eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KLINIKI NEUROCHIRURGII - DOGRYWKA I WYCZERPANIE NR SPRAWYUSK/DZP/PN-170/2015

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-02

Ogłoszenie nr 18674 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.

Lubin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 14628-2016
Data: 26/01/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000, ul. ul. Władysława Łokietka  6, 59300   Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (76) 8403100, e-mail zp@ug.lubin.pl, faks (76) 8403140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug-lubin.dolnyslsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie. 1/. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie: przyjmowania, sortowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz druków bezadresowych. 2/. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3/. Przez określenie przesyłki listowe o wadze do 2000 g, o wymiarach określonych jako Gabaryty A i B, Zamawiający rozumie następujące rodzaje listów: - zwykłe, - zwykłe priorytetowe, - polecone, - polecone priorytetowe, - polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. - Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 m. 4/. Przez określenie paczki pocztowe o wadze do 20 000g, Zamawiający rozumie następujące rodzaje paczek: - zwykłe, - priorytetowe, - ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. Wymiary paczek pocztowych: - Minimalne: 9 cm x 14 cm (strona adresowa) z tolerancją +/-2 mm - Maksymalne: długość + obwód (mierzony w innym kierunku niż długość) = maksymalnie 300 cm, przy czym: Gabaryt A - długość = maksymalnie 60 cm, szerokość = maksymalnie 50 cm, wysokość = maksymalnie 30 cm, Gabaryt B - jeżeli choć jeden wymiar: długość > 60 cm lub szerokość > 50 cm lub wysokość > 30 cm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 150 cm. 5/. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) świadczenia usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 14:30 - 15:30, we wtorki w godzinach 15:00 - 16:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia przesyłek osobiście do najbliższej placówki pocztowej w sytuacjach wymagających nagłego nadania przesyłki, b) dostarczania przesyłek do kancelarii ogólnej Urzędu Gminy w Lubinie od poniedziałku do piątku c) odbierania z siedziby Zamawiającego przesyłek kurierskich, d) odbierania korespondencji na tzw. pilny telefon w ciągu jednej godziny od zgłoszenia telefonicznego, e) umożliwienia nadawania i odbioru przesyłek w godzinach pracy Urzędu Gminy w Lubinie, f) świadczenia usług doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru), g) zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Lubinie przy ul. Władysława Łokietka 6, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-11:30, h) odbioru druków bezadresowych z siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie o obowiązku odebrania druków bezadresowych do dystrybucji, i) dostarczenia druków "potwierdzenia odbioru" (tj. druków potwierdzenia odbioru tzw. "żółtych zwrotek") stosowanych w obrocie krajowym i zagranicznym na swój koszt, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, j) posiadania placówki na terenie miasta Lubina nie dalej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. 6/. Zamawiający zobowiązany będzie do: a) nadawania przesyłek listowych, paczek i druków bezadresowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia, b) nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej, c) umieszczania w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikującej adresata i nadawcę. 7/. Terminy dostarczania przesyłek listów i paczek krajowych, listów zagranicznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przesyłki kurierskie: Dostarczenie przesyłek kurierskich następować będzie w terminie następnego dnia roboczego do godziny 12:00 licząc od dnia nadania przez Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu możliwości realizacji zlecenia. Druki bezadresowe: Do 3 dni roboczych po dniu nadania tych druków. 8/. Opakowanie przesyłek oraz sposób ich nadawania. a) Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego. b) Opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. c) Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. d) Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawienia ilościowego przesyłek wg którego dokonywane będą płatności za wykonaną usługę w cyklach miesięcznych. e) Przesyłki listowe polecone rejestrowane będą wpisywane do zestawienia przesyłek (książki nadawczej) sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. f) W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych stwierdzona będzie na podstawie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. g) Po sprawdzeniu zgodności wpisów danych adresowych, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić kopię książki nadawczej Zamawiającemu, jednak nie później niż na następny dzień roboczy po przejęciu przesyłek. h) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej bądź art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). i) Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, przez którą przesyłka została nadana, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych w ustawie z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1113). Natomiast w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. 9/. Wymogi ustawowe w odniesieniu do dokumentów urzędowych. Zamawiający ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych wymaga przestrzegania przez Wykonawcę wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych: - skutków nadania pisma (moc doręczenia) art. 57 § 5 pkt. 