To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum nr 30 w Warszawie w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 189560 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122200 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 30 im. Gen. K. Pułaskiego, ul. Szanajcy 17/19, 03-481 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 619 79 60, faks 22 619 79 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gimnazjum publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum nr 30 w Warszawie w 2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum nr 30 w Warszawie w 2014 r. z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: CPV: 15800000-6 - różne produkty spożywcze część 1: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY, MROŻONKI, WYROBY PIEKARNICZE CPV: 15613300-1 - produkty zbożowe; 15830000-5 - cukier i produkty pokrewne; 15331000-7 - warzywa przetworzone; 15331100-8 - warzywa świeże lub mrożone; 15870000-7 - przyprawy i przyprawy korzenne; 15872400-5 - sól; 15892200-9 - ekstrakty warzywne; 15411200-4 - olej spożywczy, 15221000-3 - ryby mrożone, 15331170-9 - warzywa mrożone, CPV: 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. część 2: PŁODY ROLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE CPV: 03144000-2 - produkty rolne; 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty, 14310000-4 - ziemniaki i produkty z ziemniaków; 15331000-7 - warzywa przetworzone; 15331142-4 - kapusta przetworzona, 03142500-3 - jaja. część 3: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE CPV: 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; 15110000-2 mięso; 15131700-2 - przetwory mięsne. część 4: WYROBY GARMAŻERYJNE CPV: 15894300-4 - dania gotowe UWAGA! Wszystkie dostarczane wyroby garmażeryjne muszą pochodzić z bieżącej produkcji, muszą być świeże i nie mrożone. część 5: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE 15512000-0 - śmietana; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15833100-7 - desery. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, do SIWZ, stanowiące FORMULARZ CENOWY. 3) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z maksymalnym terminem przydatności do spożycia przewidzianym dla danego artykułu. Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać wysoką jakość pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Dostarczane artykuły spożywcze, w szczególności wyroby garmażeryjne oraz mięso i wyroby wędliniarskie muszą być zapakowane w opakowania opatrzone etykietą zawierająca informacje wymagane przepisami prawa polskiego. Opakowania muszą posiadać między innymi: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub importera, datę wyprodukowania, datę zapakowania danej partii towaru, datę przydatności do spożycia, skład zapakowanych artykułów spożywczych, informację o sposobie przechowywania. 4) Zamówienia muszą być realizowane codziennie, bez względu na ilość zamówionego towaru. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych codziennie telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną. 6) Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, oraz na własny koszt i ryzyko. 7) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i potwierdzona faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 9) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywczych, mleczarskich, i innych.) 10) W celu możliwości zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w CZĘŚCI NR 3 oraz CZĘŚCI nr 4 w kryterium oceny ofert odpowiednio - jakość produktów i walory smakowe, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą dla wybranego zadania próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Dla CZĘŚCI NR 3 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące próbki: - ok. 10 do 15 dag zapakowanej kiełbasy podwawelskiej, - ok. 10 do 15 dag zapakowanej kiełbasy białej surowej. Dla CZĘŚCI NR 4 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące próbki: - ok. 10 do 15 dag zapakowanych pierogów z kapustą i grzybami, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych naleśników z serem, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych klusków leniwych. Wyżej wymienione próbki artykułów spożywczych dla CZĘŚCI NR 3 i CZĘŚCI NR 4 muszą być zapakowane oraz opatrzone etykietami zawierającymi: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub importera, skład produktu, datę wyprodukowania, datę przydatności do spożycia, informację o sposobie przechowywania. 11) Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki - wzory produktów. 2. Oferty wariantowe, częściowe 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Podwykonawcy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części (zakresu) zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (-om). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY, MROŻONKI, WYROBY PIEKARNICZE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FRYKANDO S. C. Barbara Suchner, Sylwester Rychta, ul. Szanajcy 11 lok. 220, 03-481 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16378,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14301,70
Oferta z najniższą ceną: 14301,70 / Oferta z najwyższą ceną: 16977,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PŁODY ROLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FRYKANDO S. C. Barbara Suchner, Sylwester Rychta, ul. Szanajcy 11 lok. 220, 03-481 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22130,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19871,90
Oferta z najniższą ceną: 19871,90 / Oferta z najwyższą ceną: 24293,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FRYKANDO S. C. Barbara Suchner, Sylwester Rychta ul. Szanajcy 11 lok. 220, 03-481 Warszawa, ul. Szanajcy 11 lok. 220, 03-481 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31363,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30360,00
Oferta z najniższą ceną: 30360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: WYROBY GARMAŻERYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FRYKANDO S. C. Barbara Suchner, Sylwester Rychta, ul. Szanajcy 11 lok. 220, 03-481 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8992,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7109,40
Oferta z najniższą ceną: 6895,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8127,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WARMLECZ Jacek Zając, Wieruchów, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5441,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3214,70
Oferta z najniższą ceną: 3217,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3998,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Produkty rolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.