Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-03
Jastrzębie-Zdrój: Budowa obiektu technologicznego dla instalacji do termicznego przekształcania opon i odpadów gumowych w procesie termolizy z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w Kędzierzynie - Koźlu.
Numer ogłoszenia: 197362 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: CTG Sp.z o.o. , Ul. Harcerska 1b, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 721 84 70, faks 33476 13 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ctg.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu technologicznego dla instalacji do termicznego przekształcania opon i odpadów gumowych w procesie termolizy z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w Kędzierzynie - Koźlu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz projektowaniem dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa obiektu technologicznego dla instalacji do termicznego przekształcania opon i odpadów gumowych w procesie termolizy z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w Kędzierzynie - Koźlu. Zakresem przedmiotu inwestycji objęte są następujące usługi: a) prace przedprojektowe, b) prace koncepcyjne, c) prace projektowe, d) wykonanie przedmiaru robót, kosztorysów, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, e) inne niewymienione czynności niezbędne do kompleksowego wykonania inwestycji, f) pozyskanie w imieniu Inwestora ostatecznej decyzji realizacyjnej, g) nadzór nad realizacją inwestycji (robotami budowlanymi) na podstawie wyżej wymienionych prac projektowych oraz rozliczenie inwestycji. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy PZP. 2) Szczegółowy zakres prac określa: a) Wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) b) Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 8 do SIWZ) 3) Zamówienie współfinansowane jest przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 20 000 zł. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali: co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu (projekt budowlany i projekt wykonawczy) lub opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla obiektu technologicznego wraz z instalacją do termicznego przekształcania odpadów w procesie termolizy o przepustowości 10 000 ton/rok oraz o kodzie odpadu 16 01 03, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego/Inspektora nadzoru inwestorskiego/Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na budowie zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów, o wartości inwestycji powyżej 8 000 000 zł brutto, oraz załączą dowody, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: - Architekt: musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym doświadczenie jako projektant branży architektonicznej dla przynajmniej jednego obiektu kubaturowego o przeznaczeniu przemysłowym oraz o powierzchni powyżej 2000 m2. - Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym doświadczenie jako projektant branży konstrukcyjno-budowlanej dla przynajmniej jednego obiektu kubaturowego o przeznaczeniu przemysłowym oraz o powierzchni powyżej 2000 m2. - Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. - Projektant w specjalności drogowej: musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. - Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. -Projektant w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą: musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. -Inżynier Rezydent: musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem projektami inwestycyjnymi, w tym doświadczenie w zarządzaniu minimum jednym projektem związanym z budową zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. -Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej: musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych przy minimum jednym projekcie związanym z budową zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. -Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych przy minimum jednym projekcie związanym z budową zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. -Inspektor Nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych i elektroenergetycznych przy minimum jednym projekcie związanym z budową zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. -Inspektor Nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej: musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych przy minimum jednym projekcie związanym z budową zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. -Inspektor Nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą: musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót teletechnicznych przy minimum jednym projekcie związanym z budową zakładu zagospodarowania odpadów lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. - Specjalista ds. rozliczeń: musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne oraz minimum 5- letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w rozliczaniu robót budowlano- montażowych, sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych przy minimum jednym zakończonym i rozliczonym projekcie współfinansowanym ze środków zewnętrznych. -Specjalista ds. formalno -prawnych: musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze, uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. : Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (t.j.: Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r., Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową kształtuje się w wysokości 500 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
14. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: a) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę), b) kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby), c) nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane, d) zakres udostępnianych zasobów: i) wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku, ii) potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model), iii) osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności), iv) zdolności finansowe i ekonomiczne, e) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował, f) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy), g) okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (co najmniej na czas realizacji zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w miesiącach - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ctg.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CTG Sp. z o.o. ul. Harcerska 1b, 44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 09:00, miejsce: CTG Sp. z o.o. ul. Harcerska 1b, 44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego.Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. 2. Jeżeli wymagana wartość inwestycji w ramach w/w doświadczenia wyrażona będzie w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.