eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy materiałów medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Przemyśl: Dostawy materiałów medycznych.
Numer ogłoszenia: 188461 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, fax 016 6784971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I.Szew syntetyczny, monofilament, niewchłanialny, nylon , Pakiet II.Szew niewchłanialny, Pakiet III.Opatrunki specjalistyczne, Pakiet IV. Igły do biopsji, Pakiet V. Materiały recepturowe różne, Pakiet VI. Sprzęt jednorazowego użytku, Pakiet VII. Materiały chirurgiczne, Pakiet VIII. Sprzęt anestezjologiczny, Pakiet IX. Elektromedycyna, Pakiet X. Materiały różne I, Pakiet XI. Materiały różne II, Pakiet XII. Materiały różne III, Pakiet XIII. Materiały różne IV, Pakiet XIV.Biologiczne wskaźniki. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.14) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzami cenowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani a decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przemyślu Sekcja Zamówień Publicznych 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Kancelaria Szpitala lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca do realizacji zamówienia zaoferuje materiały spełniające warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie zamawiającego okazać - w stosunku do wskazanych materiałów, w zależności od ich rodzaju - odpowiedni certyfikat zgodności z Polską normą lub normami europejskimi, certyfikat CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę, odpowiednie świadectwa, atesty, instrukcje eksploatacji i użytkowania wyrobów medycznych itp. Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy: oświadczenie stwierdzające, że materiały medyczne, zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy, odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zmianami), oraz katalogi materiałów szewnych, zawierające numery katalogowe i rozmiary oferowanych produktów - dotyczy pakietów I i II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć próbki: - w zakresie pakietu I - po dwie próbki z każdej pozycji asortymentowej (zał. 3.1), - w zakresie pakietu VI - po jednej próbce z asortymentu wymienionego w pozycjach 1,3,11,12,20,21,22 (zał. 3.6), - w zakresie pakietu VII - po jednej próbce z asortymentu wymienionego w pozycjach 1, 2 (o dowolnym rozmiarze), 3,7,8 (o dowolnym rozmiarze), 9,16,20,22 (zał. 3.7), - w zakresie pakietu VIII - po jednej próbce z asortymentu wymienionego w pozycjach 1, 9,12,13 (zał. 3.8), - w zakresie pakietu IX - po jednej próbce z asortymentu wymienionego w pozycjach 4,6,8,9,12 (zał. 3.9). - w zakresie pakietu X - po jednej próbce w dowolnym rozmiarze, z asortymentu wymienionego w pozycjach 1,2,3 i 4 (zał. 3.10), Próbki należy złożyć w terminie: termin złożenia ofert. Wraz z dostarczonymi próbkami należy przedłożyć ich wykaz, który powinien zawierać : nazwę i numer pakietu, nazwę własną próbki stosowana przez producenta, numer katalogowy, ilość. Próbki należy złożyć w najmniejszym opakowaniu jednostkowym. W przypadku, gdy ze względu na specyfikę danego asortymentu, brak jest takiego opakowania, Wykonawca winien przedłożyć próbkę w takiej ilości, która pozwoli na sprawdzenie przez Zamawiającego właściwości i jakości oferowanego asortymentu, np. 0,5 m dla asortymentu pakowanego w rolki, 0,5 kg lub mniej (jeżeli jest podzielne) dla asortymentu, którego jednostką miary jest kg. Dostarczone próbki, z zastrzeżeniem art. 97 ust. 2 ustawy Pzp., nie podlegają zwrotowi i w przypadku wyboru oferty danego wykonawcy nie będą zaliczone na poczet przyszłych dostaw. W zakresie pakietu I dołączone do ofert próbki zostaną wykorzystane do oceny jakościowej. W związku z powyższym próbki te nie zostaną zwrócone Wykonawcom, za wyjątkiem Wykonawców wykluczonych z postępowania oraz Wykonawców, których oferty zostaną odrzucone. Uwaga: kryteria oceny ofert w zakresie Pakietu I : cena - 70%, jakość 30%. W zakresie Pakietów II-XIV kryterium jest cena - 100%.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I. Szew syntetyczny, monofilament, niewchłanialny, nylon ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 1500,00 PLN - 2500,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II. Szew niewchłanialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 2500,00 PLN- 3500,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III. Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 45000,00 PLN- 55000,00PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV. Igły do biopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 1400,00 PLN-1800,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V. Materiały recepturowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia:12000,00 PLN-14000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI. Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 18000,00 PLN-20000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII. Materiały chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. zakres zamówienia: 18000,00 PLN -20000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII. Sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 17000,00 PLN -19000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX. Elektromedycyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 30000,00 PLN - 40000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X. Materiały różne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 4500,00 PLN- 6000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI. Materiały różne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 10000,00 PLN - 12000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII. Materiały różne III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 1500,00 PLN- 2500,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII. Materiały różne IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 4000,00 PLN - 6000,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV.Biologiczne wskaźniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Zakres zamówienia: 1000,00 PLN - 1500,00 PLN (bez Vat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.