eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałomiceUsługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Małomice: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice
Numer ogłoszenia: 18868 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Małomice w terminie od 6 lutego 2012r. do 30 czerwca 2013r. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA REALIZOWANY BEDZIE W 7 CZĘŚCIACH. NIEZBĘDNE INFORMACJE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 1.Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Małomice. 3. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych odbywać się będzie w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w okresie od 6 lutego 2012r. do 30 czerwca 2013r. 4. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 5. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. 6.Zadania obejmować bedą między innymi : prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych. 7. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności; c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły w której prowadzone będą zajęcia; d) przeprowadzenie diagnozy dzieci i opracowanie w terminie 7 dni od momentu podpisania umowy-zlecenia programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 7 części przedmiotu zamówienia. 8. Jednostka- 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 60 minutom. 9. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: 1. Szkoła Podstawowa w Małomicach, 67-320 Małomice, pl. Tysiąclecia 1 2. Szkoła Podstawowa w Chichach,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy żada aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, a mianowicie : aby dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego- obowiazek ten tyczy wszystkich części przedmiotu zamowienia; wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi /dla danej części przedmiotu zamowienia/, aby osoba realizujaca przedmiot zamowienia dysponowała czasem pracy niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,jaki jest wymagany dla poszczególnych części zamowienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w części lub całości zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że wśród osób przewidzianych do realizacji usługi w każdej części: - w przypadku części 1 - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w przypadku części 2 - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w przypadku części 3 - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce, w przypadku części 4 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce, w przypadku części 5 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci zaburzeniami rozwoju mowy; w przypadku części 6 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania dzieci zdolnych, w przypadku części 7 co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie kierunkowe (stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, ukończone studia wyższe, podyplomowe lub kurs potwierdzony certyfikatem) w zakresie prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania dzieci zdolnych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej stuacji jest zobowiazany udowodnić Zamawiającemu ,iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamowienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dysozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy dotyczące terminów realizacji oraz wartości umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym oraz umowie o dofinansowanie projektu, które wprowadzi Instytucja Zarządzająca POKL, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Zleceniobiorca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Małomice - Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice, pl. Konstytucji 3 Maja 1, sekretariat-pokój 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 13:45, miejsce: Gmina Małomice - Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice, pl. Konstytucji 3 Maja 1, sekretariat-pokój 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, realizacja w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 47godz.łącznie 124 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Chichach, 67-320 Małomice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, realizacja w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 55 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 40 godz. łącznie 95 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce realizacja w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 47godz.łącznie 124 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Chichach, 67-320 Małomice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w matematyce w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 55 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 40 godz. łącznie 95 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice Zajęcia logopedyczne dla dzieci zaburzeniami rozwoju mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci zaburzeniami rozwoju mowy w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 47godz.łącznie 124 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: : Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Małomicach, pl. Tysiąclecia1, 67-320 Małomice Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 77 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 48godz.łącznie 125 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Chichach, 67-320 Małomice - Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci zdolnych w okresie od 06.02.2012 r. do 23.12.2012 r. - 55 godz. i od 01.01.2013 do 30.06.2013r. - 40 godz. łącznie 95 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.