Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Świnoujście: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego
Numer ogłoszenia: 189550 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A. , ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, faks 091 3212314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt inwestycyjny z możliwością wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów dla Uzdrowisko Świnoujście SA, zwanego dalej Zamawiającym, na zadanie inwestycyjne pn.: Przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ulicy Emilii Gierczak 2 na terenie oznaczonym geodezyjnymi numerami działek 30 i 33 w obrębie 0002 realizowane w ramach projektu Poprawa jakości usług w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego poprzez budowę sieci ośrodków rehabilitacji leczniczej z wyszczególnieniem Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa o następującej charakterystyce: kwota kredytu: 3.500.000,00 (kwota kredytu może ulec zmianie poprzez zmniejszenie, po rozstrzygnięciu procedury przetargowej na wybór wykonawcę robót budowlanych), waluta kredytu: PLN, okres kredytowania: 8 lat, licząc od dnia przekazania Zamawiającemu pierwszej transzy, forma spłaty malejące raty kapitałowo - odsetkowe, spłata kapitału w równych ratach miesięcznych, płatnych ostatniego dnia każdego miesiąca, spłata odsetek: odsetki płatne ostatniego dnia każdego miesiąca, karencja kapitału minimum 12 miesięcy od dnia przekazania Zamawiającemu pierwszej transzy. 2. Koszty obsługi kredytu stanowią prowizja przygotowawcza, oprocentowanie kredytu. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik WIBOR dla 3 miesięcznych depozytów w PLN powiększony o marżę Banku (Wykonawcy), stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Zabezpieczeniem kredytu będzie: ustanowienie hipoteki na należącej do Zamawiającego nieruchomości, weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wadium w kwocie 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2013r. poz. 1376 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opisane w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie warunki opisano w siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Świnoujście S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Uzdrowisko Świnoujście S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, poddziałanie 5.1.1. Infrastruktura turystyki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla KPW Świnoujście
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- ZAKUP I DOSTAWA DLA KPW ŚWINOUJŚCIE WARZYW, ZIEMNIAKÓW OWOCÓW GR. I i II Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
- Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z niezbędną infrastrukturą przy ul. H. Modrzejewskiej 22 w Świnoujściu"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w okresie 01.I.2025 r. - 31.XII.2028 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.000.000,00 zł
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.