Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Małomice: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice
Numer ogłoszenia: 18868 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice w terminie od 6 lutego 2012r. do 30 czerwca 2013r. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA REALIZOWANY BEDZIE W 7 CZĘŚCIACH. NIEZBĘDNE INFORMACJE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 1.Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Małomice. 3. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych odbywać się będzie w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w okresie od 6 lutego 2012r. do 30 czerwca 2013r. 4. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 5. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. 6.Zadania obejmować bedą między innymi : prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych. 7. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności; c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły w której prowadzone będą zajęcia; d) przeprowadzenie diagnozy dzieci i opracowanie w terminie 7 dni od momentu podpisania umowy-zlecenia programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 7 części przedmiotu zamówienia. 8. Jednostka- 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 60 minutom. 9. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: 1. Szkoła Podstawowa w Małomicach, 67-320 Małomice, pl. Tysiąclecia 1 2. Szkoła Podstawowa w Chichach,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy żada aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, a mianowicie : aby dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego- obowiazek ten tyczy wszystkich części przedmiotu zamowienia; wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi /dla danej części przedmiotu zamowienia/, aby osoba realizujaca przedmiot zamowienia dysponowała czasem pracy niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,jaki jest wymagany dla poszczególnych części zamowienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w części lub całości zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że wśród osób przewidzianych do realizacji usługi w każdej części: - w przypadku części 1 - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w przypadku części 2 - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w przypadku części 3 - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce, w przypadku części 4 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce, w przypadku części 5 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci zaburzeniami rozwoju mowy; w przypadku części 6 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania dzieci zdolnych, w przypadku części 7 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania dzieci zdolnych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej stuacji jest zobowiazany udowodnić Zamawiającemu ,iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamowienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dysozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy dotyczące terminów realizacji oraz wartości umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym oraz umowie o dofinansowanie projektu, które wprowadzi Instytucja Zarządzająca POKL, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Zleceniobiorca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Małomice - Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice, pl. Konstytucji 3 Maja 1, sekretariat-pokój 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 13:45, miejsce: Gmina Małomice - Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice, pl. Konstytucji 3 Maja 1, sekretariat-pokój 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, realizacja w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 47godz.łącznie 124 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Chichach, 67-320 Małomice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, realizacja w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 55 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 40 godz. łącznie 95 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce realizacja w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 47godz.łącznie 124 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Chichach, 67-320 Małomice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 55 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 40 godz. łącznie 95 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice Zajęcia logopedyczne dla dzieci zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci zaburzeniami rozwoju mowy w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 47godz.łącznie 124 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: : Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 48godz.łącznie 125 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Chichach, 67-320 Małomice - Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 55 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 40 godz. łącznie 95 h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.