresu, zapobiegania zaburzeniom i chorobom psychicznym, uzależnieniom oraz przyczyn umieralności w wyniku wypadku czy urazu spowodowanego z winy człowieka. Ponadto szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej jako działania niejednokrotnie ratującego życie i zdrowie poszkodowanym w wyniku wypadku czy urazu. Wiedza utrwalona za pomocą nowoczesnych form dydaktycznych ma spowodować pozytywne zachowania zdrowotne odbiorców działań edukacyjnych oraz osób z ich bliskiego otoczenia. Zajęcia edukacyjne, ich zakres tematyczny, poziom wiedzy, jednorazowa ilość godzin edukacyjnych będą dostosowane do potrzeb i możliwości intelektualnych odbiorców. Każde szkolenie będzie poprzedzone rozeznaniem potrzeb i oczekiwań w celu opracowania optymalnego programu szkolenia dla danej grupy ryzyka. Będą brane pod uwagę m.in. wiek, wykształcenie, aktywność zawodowa, charakter pracy, stresory występujące w danym środowisku. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część 1. Temat 1. Wzmacnianie odporności, sposoby radzenia sobie ze stresem, z emocjami. Temat 2. Jak zarządzać sobą w czasie. Temat 3. Techniki redukcji stresu. Temat 4. Asertywność w praktyce. Temat 5. Wypalenie zawodowe. Część 2. Temat 1. Dyskryminacja i mobbing - środki ochrony przed zagrożeniem. Temat 2.Rozwijanie umiejętności rozwiązywania konfliktów, utrzymywania poprawnych relacji. Temat 3. Komunikacja interpersonalna, umiejętność rozmowy z tzw. trudnym rozmówcą. Temat 4. Radzenie sobie z presją rówieśników. Temat 5. Radzenie sobie ze zjawiskiem cyberbullyingu (mobbingu elektronicznego) i przemocy. Część 3. Temat 1. Bezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza dzieci na drodze. Temat 2. Bezpieczne poruszanie się na drodze pojazdami rolniczymi. Część 4. Temat. Wpływ spożywania alkoholu na procesy postrzegania i reagowania. Część 5. Temat. Pierwsza pomoc przedmedyczna. Adresaci i szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: Założono, że ze wszystkich szkoleń skorzysta łącznie 5000 osób. Zajęcia będą prowadzone w dwudziestoosobowych grupach. Łącznie 50 grup. Łącznie zostanie przeprowadzonych 1900 godzin szkolenia. Na godzinę szkolenia przypada 45 minut edukacyjnych oraz 15 minutowa przerwa kawowa. Metody: Zamawiający wymaga aby zajęcia edukacyjne prowadzone były metodami aktywizującymi umożliwiającymi czynne włączenie się uczestników w proces edukacyjny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: dla części 1 co najmniej 9 osobami z odbytymi szkoleniami z zakresu psychologii klinicznej lub psychoterapii lub warsztatu psychologicznego (certyfikat z psychoterapii lub w trakcie szkolenia, ukończony kurs z zakresu psychoterapii krótkoterminowej np. TSR, Terapii Poznawczo-Behawioralnej, kwalifikacje trenerskie np. trener warsztatu lub treningu psychologicznego) oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych; dla części 2 co najmniej 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe humanistyczne oraz ukończone szkolenie z zakresu antydyskryminacji, lub przeciwdziałania przemocy lub trenera równości a także posiadającymi doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń z ww. tematów w wymiarze co najmniej 100 godzin oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych; dla części 3 co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu edukacji dla bezpieczeństwa lub szkolenie o profilu - ruch drogowy: dla części 4 - 1 osoba psycholog z odbytymi szkoleniami z zakresu psychologii klinicznej lub psychoterapii lub warsztatu psychologicznego (certyfikat z psychoterapii lub w trakcie szkolenia, ukończony kurs z zakresu psychoterapii krótkoterminowej np. TSR, Terapii Poznawczo-Behawioralnej, kwalifikacje trenerskie np. trener warsztatu lub treningu psychologicznego) posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych lub osoba z wykształceniem wyższym humanistycznym z uprawnieniami instruktora lub specjalisty terapii uzależnień posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych: dla części 5 co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia Kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy z tego 1 osoba z ukończonym kursem instruktorskim BLS-AED, wykształceniem wyższym (przynajmniej I stopnia) z zakresu ratownictwa medycznego lub pielęgniarstwa lub pedagogiki (w przypadku pedagogiki również dyplom ratownika medycznego lub pielęgniarki co najmniej szkoły policealnej). Uwaga jedna osoba może być wykazana tylko w jednej części

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem przedmiotu usługi, wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany umowy mogą nastąpić tylko w wypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron o termin niezbędny na wykonanie obowiązków Wykonawcy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.04.2016r. 2) zmiany kadry dydaktycznej, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowa osoba posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak dotychczasowy szkoleniowiec (osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ), 3) uzupełnienie kadry dydaktycznej w porównaniu do wskazanej w ofercie Wykonawcy, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania określone w SIWZ, 4) zmiany formy organizacyjno - prawnej po stronie Wykonawcy przewidziane przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biurze projektu 19-400 Olecku ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej), I piętro, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 15:00, miejsce: Biurze projektu 19-400 Olecku ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej), I piętro, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.