eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Marki: Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)
Numer ogłoszenia: 188545 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124635 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 22 7811003 wew. 660, faks 7811378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont rowu R-10 (etap 2). Zakres zamówienia zawiera w szczególności przebudowę wszystkich przepustów drogowych (10 szt.) wraz z remontem rurociągu o długości 123,5 m oraz pozostałego odcinka rowu otwartego, o długości 131 m (odc. od hm 0+11 do hm 1+42). Rów objęty przedmiotem zamówienia znajduje się w południowej części miasta na zachód od Al. Marszałka J. Piłsudskiego w rejonie ulic: Braci Briggsów, Fabrycznej, Zielenieckiej, Koszalińskiej, Szkolnej i Poznańskiej. W ramach robót realizacyjnych etapu 2 przewidziano do wykonania remont: a) rowu na odcinku od ujścia do rzeki Długiej (od wlotu do przewodu przepustu wałowego w hm 0+11) do wylotu rurociągu pod ulicą Braci Brigsów w hm 1+42 tj. na długości 131 m; b) rurociągu O 0,5 - 0,6 m na odcinku od hm 1+42 do hm 2+65,5 tj. na długości 123,5 m; c) 10 szt. przepustów na fragmencie rowu od ulicy Zielenieckiej do ulicy Szkolnej (3+56¸6+79) wraz z odbudową 19 szt. przyczółków betonowych oraz jednego przyczółka ziemnego. Warunki realizacji: 1) Roboty ziemne z uwagi na niewielki zakres robót, istniejące zagospodarowanie terenu i występujące uzbrojenie przewidziano wykonywać ręcznie. Wykonanie robót na odcinku od hm 0+11 do ul. Zielenieckiej wiąże się z koniecznością zajęcia czasowego przyległych do trasy remontowanego rowu działek będących własnością osób prywatnych. Pas gruntu przyległego wykorzystany zostanie do odkładu wydobytego urobku, dowozu i składowaniu materiałów oraz transportu technologicznego. Szerokość niezbędnego pasa ca 4,0 m. Teren jest bogato uzbrojony w infrastrukturę podziemną. Występują kable energetyczne, wodociągi, gazociągi i kanalizacja sanitarna. Niewielki zakres robót ziemnych pogłębiających istniejący rów nie powinien spowodować konieczności przebudowy urządzeń podziemnych. Prace w strefie ich występowania należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. Rurociągi krzyżujące się z istniejącym rowem a przebiegające powyżej istniejącego dna rowu należy na czas budowy zabezpieczyć i podwiesić na kształtowniku stalowym. Przed przystąpieniem do robót zgłosić nadzór techniczny do właściwych służb i prace wykonywać pod nadzorem inspektorów branżowych. Prace ziemne i umocnieniowe prowadzić zgodnie z normami WZWO oraz Rozporządzeniem M. I. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy. 2) Przedmiot zamówienia musi być wykonany z zgodnie z obowiązującymi przepisami i na warunkach ustalonych umową (która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 3) Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić wykonanie, przed przystąpieniem do realizacji robót: a) szczegółowej inwentaryzacji opisowej oraz fotograficznej demontowanych fragmentów ulic, wjazdów na posesje, przepustów; b) wykonanie i uzgodnienie organizacji ruchu z właściwymi zarządcami dróg oraz jej wdrożenie w terenie; c) uzyskanie decyzji na zajęcie pasa dróg gminnych oraz powiatowej; d) przywrócić stan pierwotny nawierzchni modernizowanych przepustów przechodzących przez drogi gminne, drogę powiatową, fragmentów ulic, wjazdów na posesje. W związku z powyższym wymienione elementy mają wpływ na cenę zamówienia i należy je uwzględnić w cenie oferty. 4) Przed przystąpieniem do prac związanych z modernizacją przepustów i wjazdów na posesje prywatne, Wykonawca ma obowiązek ustalić termin wykonywanych prac indywidualnie z każdym właścicielem posesji: a) właściciel posesji musi podpisać potwierdzenie wykonywania prac w danym terminie; b) właściciel posesji musi podpisać oświadczenie, iż posiada miejsce do parkowania pojazdu (jeśli takowy posiada) poza granicą własnej działki, na czas prowadzonych prac. 5) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, celem zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami robót objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizja przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 6) Wycena powinna uwzględniać wszystkie materiały, koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 7) Ilekroć w dokumentacji projektowej podano producenta wyrobów lub materiałów oznacza to, że wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Oznacza to możliwość wyboru dowolnego dostawcy lub producenta z zachowaniem powyższych wymogów. 8) Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji lub pomiarów z natury. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. 9) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji, nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy. 10) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wykonanie prac finansuje w części Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie(dotacja w wysokości 49% kosztów), a przekroczenie terminu wykonania umowy lub odstąpienie od umowy może spowodować po stronie Zamawiającego utratę dotacji i obowiązek zwrotu kwot otrzymanych na pokrycie kosztów wykonania prac opisanych w umowie. W związku z powyższym umowa w przedmiotowym zamówieniu zawiera klauzule przenoszące utracone przez Zamawiającego korzyści na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia, został określony w projekcie umowy, dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej, stanowiących integralną część SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie prac finansowane będzie w części przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dotacja w wysokości 49% kosztów).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPECTARE Sp. z o.o., Obrońców Tobruku 25/144, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350562,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 320000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 320000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 363401,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.