To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-06
Iwanowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap II w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice
Numer ogłoszenia: 188036 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118386 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap II w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010-2012. 1. W 2011 r. zaplanowano ETAP II, który składa się z następujących ZADAŃ: 1)ZADANIE I - KONSULTACJE Z PSYCHOLOGIEM - indywidualne formy wsparcia psychologicznego - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w II i III kwartale 2011 r. Dwie indywidualne konsultacje z psychologiem po 1 godzinie zegarowej dla 19 osób, łącznie 38 godzin zegarowych. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. 2)ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin zegarowych. Dwie grupy po 9 i 10 osób, 15 godzin na grupę (3 dni x 5 godz.). Termin II i III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Założenia treningu: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Trening w zakresie: komunikacji, autoprezentacji, kultury osobistej, finanse domowe, sprawy w urzędzie, zarządzanie czasem, stres, asertywność. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. tematu zajęć (książka - poradnik dot. komunikacji, tematyki zajęć dla każdego Uczestnika Projektu). Szczegółowa tematyka zajęć zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający zapewni lokal na terenie gminy Iwanowice. 3)ZADANIE III - WARSZTATY Z DORADCĄ ZAWODOWYM - usługi wspierające - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin zegarowych. Dwie grupy po 9 i 10 osób, 15 godzin na grupę (3 dni x 5 godz.). Termin II i III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Założenia warsztatów: rozwijanie umiejętności zarządzania własną karierą, metody aktywnego poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, autoprezentacja, w tym indywidualne poradnictwo zawodowe (analiza SWOT). Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. tematu zajęć (książka - poradnik dot. tematyki zajęć dla każdego Uczestnika Projektu). Szczegółowa tematyka zajęć zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający zapewni lokal na terenie gminy Iwanowice. 4)ZADANIE IV BADANIA PROFILAKTYCZNE - badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - dla 19 osób (Uczestników Projektu). Założenia: pakiet podstawowych badań - ogólne badania lekarskie, badania analityczne: morfologia, mocz, glukoza, lipidogram, hormony tarczycy, EKG, rentgen klatki piersiowej, cytologia. Termin II, III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice do przeprowadzenia w/w badań. 5)ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B - dla 10 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Termin II, III, IV kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić badania lekarskie oraz opłatę za 1 egzamin państwowy teoretyczny i 1 egzamin państwowy praktyczny przypadający na 1 osobę. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. na osobę, łącznie 100 godz. 6)ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 6 osób (Uczestników Projektu) w ilości 20 godzin zegarowych (5 dni x 4 godz.). Termin II, III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. elementarnych podstaw z obsługi komputera (książka - poradnik dla każdego Uczestnika Projektu). Wykonawca zapewni również catering dla 6 osób (Uczestników Projektu) w terminie i w miejscu realizacji kursu w postaci suszu konferencyjnego (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek). Zamawiający zapewni lokal - salę komputerową na terenie gminy Iwanowice. 7)ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 5 osób (Uczestników Projektu). Termin II, III kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. W cenie oferty należy uwzględnić opłatę za 1 egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego przypadającą na 1 osobę. Wykonawca we własnym zakresie opłaci uczestnikom kursu konieczne badania lekarskie z zakresu medycyny pracy. Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników kursu uprawnień operatora wózków jezdniowych podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym, na gaz propan-butan LPG. 8)ZADANIE VIII - KURS FLORYSTA - BUKIECIARZ - dla 7 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 9)ZADANIE IX - KURS MAŁA GASTRONOMIA - dla 2 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 10)ZADANIE X - KURS PROFESJONALNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH - dla 4 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. 11)ZADANIE XI - KURS PODSTAWOWY SPAWANIA W OSŁONIE CO2 I ARGONU - dla 1 osoby (Uczestnika Projektu). Termin II, III kwartał 2011 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. 12)ZADANIE XII - CATERING - dla 19 osób (Uczestników Projektu) przez 12 dni (grupa 10 osobowa przez 6 dni oraz grupa 9 osobowa przez 6 dni) - gorący posiłek (jedno danie obiadowe), susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres warsztatów i treningu kompetencji. Termin II, III kwartał 2011 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usług: trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz warsztaty z doradcą zawodowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 39.22.22.00 - Tacki na żywność 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE I - KONSULTACJE Z PSYCHOLOGIEM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NO LIMITS, Michał Piszczek, Gaj, ul. Gilówka 4, 32-031 Mogilany, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4739,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1950,00
Oferta z najniższą ceną: 1950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7980,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NO LIMITS, Michał Piszczek,, Gaj, ul. Gilówka 4,, 32-031 Mogilany, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4577,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1488,30
Oferta z najniższą ceną: 1395,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE III - WARSZTATY Z DORADCĄ ZAWODOWYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA ROZWOJU OSOBISTEGO Sylwester Karnas
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA ROZWOJU OSOBISTEGO Sylwester Karnas
- Pracownia Rozwoju Osobistego, Sylwester Karnas,, Wesoła 457, 36-233 Wesoła, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4770,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1470,00
Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE IV - BADANIA PROFILAKTYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Praktyka Lekarzy Rodzinnych s.c.,, Iwanowice Dworskie 68, 32-095 Iwanowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3610,00
Oferta z najniższą ceną: 3610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3610,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kierowców NORAN, Anna Pałetko,, Sieciechowice 103a,, 32-095 Iwanowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20485,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9450,00
Oferta z najniższą ceną: 9450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW OBSŁUGI KOMPUTERA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa i Edukacji, Sylwia Obara,, ul. Targowa 16a/75,, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5044,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2088,00
Oferta z najniższą ceną: 2088,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73,, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5312,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4750,00
Oferta z najniższą ceną: 4750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8151,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE VIII - KURS FLORYSTA - BUKIECIARZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA CANOVA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA CANOVA SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia CANOVA Sp. z o.o.,, Al. Dembowskiego 12,, 30-540 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10085,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4999,80
Oferta z najniższą ceną: 4999,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE IX - KURS MAŁA GASTRONOMIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73,, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4669,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7722,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE X - KURS PROFESJONALNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INNOVO, Innowacje w Biznesie Sp. z o.o,, ul. Śniadeckich 34,, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5671,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6344,00
Oferta z najniższą ceną: 6344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: ZADANIE XI - KURS PODSTAWOWY SPAWANIA W OSŁONIE CO2 I ARGONU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73,, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4000,00
Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: ZADANIE XII - CATERING
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANSPOL, Michał Mrugalski,, Iwanowice Dworskie 131,, 32-095 Iwanowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7318,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7387,20
Oferta z najniższą ceną: 7387,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7387,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2025 roku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Tacki na żywność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.