eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla COZL - 20 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Lublin: Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla COZL - 20 zadań.
Numer ogłoszenia: 187076 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej , ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, faks 081 7478911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla COZL - 20 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla COZL - 20 zadań. Zadanie 1 - Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG Zadanie 2 - Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - wysokopróżniowego Zadanie 3 - Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - niskopróżniowego Zadanie 4 - Dreny do pomp infuzyjnych typu Infusomat Zadanie 5 - Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego Zadanie 6 -Wizerniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne Zadanie 7 - Rurki jednorazowe do rektoskopu Zadanie 8 - Sprzęt do drenażu klatki piersiowej Zadanie 9 - Sprzęt do zbiórki moczu Zadanie 10 -Akcesoria do drenażu Zadanie 11 - Akcesoria do ssaka przenośnego Dynamic II Zadanie 12 - Przyrząd do chemioterapii dwudrożny Zadanie 13 - Akcesoria do aparatów do znieczulenia Zadanie 14 - Sprzęt do dostępu dożylnego Zadanie 15 - Staplery jednorazowe Zadanie 16 - Dreny do podgrzewania płynów oraz do pomiaru krwawego ciśnienia krwi Zadanie 17 - Sprzęt do anestezji Zadanie 18 - Specjalistyczny sprzęt medyczny jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego COZL Zadanie 19 - Igły biopsyjne do wykonywania biopsji pod kontrolą aparatu mammograficznego Bard Magnum Zadanie 20 - Igły do znieczulenia splotu przy pomocy stymulatora nerwów obwodowych Stimulplex HNS 12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4/1 - 4.20..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 .Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż : 1.1.1. dla zadania 1 - 32431 zł brutto; 1.1.2. dla zadania 2 - 37837 zł brutto. 1.1.3. dla zadania 3 - 4708 zł brutto 1.1.4. dla zadania 4 - 95514 zł brutto 1.1.5. dla zadania 5 - 14980 zł brutto 1.1.6. dla zadania 6 - 14466zł brutto 1.1.7. dla zadania 7 - 3097 zł brutto 1.1.8. dla zadania 8 - 17703 zł brutto 1.1.9. dla zadania 9 - 4918 zł brutto 1.1.10. dla zadania 10 - 17620 zł brutto 1.1.11. dla zadania 11 - 4364 zł brutto 1.1.12. dla zadania 12 - 4200 zł brutto 1.1.13. dla zadania 13- 46598 zł brutto 1.1.14. dla zadania 14 - 83567zł brutto 1.1.15. dla zadania 15 - 250540zł brutto 1.1.16. dla zadania 16 - 9469 zł brutto 1.1.17. dla zadania 17 - 19014 zł brutto 1.1.18. dla zadania 18 - 3252 zł brutto 1.1.19. dla zadania 19 - 14980 zł brutto 1.1.20. dla zadania 20 - 2140 zł brutto 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku : 3.1.1. dla zadania 1 - 32431 zł brutto; 3.1.2. dla zadania 2 - 37837 zł brutto. 3.1.3. dla zadania 3 - 4708 zł brutto 3.1.4. dla zadania 4 - 95514 zł brutto 3.1.5. dla zadania 5 - 14980 zł brutto 3.1.6. dla zadania 6 - 14466zł brutto 3.1.7. dla zadania 7 - 3097 zł brutto 3.1.8. dla zadania 8 - 17703 zł brutto 3.1.9. dla zadania 9 - 4918 zł brutto 3.1.10. dla zadania 10 - 17620 zł brutto 3.1.11. dla zadania 11 - 4364 zł brutto 3.1.12. dla zadania 12 - 4200 zł brutto 3.1.13. dla zadania 13- 46598 zł brutto 3.1.14. dla zadania 14 - 83567zł brutto 3.1.15. dla zadania 15 - 250540zł brutto 3.1.16. dla zadania 16 - 9469 zł brutto 3.1.17. dla zadania 17 - 19014 zł brutto 3.1.18. dla zadania 18 - 3252 zł brutto 3.1.19. dla zadania 19 - 14980 zł brutto 3.1.20. dla zadania 20 - 2140 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie . 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii Ziemii Lubelskiej ul Dr. K. Jaczewskiego 20-090 Lublin, Dział Zamówień Publicznych, cena 18 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Centrum Onkologii Ziemii Lubelskiej ul Dr. K. Jaczewskiego 20-090 Lublin,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - wysokopróżniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do drenażu ran operacyjnych - wysokopróżniowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - niskopróżniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do drenażu ran operacyjnych - niskopróżniowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dreny do pomp infuzyjnych typu Infusomat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dreny do pomp infuzyjnych typu Infusomat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki jednorazowe do rektoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są rurki jednorazowe do rektoskopu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do drenażu klatki piersiowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt do zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do zbiórki moczu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są akcesoria do drenażu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do ssaka przenośnego Dynamic II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są akcesoria do ssaka przenośnego Dynamic II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przyrząd do chemioterapii dwudrożny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przyrząd do chemioterapii dwudrożny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Akcesoria do aparatów do znieczulenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są akcesoria do aparatów do znieczulenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt do dostępu dożylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do dostępu dożylnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Staplery jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są staplery jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dreny do podgrzewania płynów oraz do pomiaru krwawego ciśnienia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dreny do podgrzewania płynów oraz do pomiaru krwawego ciśnienia krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt do anestezji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt do anestezji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt medyczny jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego COZL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczny sprzęt medyczny jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego COZL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Igły biopsyjne do wykonywania biopsji pod kontrolą aparatu mammograficznego Bard Magnum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są igły biopsyjne do wykonywania biopsji pod kontrolą aparatu mammograficznego Bard Magnum.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Igły do znieczulenia splotu przy pomocy stymulatora nerwów obwodowych Stimulplex HNS 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są igły do znieczulenia splotu przy pomocy stymulatora nerwów obwodowych Stimulplex HNS 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.