To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-26
Lublin: Dostawa chemii specjalistycznej i gospodarczej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 190131 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148851 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii specjalistycznej i gospodarczej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii gospodarczej i specjalistycznej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W zakresie przedmiotu zamówienia wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zlokalizowanych w Lublinie oraz w Stalowej Woli. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami szacunkowymi określonymi w celu ustalenia maksymalnej wartości zamówienia, cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami asortymentowymi zawartymi w Załączniku 1 do SIWZ, co nie ma wpływu na ceny jednostkowe. Z uwagi na to, iż podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg. rzeczywistej ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż zrealizuje zamówienia o wartości odpowiadającej nie mniej niż 60% i nie więcej niż 100% łącznej ceny brutto wskazanej w ofercie. Maksymalną wartość świadczenia do którego zobowiązany jest Wykonawca na rzecz Zamawiającego stanowić będzie wartość brutto zawartej umowy. Zamawiający wymaga by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakości, a jeżeli są wymagane również Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH. Na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni Wykonawca dostarczy wskazane dokumenty. Jakość dostarczonych towarów musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm lub innych norm branżowych. Zamawiający zobowiązuje się do zamawiania towarów nie częściej niż raz w tygodniu. Zamawiający złoży zamówienie według własnego zapotrzebowania za pośrednictwem faksu lub drogą e-mailową. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach 800-1500, w piątek w godzinach 800-1200 po uprzednim uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres. Towar będzie dostarczany zgodnie z zamówieniami szczegółowymi pod następujące adresy: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , ul. Konstantynów 1, 20-950 Lublin, Wydział Zamiejscowy KUL w Stalowej Woli, ul. Ofiar Katynia 6, 37-450 Stalowa Wola Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy transportem własnym, na swój koszt i ryzyko, na podstawie zgłoszeń dokonanych przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru, w miejsce wyznaczone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów będących przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych, w opakowaniach zbiorczych z etykietą zawierającą nazwę handlową artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta, przydatnych do użytku przez okres minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamawianych produktów, chyba ze w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną wskazano inaczej. Dostarczone produkty mają być nowe, wolne od wad i spełniające wymagania określone w załączniku 1 do SIWZ. W przypadku stwierdzonych wad jakościowych lub w przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zatwierdzony przez Zamawiającego, informuje on Wykonawcę o stwierdzonej wadliwości, wstrzymując jednocześnie zapłatę za zakwestionowany towar i uruchomi postępowanie reklamacyjne. Po stwierdzeniu zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany towaru na wolny od wad, na własny koszt na przedmiot zamówienia opisany w załączniku 1 do SIWZ, w terminie 2 dni roboczych od dnia uznania pisemnej reklamacji. Termin na złożenie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku, gdy uszkodzony jest przedmiot zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.52.10.00 - Produkty z polistyrenu 24.45.20.00 - Środki owadobójcze 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU WOLPRES Katarzyna Prus, Grzegorz Prus Sp. Jawna, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196721,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195426,74
Oferta z najniższą ceną: 195426,74 / Oferta z najwyższą ceną: 224554,36
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeglądy i konserwacje urządzeń wentylacji z automatyką oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych - DZP.25.4.2025
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
- "Usługa sporządzenia operatów szac. dla nieruchomości zabudowanych przezn. do wywłaszczenia pod inwestycje drog. związane z budową dr. ekspresowej S17 Piaski - Herbenne, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa wyrobów medycznych do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu w 2025r.
- Dostawa preform PET - znak sprawy DP- 01/25.
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.