To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Białystok: Dostawa materiału eksploatacyjnego niezbędnego do realizacji zadań Centralnej Sterylizatorni oraz Sterylizatorni Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii
Numer ogłoszenia: 19507 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340203 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A, 15-276 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału eksploatacyjnego niezbędnego do realizacji zadań Centralnej Sterylizatorni oraz Sterylizatorni Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiału eksploatacyjnego niezbędnego do realizacji zadań Centralnej Sterylizatorni oraz Sterylizatorni Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego) przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Torebki, rękawy, papier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102431,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105233,50
Oferta z najniższą ceną: 105233,50 / Oferta z najwyższą ceną: 105233,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Torebki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Informer Med Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-625 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5205,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5540,00
Oferta z najniższą ceną: 5540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wskaźniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3 M Poland Sp. z o.o., Kajetany, Al. Katowicka 117, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24999,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24450,00
Oferta z najniższą ceną: 24450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26640,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa usługa serwisowa instalacji teletechnicznej
- Budowa zadaszonej osłony śmietnikowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - etap II.
- Modernizacja nawierzchni w podziale na 4 zadania.
- DOSTAWA POJAZDU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU 21 OSÓB ŁĄCZNIE Z KIEROWCĄ
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.