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (gdzie termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego), - art. 165 § 2 - Kodeks postępowania cywilnego ( ...oddanie pisma procesowego w placówce operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu), - art. 12 § 6 pkt. 2 - Ordynacja podatkowa ( ... termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego), - art. 198 b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (... złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem), - skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzędowego) art. 17 ustawy Prawo pocztowe) potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora wyznaczonego). Przesyłki nadawane przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami wymagają stosowania pośrednictwa operatora wyznaczonego w celu zachowania wymaganych prawem terminów. Warunek szczegółowy, aby potwierdzenie nadania przesyłki miało moc dokumentu urzędowego jest szczególnie istotny pod względem wykazania dotrzymania przez Zamawiającego terminów prowadzonych spraw. 10/. Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać placówki pocztowe oraz punkty awizacyjne, które spełniają następujące wymogi: a) Posiadają czynny i działający telefon w godzinach pracy placówki. Wykonawca zobowiązany jest podać numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego do kontaktu z Zamawiającym, wskazać opiekuna ze strony Wykonawcy - osobę nadzorującą obsługę operacyjną Zamawiającego.Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się przez infolinię. b) Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy. Punkty czynne muszą być co najmniej we wszystkie dni robocze w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, oznakowanych w sposób widoczny szyldem z nawą Wykonawcy oraz jeśli punkty odbioru znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, muszą posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oznakowanych w sposób widoczny z nazwą Wykonawcy. 11/. Zamawiający oszacował ilość przesyłek, których nadanie wymaga pośrednictwa operatora wyznaczonego w ilości około 115 202 sztuki w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek, których nadanie wymaga pośrednictwa operatora wyznaczonego będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od oszacowanej ilości. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek wyżej oszacowanych. Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w załączniku nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonych w w/w załączniku. Na jego podstawie Wykonawca oblicza cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe brutto poszczególnych przesyłek, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 12/. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113); Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 poz 23); Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1822), Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 613 ze. zm.), Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380), Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. ). Szczegółowe zasady i wymogi określające zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: wzór umowy (zał. nr 6 do SIWZ), zestawienie szacunkowych ilości nadanych przesyłek (w zał. nr 5 do SIWZ - formularz cenowy). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na dostarczaniu przesyłek do siedziby Zamawiającego oraz odbiorze przesyłek przygotowanych do wysyłki. Szczegółowe zapisy dotycząca sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie. 1/. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie: przyjmowania, sortowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz druków bezadresowych. 2/. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3/. Przez określenie przesyłki listowe o wadze do 2000 g, o wymiarach określonych jako Gabaryty A i B, Zamawiający rozumie następujące rodzaje listów: - zwykłe, - zwykłe priorytetowe, - polecone, - polecone priorytetowe, - polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. - Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 m. 4/. Przez określenie paczki pocztowe o wadze do 20 000g, Zamawiający rozumie następujące rodzaje paczek: - zwykłe, - priorytetowe, - ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. Wymiary paczek pocztowych: - Minimalne: 9 cm x 14 cm (strona adresowa) z tolerancją +/-2 mm - Maksymalne: długość + obwód (mierzony w innym kierunku niż długość) = maksymalnie 300 cm, przy czym: Gabaryt A - długość = maksymalnie 60 cm, szerokość = maksymalnie 50 cm, wysokość = maksymalnie 30 cm, Gabaryt B - jeżeli choć jeden wymiar: długość > 60 cm lub szerokość > 50 cm lub wysokość > 30 cm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 150 cm. 5/. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania placówki na terenie miasta Lubina nie dalej niż 1000m od siedziby Zamawiającego a w przypadku, gdy odległość będzie większa - Wykonawca zobowiązany będzie odbierać przesyłki bezpośrednio z kancelarii ogólnej Urzędu Gminy w Lubinie w dni robocze w godz. od 14:30 do 15:30. Natomiast w przypadku, gdy placówka będzie znajdować się w odległości do 1000 m od siedziby Zamawiającego, wtedy Zamawiający będzie dostarczał przesyłki do Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku do placówki pocztowej wskazanej przez Wykonawcę. Wykonawca musi umożliwiać nadawanie i odbiór przesyłek w godzinach pracy Urzędu Gminy w Lubinie. b) dostarczania przesyłek do kancelarii ogólnej Urzędu Gminy w Lubinie od poniedziałku do piątku c) odbierania z siedziby Zamawiającego przesyłek kurierskich, d) odbierania korespondencji na tzw. pilny telefon w ciągu jednej godziny od zgłoszenia telefonicznego, e) umożliwienia nadawania i odbioru przesyłek w godzinach pracy Urzędu Gminy w Lubinie, f) świadczenia usług doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru), g) zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Lubinie przy ul. Władysława Łokietka 6, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-11:30, h) odbioru druków bezadresowych z siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie o obowiązku odebrania druków bezadresowych do dystrybucji, i) dostarczenia druków "potwierdzenia odbioru" (tj. druków potwierdzenia odbioru tzw. "żółtych zwrotek") stosowanych w obrocie krajowym i zagranicznym na swój koszt, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, 6/. Zamawiający zobowiązany będzie do: a) nadawania przesyłek listowych, paczek i druków bezadresowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia, b) nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej, c) umieszczania w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikującej adresata i nadawcę. 