eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmszkolenie grupowe dla uczestników projektu systemowego:Syzyf - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych z terenu gminy Chełm, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Chełm: szkolenie grupowe dla uczestników projektu systemowego:Syzyf - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych z terenu gminy Chełm, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm
Numer ogłoszenia: 194134 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm , Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5637084, faks 82 563 70 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie grupowe dla uczestników projektu systemowego:Syzyf - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych z terenu gminy Chełm, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy lub pozostających w zatrudnieniu, osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, które są w wieku aktywności zawodowej, korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, skierowanych na szkolenie przez Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm, w zakresie: - część I - szkolenie prawa jazdy kat. B dla 11 osób, - część II - szkolenie prawa jazdy kat. C dla 6 osób, - część III - szkolenie prawa jazdy kat. C+E dla 6 osób, - część IV - szkolenie kierowca wózków jezdniowych z napędem mechanicznym - dla 8 osób, - część V - szkolenie kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kierowców w zakresie prawa jazdy kat. C dla 6 osób, - część VI - szkolenie operator koparko-ładowarki w zakresie III kl. uprawnień dla 2 osoby, - część VII - szkolenie przewóz materiałów niebezpiecznych ADR w kategoriach kursu podstawowego + cysterny kl. I dla 6 osób, - część VIII - szkolenie opiekun/opiekunka osób zależnych dla 1 osoby, - część IX - szkolenie magazynier - sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych dla 9 osób, - część X - szkolenie spawanie elektryczne elektrodą otuloną, gazowe i w osłonie gazów metodą MIG i MAG dla 3 osób, - część XI - szkolenie napełnianie zbiorników LPG do napędu samochodów zasilanych gazem dla 1 osoby, - część XII - szkolenie przedłużanie i stylizacja paznokci dla 1 osoby, - część XIII - szkolenie w zakresie krawiectwa dla 2 osób, - część XIV - szkolenie kucharz małej gastronomii z elementami cateringu dla 2 osób, - część XV - szkolenie drwal z obsługą pilarki dla 1 osoby, - część XVI - szkolenie fryzjer z egzaminem czeladniczym dla 1 osoby, - część XVII - szkolenie aktywizacja zawodowa dla 28 osób, - część XVIII - szkolenie indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 28 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • maksymalnie 6 szkoleń o wartości mniejszej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy, którzy składają oferty do niżej wymienionych części złożą dokumenty potwierdzające: Część I, II, III, V, VII - wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, Część IV - uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie wózki jezdniowe z napędem mechanicznym Część VI - uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie koparko-ładowarek w zakresie kl. III uprawnień; Część X - uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie spawania elektrycznego, gazowego i w osłonie gazów metodą MIG i MAG. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 szkolenie grupowe (minimum 5 osób w grupie) zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą (pomieszczeniami) do przeprowadzenia szkolenia dla grup; będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem i materiałami dydaktycznymi do przeprowadzenia zajęć, tj. m.in. wykaże, że na każdego uczestnika szkolenia (w przypadku, gdzie program szkolenia przewiduje takie zajęcia) będzie przypadać osobne stanowisko komputerowe, kasy fiskalnej, maszyny do szycia (zamawiający nie dopuszcza możliwości równoczesnej pracy 2 lub więcej osób przy komputerze, kasie fiskalnej oraz maszynie do szycia) oraz pojazdy, maszyny i urządzenia, a także, jeśli wymagają tego przepisy, odzież robocza i sprzęt ochrony osobistej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: - wykształcenie: minimum średnie lub kierunkowe zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu, kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, np. do prowadzenia zajęć z obsługi kas fiskalnych, komputerów i programów komputerowych, itd., w tym: w przypadku składania oferty do: Części I, II, III, V, VII - uprawnienia instruktora nauki jazdy, nauki techniki jazdy, Części IV - uprawnienia instruktora nauki jazdy na wózkach jezdniowych, Część VI - uprawnienia instruktora nauki jazdy na koparko-ładowarkach, Część X - uprawnienia instruktora spawania elektrycznego, gazowego i w osłonie gazów metodą MIG i MAG. Wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia muszą posiadać minimum 2 - letnie doświadczenie pracy w swoim zawodzie i co najmniej 2 - letnie doświadczenie w edukacji dorosłych, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca przedłożyć aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (zaświadczenie, bądź wydruk komputerowy o kontynuacji działalności w 2012 roku), ponadto w Części I, II, III, V i VII : zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, w Części IV: uprawnienia (certyfikat) do prowadzenia kursów w zakresie kierowca wózków jezdniowych z napędem mechanicznym, wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach; w Części VI: uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie koparko-ładowarek kl. III wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie; w Części VII: zezwolenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego na prowadzenie kursów dla kierowców przewożących towary niebezpieczne (ADR) w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych, w Części X: atest w zakresie prowadzenia szkoleń spawalniczych zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz licencję lub jednorazową zgodę na egzaminowanie spawaczy po kursach w zakresie spawania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.50
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 0.30
  • 3 - termin zapłaty faktury - 0.20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm, Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm, Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Chełm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.