Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Krzczonów: Modernizacja i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Krzczonowie
Numer ogłoszenia: 185222 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzczonów , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, woj. lubelskie, tel. 081 566 40 51, faks 081 566 40 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzczonow.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Krzczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zakres robót: - Docieplenie budynku i elewacja - 1207,114 m2 oraz tynk na cokole - 174,104 m2 - Wymiana stolarki okiennej - 241,687 m2 i drzwiowej zewnętrznej - 20,0 m2 - Wymiana pokrycia dachowego - 837,9 m2 oraz wymiana obróbek blacharskich - Docieplenie stropu wełną mineralną - 1.019,24 m2 - Remont instalacji odgromowej - wymiana - Podjazd do budynku - 4,8 m2 - Remont schodów zewnętrznych - 19,952 m2 - Place i chodniki (droga dojazdowa do kotłowni) - 297,65 m2 - Remont opaski odwadniającej przy starej części budynku - 91,744 m2 - Oświetlenie zewnętrzne - 5 opraw na wysięgnikach - Remont instalacji c.o w starej części budynku - 50 szt. grzejników wraz z wymianą rurociągów i rur przyłącznych - Roboty pomocnicze przy remoncie instalacji c. o. -Remont (wymiana) podłogi korytarza na piętrze starej części budynku - 168,782 m2 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorys ślepy oraz STWiOR stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1) Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysie ślepym i przedmiarze robót, Uwaga! Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń (oznaczeń) o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, (wskazanie materiałów z nazwy, wskazanie znaków towarowych lub wskazanie pochodzenia materiałów) należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny - pod pojęciem równoważności rozumieć należy zagwarantowanie realizacji zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnieniem uzyskania parametrów technicznych lub standardów jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ i dokumentacji projektowej. 2) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy, tj. zapoznał się z całą dokumentacją projektową (w tym rysunkami okien) oraz dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania. W przypadku zauważonych rozbieżności Wykonawca winien porozumieć się z Zamawiającym i uzyskać informacje na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej, należy wpłacić go na rachunek Urzędu Gminy Krzczonów w RBS Bychawa O/Krzczonów Nr 74 8685 0001 0011 4185 2000 0030 - wyłącznie w formie przelewu. 5. Dowód wniesienia wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert W tytule przelewu należy wpisać: Wadium na modernizację i termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Krzczonowie. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w oddzielnej kopercie (oryginał) umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument, o którym mowa musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium odbędzie się w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: roboty budowlane w zakresie związanym z dociepleniem budynku , montażem okien i pokryciem dachu o wartości nie mniejszej niż oferowana cena w ramach jednego lub do 4 zamówień.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 150 000,00 złotych (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w wyniku: a) wstrzymania realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, (długotrwałe ciągłe opady atmosferyczne, huragany i inne zdarzenia mające znamiona klęski żywiołowej, a także nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót). d) wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ, Fakty, o których mowa w pkt. 1 muszą mieć istotny wpływ na termin realizacji oraz być stwierdzone przez Inspektora nadzoru, Kierownika budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót w formie aneksu do umowy. Ocena okoliczności mających istotny wpływ na przedłużenie terminu realizacji zamówienia należy wyłącznie do zamawiającego. 2. Zmiany zakresu rzeczowego/ wynagrodzenia umownego: a) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych zamówień nie objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, mogą one być wykonane na podstawie odrębnego zamówienia zleconego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5). Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych lub zastosowania innych materiałów - o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej Zakres robót dodatkowych /zamiennych zostanie ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego w protokole konieczności, a ich wartość zostanie ustalona w oparciu o ceny , jakie Wykonawca określił w kosztorysie ofertowym. Uznanie robót jako dodatkowe/zamienne należy wyłącznie do zamawiającego. b) w przypadku zmniejszenia zakresu robót, będącego wynikiem zmian lub błędów w stosunku do dokumentacji projektowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego. c) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) zmiana osób pełniących funkcję kierownika budowy. c) zmiana osób, które będą nadzorować wykonaniem zamówienia d) zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem. 4. Zmiana polegająca na zmniejszeniu zakresu rzeczowego, wynikająca z błędów w dokumentacji projektowej nie wymaga zachowania formy pisemnej (aneksu do umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzczonow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzczonów
ul. Spokojna 7
23-110 Krzczonów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7 23-110 Krzczonów (pok. Nr 4 - sekretariat I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Krzczonowie realizowana jest w ramach Działania 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa RPO WL na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wymiana stolarki
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w Świeciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.