eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceUSŁUGA EDUKACYJNA- Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach firmy symulacyjnej Agro-Ekonomik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Ropczyce: USŁUGA EDUKACYJNA: - Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach firmy symulacyjnej Agro-Ekonomik
Numer ogłoszenia: 198490 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach , ul. Mickiewicza 13, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218571, faks 0-17 2218201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsat-ropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA EDUKACYJNA: - Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach firmy symulacyjnej Agro-Ekonomik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach firmy symulacyjnej dla uczniów Zespołu Szkół Agor-Technicznych w Ropczycach, w ramach Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Zajęcia dodatkowe w ramach działalności firmy realizowane będą w 3 grupach (1 grupa liczy 10 osób) w wymiarze 200 godzin lekcyjnych (za godzinę lekcyjną należy przyjąć 45 min.) dla każdej grupy. Łącznie 600 godzin lekcyjnych dla trzech grup. Okres realizacji od dnia podpisania umowy do 20 czerwca 2015r. z wyłączeniem przerw wakacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi szkoleniowe (szkolenie, warsztaty, kurs,, zajęcia edukacyjne, lub pozalekcyjne) o tematyce zajęć obejmującej przedmiot zamówienia w ilości co najmniej 20 godzin każda. Warunki będą oceniane na podstawie wykazu usług (załącznik nr 6). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie 2 takie szkolenia/kursy, zajęcia edukacyjne lub pozalekcyjne - potwierdzone dowodami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji usługi będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która: Z uwagi na charakter i zakres obowiązków osoby prowadzącej usługę pożądanym jest, aby osoba wyznaczona przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia spełniała minimum poniższe wymagania: Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje, będzie dysponować osobą/osobami która/które z uwagi na charakter i zakres obowiązków osoby/osób prowadzących zajęcia (maksymalnie 3 osoby), spełniają co najmniej poniższe wymagania : wykształcenie wyższe związane z przedmiotem zamówienia, przygotowanie pedagogiczne, oraz wykazane w postaci zaświadczenia/dyplomu ukończenie kursu obsługi programu Insert. Wykonawca musi dysponować taką liczbą wykładowców i instruktorów, aby zapewnić prawidłową oraz terminową realizację usługi szkoleniowej i zagwarantować jej wysoką jakość. Spełnienie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie wykazu osób (załącznik nr 7) . Wykaz osób ma zawierać informacje umożliwiające jednoznaczne dokonanie oceny spełnienia powyższych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji usługi będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która: Z uwagi na charakter i zakres obowiązków osoby prowadzącej usługę pożądanym jest, aby osoba wyznaczona przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia spełniała minimum poniższe wymagania: Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje, będzie dysponować osobą/osobami która/które z uwagi na charakter i zakres obowiązków osoby/osób prowadzących zajęcia (maksymalnie 3 osoby), spełniają co najmniej poniższe wymagania : wykształcenie wyższe związane z przedmiotem zamówienia, przygotowanie pedagogiczne, oraz wykazane w postaci zaświadczenia/dyplomu ukończenie kursu obsługi programu Insert. Wykonawca musi dysponować taką liczbą wykładowców i instruktorów, aby zapewnić prawidłową oraz terminową realizację usługi szkoleniowej i zagwarantować jej wysoką jakość. Spełnienie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie wykazu osób (załącznik nr 7) . Wykaz osób ma zawierać informacje umożliwiające jednoznaczne dokonanie oceny spełnienia powyższych warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsat-ropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Agro-Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach Adres: 39-100 Ropczyce, ul. A. Mickiewicza 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Agro-Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach Adres: 39-100 Ropczyce, ul. A. Mickiewicza 13 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Podkarpacie Stawia Na Zawodowców w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.