7/. Terminy dostarczania przesyłek listów i paczek krajowych, listów zagranicznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przesyłki kurierskie: Dostarczenie przesyłek kurierskich następować będzie w terminie następnego dnia roboczego do godziny 12:00 licząc od dnia nadania przez Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu możliwości realizacji zlecenia. Druki bezadresowe: Do 3 dni roboczych po dniu nadania tych druków. 8/. Opakowanie przesyłek oraz sposób ich nadawania. a) Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego. b) Opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. c) Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. d) Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawienia ilościowego przesyłek wg którego dokonywane będą płatności za wykonaną usługę w cyklach miesięcznych. e) Przesyłki listowe polecone rejestrowane będą wpisywane do zestawienia przesyłek (książki nadawczej) sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. f) W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych stwierdzona będzie na podstawie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. g) Po sprawdzeniu zgodności wpisów danych adresowych, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić kopię książki nadawczej Zamawiającemu, jednak nie później niż na następny dzień roboczy po przejęciu przesyłek. h) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej bądź art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). i) Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, przez którą przesyłka została nadana, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych w ustawie z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1113). Natomiast w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. 9/. Wymogi ustawowe w odniesieniu do dokumentów urzędowych. Zamawiający ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych wymaga przestrzegania przez Wykonawcę wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych: - skutków nadania pisma (moc doręczenia) art. 57 § 5 pkt. 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (gdzie termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego), - art. 165 § 2 - Kodeks postępowania cywilnego ( ...oddanie pisma procesowego w placówce operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu), - art. 12 § 6 pkt. 2 - Ordynacja podatkowa ( ... termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego), - art. 198 b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (... złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem), - skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzędowego) art. 17 ustawy Prawo pocztowe) potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora wyznaczonego). Przesyłki nadawane przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami wymagają stosowania pośrednictwa operatora wyznaczonego w celu zachowania wymaganych prawem terminów. Warunek szczegółowy, aby potwierdzenie nadania przesyłki miało moc dokumentu urzędowego jest szczególnie istotny pod względem wykazania dotrzymania przez Zamawiającego terminów prowadzonych spraw. 10/. Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać placówki pocztowe oraz punkty awizacyjne, które spełniają następujące wymogi: a) Posiadają czynny i działający telefon w godzinach pracy placówki. Wykonawca zobowiązany jest podać numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego do kontaktu z Zamawiającym, wskazać opiekuna ze strony Wykonawcy - osobę nadzorującą obsługę operacyjną Zamawiającego.Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się przez infolinię. b) Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy. Punkty czynne muszą być co najmniej we wszystkie dni robocze w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, oznakowanych w sposób widoczny szyldem z nawą Wykonawcy oraz jeśli punkty odbioru znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, muszą posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oznakowanych w sposób widoczny z nazwą Wykonawcy. 11/. Zamawiający oszacował ilość przesyłek, których nadanie wymaga pośrednictwa operatora wyznaczonego w ilości około 115 202 sztuki w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek, których nadanie wymaga pośrednictwa operatora wyznaczonego będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od oszacowanej ilości. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek wyżej oszacowanych. Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w załączniku nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonych w w/w załączniku. Na jego podstawie Wykonawca oblicza cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe brutto poszczególnych przesyłek, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 12/. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113); Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 poz 23); Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1822), Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 613 ze. zm.), Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380), Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. ). Szczegółowe zasady i wymogi określające zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: wzór umowy (zał. nr 6 do SIWZ), zestawienie szacunkowych ilości nadanych przesyłek (w zał. nr 5 do SIWZ - formularz cenowy). Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na dostarczaniu przesyłek do siedziby Zamawiającego oraz odbiorze przesyłek przygotowanych do wysyłki. Szczegółowe zapisy dotycząca sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ - wzór umowy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 07/02/2017, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 08/02/2017, godzina: 10:00,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.