To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-01
Rawicz: Przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji,
tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną
Numer ogłoszenia: 195988 - 2015; data zamieszczenia: 01.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88221 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz innych grup odbiorców na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych, działanie: Lepsze dostosowanie opieki zdrowotnej w celu sprostania potrzebom szybko rosnącej populacji osób przewlekle chorych i niesamodzielnych oraz osób starszych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 2 923 575,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) na lata 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2009-2014. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwadzieścia dwa następujące zadania: Zadanie nr 1 - Obsługa podnośników oraz sprzętu ułatwiającego transport pacjentów, Zadanie nr 2 - Opieka i usprawnienie pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu, Zadanie nr 3 - Opieka i pielęgnacja pacjentów niesamodzielnych ze schorzeniami neurologicznymi, Zadanie nr 4 - Przygotowanie rodziny oraz pacjenta do opieki i samoopieki domowej, Zadanie nr 5 - PNF I stopnia, Zadanie nr 6 - Alternatywne formy komunikacji z pacjentem, Zadanie nr 7 - Trening mięśni dna miednicy w profilaktyce wysiłkowego nietrzymania moczu, Zadanie nr 8 - Wsparcie psychiczne dla pacjentów oraz rodziny w okresie przewlek łej choroby, Zadanie nr 9 - Udzielanie pierwszej pomocy, Zadanie nr 10 - Masaż klasyczny dla pacjentów z zaburzeniami neurologicznymi, Masaż leczniczy dla osób niepełnosprawnych po urazach i wypadkach, Masaż leczniczy dla osób z zanikami mięśniowymi, Masaż limfatyczny dla kobiet po amputacji piersi, Masaż osób starszych i obłożnie chorych, Masaż relaksacyjny, Zadanie nr 11 - Ćwiczenia usprawniające oraz oddechowe dla osób niepełnosprawnych ruchowo, Zadanie nr 12 - Zapobieganie powikłaniom wynikającym z unieruchomienia i braku aktywności fizycznej, Zadanie nr 13 - Źródła pomocy rodzinie w przypadku chorób przewlekłych i niepełnosprawności, Zadanie nr 14 - Metody samopielęgnacji i samoopieki w różnych etapach niepełnosprawności, Zadanie nr 15 - Rola wolontariatu i rodzaje wsparcia dla osób niepełnosprawnych, Zadanie nr 16 - Relacje międzypokoleniowe, Zadanie nr 17 - Rola młodzieży w zapobieganiu wykluczeniu społecznym osób starszych oraz niepełnosprawnych, Zadanie nr 18 - Źródła pomocy osobie niepełnosprawnej w przypadku chorób przewlekłych, Zadanie nr 19 - Organizacja czasu wolnego pacjenta niesamodzielnego oraz promocja zdrowia, Zadanie nr 20 - Formy organizacji czasu wolnego dla osób niesamodzielnych oraz promocja zdrowia, Zadanie nr 21 - Formy organizacji czasu wolnego dla osób wieku starszego, Zadanie nr 22 - Edukacja zdrowotna w przypadku chorób przewlekłych występujących w wieku starszym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 2 923 575,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) na lata 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2009-2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Opieka i usprawnianie pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REACTIVE Monika Zygmuntowicz, ul. Kamieniec 3, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4545,00
Oferta z najniższą ceną: 4545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Opieka i pielęgnacja pacjentów niesamodzielnych ze schorzeniami neurologicznymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Wojciechowska, ul. Jana III Sobieskiego 1a/7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6840,00
Oferta z najniższą ceną: 6696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10656,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przygotowanie rodziny oraz pacjenta do opieki i samoopieki domowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Wojciechowska, ul. Jana III Sobieskiego 1a/7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4275,00
Oferta z najniższą ceną: 4275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9375,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Trening mięśni dna miednicy w profilaktyce wysiłkowego nietrzymania moczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REACTIVE Monika Zygmuntowicz, ul. Kamieniec 3, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7200,00
Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Wsparcie psychiczne dla pacjentów oraz rodziny w okresie przewlekłej choroby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4750,00
Oferta z najniższą ceną: 4750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Udzielanie pierwszej pomocy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANKOWIAK BARTOSZ RATOWNICTWO MEDYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
JANKOWIAK BARTOSZ RATOWNICTWO MEDYCZNE
- Jankowiak Bartosz Ratownictwo Medyczne, ul. 17 Stycznia 45/7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4130,00
Oferta z najniższą ceną: 4130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Masaż klasyczny dla pacjentów z zaburzeniami neurologicznymi, Masaż leczniczy dla osób niepełnosprawnych po urazach i wypadkach, Masaż leczniczy dla osób z zanikami mięśniowymi, Masaż limfatyczny dla kobiet po amputacji piersi, Masaż osób starszych i obłożnie chorych, Masaż relaksacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REACTIVE Monika Zygmuntowicz, ul. Kamieniec 3, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5700,00
Oferta z najniższą ceną: 5700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Ćwiczenia usprawniające oraz oddechowe dla osób niepełnosprawnych ruchowo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REACTIVE Monika Zygmuntowicz, ul. Kamieniec 3, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4455,00
Oferta z najniższą ceną: 4455,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zapobieganie powikłaniom wynikającym z unieruchomienia i braku aktywności fizycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Wojciechowska, ul. Jana III Sobieskiego 1a/7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3325,00
Oferta z najniższą ceną: 3325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Źródła pomocy rodzinie w przypadku chorób przewlekłych i niepełnosprawności
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3325,00
Oferta z najniższą ceną: 3325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7725,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Metody samopielęgnacji i samoopieki w różnych etapach niepełnosprawności
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Wojciechowska, ul. Jana III Sobieskiego 1a/7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 950,00
Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Rola wolontariatu i rodzaje wsparcia dla osób niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Michalik, ul. Miedzińskiego 10c/4, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 714,00
Oferta z najniższą ceną: 714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Relacje międzypokoleniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 760,00
Oferta z najniższą ceną: 760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Rola młodzieży w zapobieganiu wykluczeniu społecznym osób starszych oraz niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Michalik, ul. Miedzińskiego 10c/4, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 952,00
Oferta z najniższą ceną: 952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Źródła pomocy osobie niepełnosprawnej w przypadku chorób przewlekłych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 475,00
Oferta z najniższą ceną: 475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1575,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Organizacja czasu wolnego pacjenta niesamodzielnego oraz promocja zdrowia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6840,00
Oferta z najniższą ceną: 6840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Formy organizacji czasu wolnego dla osób niesamodzielnych oraz promocja zdrowia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2850,00
Oferta z najniższą ceną: 2850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Formy organizacji czasu wolnego dla osób wieku starszego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Zelek, ul. Generała Grota Roweckiego 9c/14, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 475,00
Oferta z najniższą ceną: 475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1225,00
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Edukacja zdrowotna w przypadkach chorób przewlekłych występujących w wieku starszym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Michalik, ul. Miedzińskiego 10c/4, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1190,00
Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1480,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców gminy Rawicz w ramach realizacji programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą ca 100 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno oraz zakup 40 ton emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w 2025 roku dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Dostawy mięsa, podrobów i wędlin
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu "Pilot wycieczek" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- Dostawa sprzętu podnoszącego bezpieczeństwo teleinformatyczne, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.