Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-26
Olecko: Wybór wykładowców/podmiotów szkoleniowych - do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 18282 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykładowców/podmiotów szkoleniowych - do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór wykładowców do realizacji zajęć edukacyjnych dla uczestników w/w projektu. Zajęcia edukacyjne będą ukierunkowane na podnoszenie wiedzy, umiejętności i świadomości z zakresu promocji zdrowia psychicznego, redukcji stresu, zapobiegania zaburzeniom i chorobom psychicznym, uzależnieniom oraz przyczyn umieralności w wyniku wypadku czy urazu spowodowanego z winy człowieka. Ponadto szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej jako działania niejednokrotnie ratującego życie i zdrowie poszkodowanym w wyniku wypadku czy urazu. Wiedza utrwalona za pomocą nowoczesnych form dydaktycznych ma spowodować pozytywne zachowania zdrowotne odbiorców działań edukacyjnych oraz osób z ich bliskiego otoczenia. Zajęcia edukacyjne, ich zakres tematyczny, poziom wiedzy, jednorazowa ilość godzin edukacyjnych będą dostosowane do potrzeb i możliwości intelektualnych odbiorców. Każde szkolenie będzie poprzedzone rozeznaniem potrzeb i oczekiwań w celu opracowania optymalnego programu szkolenia dla danej grupy ryzyka. Będą brane pod uwagę m.in. wiek, wykształcenie, aktywność zawodowa, charakter pracy, stresory występujące w danym środowisku. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część 1. Temat 1. Wzmacnianie odporności, sposoby radzenia sobie ze stresem, z emocjami. Temat 2. Jak zarządzać sobą w czasie. Temat 3. Techniki redukcji stresu. Temat 4. Asertywność w praktyce. Temat 5. Wypalenie zawodowe. Część 2. Temat 1. Dyskryminacja i mobbing - środki ochrony przed zagrożeniem. Temat 2.Rozwijanie umiejętności rozwiązywania konfliktów, utrzymywania poprawnych relacji. Temat 3. Komunikacja interpersonalna, umiejętność rozmowy z tzw. trudnym rozmówcą. Temat 4. Radzenie sobie z presją rówieśników. Temat 5. Radzenie sobie ze zjawiskiem cyberbullyingu (mobbingu elektronicznego) i przemocy. Część 3. Temat 1. Bezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza dzieci na drodze. Temat 2. Bezpieczne poruszanie się na drodze pojazdami rolniczymi. Część 4. Temat. Wpływ spożywania alkoholu na procesy postrzegania i reagowania. Część 5. Temat. Pierwsza pomoc przedmedyczna. Adresaci i szacunkowa ilość godzin szkoleniowych: Założono, że ze wszystkich szkoleń skorzysta łącznie 5000 osób. Zajęcia będą prowadzone w dwudziestoosobowych grupach. Łącznie 50 grup. Łącznie zostanie przeprowadzonych 1900 godzin szkolenia. Na godzinę szkolenia przypada 45 minut edukacyjnych oraz 15 minutowa przerwa kawowa. Metody: Zamawiający wymaga aby zajęcia edukacyjne prowadzone były metodami aktywizującymi umożliwiającymi czynne włączenie się uczestników w proces edukacyjny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: dla części 1 co najmniej 9 osobami z odbytymi szkoleniami z zakresu psychologii klinicznej lub psychoterapii lub warsztatu psychologicznego (certyfikat z psychoterapii lub w trakcie szkolenia, ukończony kurs z zakresu psychoterapii krótkoterminowej np. TSR, Terapii Poznawczo-Behawioralnej, kwalifikacje trenerskie np. trener warsztatu lub treningu psychologicznego) oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych; dla części 2 co najmniej 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe humanistyczne oraz ukończone szkolenie z zakresu antydyskryminacji, lub przeciwdziałania przemocy lub trenera równości a także posiadającymi doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń z ww. tematów w wymiarze co najmniej 100 godzin oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych; dla części 3 co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu edukacji dla bezpieczeństwa lub szkolenie o profilu - ruch drogowy: dla części 4 - 1 osoba psycholog z odbytymi szkoleniami z zakresu psychologii klinicznej lub psychoterapii lub warsztatu psychologicznego (certyfikat z psychoterapii lub w trakcie szkolenia, ukończony kurs z zakresu psychoterapii krótkoterminowej np. TSR, Terapii Poznawczo-Behawioralnej, kwalifikacje trenerskie np. trener warsztatu lub treningu psychologicznego) posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych lub osoba z wykształceniem wyższym humanistycznym z uprawnieniami instruktora lub specjalisty terapii uzależnień posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zajęć edukacyjnych: dla części 5 co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia Kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy z tego 1 osoba z ukończonym kursem instruktorskim BLS-AED, wykształceniem wyższym (przynajmniej I stopnia) z zakresu ratownictwa medycznego lub pielęgniarstwa lub pedagogiki (w przypadku pedagogiki również dyplom ratownika medycznego lub pielęgniarki co najmniej szkoły policealnej). Uwaga jedna osoba może być wykazana tylko w jednej części
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem przedmiotu usługi, wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy mogą nastąpić tylko w wypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron o termin niezbędny na wykonanie obowiązków Wykonawcy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.04.2016r. 2) zmiany kadry dydaktycznej, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowa osoba posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak dotychczasowy szkoleniowiec (osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ), 3) uzupełnienie kadry dydaktycznej w porównaniu do wskazanej w ofercie Wykonawcy, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania określone w SIWZ, 4) zmiany formy organizacyjno - prawnej po stronie Wykonawcy przewidziane przepisami prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biurze projektu 19-400 Olecku ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej), I piętro, pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 15:00, miejsce: Biurze projektu 19-400 Olecku ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej), I piętro, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa fortepianów
- Dostawa instrumentów - waltornie, skrzypce, flety, saksofony, wiolonczele i akcesoria
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz przygotowanie i wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym (..) oraz dowożenie posiłków osobom (...) na terenie miasta i i Gminy Olecko.
- Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.