eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/30/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Łódź: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/30/2011
Numer ogłoszenia: 198623 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176329 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/30/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowa usługa pralnicza obejmująca: pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, dezynfekcję, suszenie, prasowanie i bieżącą reparację - naprawę - bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasowanej, oraz zasłon, materacy, kocy i poduszek z pierza, segregację i pakowanie bielizny. Rodzaje asortymentu podlegającego praniu i serwisowi bieliźniarskiemu określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. 2.1. Wymagania ogólne: a) Pralnia, w której świadczona będzie usługa musi posiadać pełną barierę sanitarno - higieniczną, automatyczne dozowanie środków oraz pralnicę tunelową celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania oraz wyładunku. Wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych. W pralni powinno znajdować się urządzenie do dezynfekcji wózków. b)Bielizna skażona winna być oddzielnie prana z zachowaniem obowiązujących barier higienicznych, wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny skażonej. Zamawiający będzie pakował brudną bieliznę w oznaczone napisem - bielizna skażona - worki foliowe koloru czerwonego. c) Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej : Winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny z zastosowaniem preparatów posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.: - w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Wykonawca winien posiadać Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (zgodnie z ustawą dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679); - w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze Wykonawca winien posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) - środki piorące i dezynfekujące które gwarantują pełne spektrum działania: B, C, V, F, HIV oraz Tbc, bakterie, wirusy, grzyby, prądki gruźlicy oraz gwarantują właściwą jakość prania nie powodującą przyspieszonego zużycia bielizny zgodnie z komunikatem Głównego Inspektora - Sanitarnego z dnia 27.09.1996r. w sprawie wykazu preparatów dezynfekcyjnych przeznaczonych w ZOZ d) Wykonanie usługi: usługa musi być wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Państwowego Zakładu Higieny. 2.2. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: a) Dostarczenia Zamawiającemu w odpowiedniej ilości: wózków transportowych do przewożenia bielizny brudnej czystej na oddziały szpitalne i do punktów zdawczo - odbiorczych. Wózki winny być zaopatrzone w pokrowce chroniące bieliznę przed zabrudzeniem, przemoczeniem w czasie przewożenia bielizny na oddział. opakowań (worki foliowe) do przekazywania brudnej bielizny zgodnie z obowiązującymi kolorami. b) Prowadzenia serwisu bieliźniarskiego: naprawy, zszywania, cerowania, przyszywania guzików i troków. c) Prowadzenia dokumentacji zdawczo - odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów opracowanych przez wykonawcę w uzgodnieniu z zamawiającym. Kwity dostarczy Wykonawca. d) Sortowania czystej bielizny z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia wg potrzeb Zamawiającego. e) Niezwłoczne i nieodpłatne usuwania stwierdzonych wad jakościowych wykonywanej usługi zgłoszonych przez Zamawiającego f) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli dot: miedzy innymi: Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, PIP-u, oraz przepisów BHP. g) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia kontroli wypranej bielizny, dezynfekcji wózków transportowych i pokrowców na wózki pod względem sanitarno - epidemiologicznym w trakcie trwania umowy, w tym kontroli czystości mikrobiologicznej. Wykonawca raz w miesiącu będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wyników badań mikrobiologicznych, na czystość pranej bielizny. 2.3. Wymagania dotyczące technologii prania: a) Pranie: winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Pranie w zakresie temperatury 40oC - 90oC. b) Środki piorąco - dezynfekujące: winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze od 40oC do 90 oC. c) Dozowanie środków piorąco - dezynfekujących: winno być automatyczne. d) Bielizna skażona - winna być prana w wydzielonych urządzeniach. e) Ważenie czystej suchej bielizny winno odbywać się po stronie -czystej pralni f) Sposób pakowania upranej bielizny uprana bielizna winna być pakowana asortymentowo, posegregowana na poszczególne oddziały, zawartość każdej paczki trwale opisana na opakowaniu co do jej zawartości oraz wagi, - załącznik nr 5 do SIWZ określa wielkość paczek z określeniem ilości sztuk poszczególnego rodzaju bielizny. - bielizna płaska pakowana asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, - ubrania operacyjne i fartuchy pakowane asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, - bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe dostarczana na wieszakach. 2.4. Wymagania dotyczące odbioru bielizny brudnej i przywozu bielizny czystej: a) Odbiór bielizny brudnej : odbiór bielizny brudnej do prania odbywać się będzie dwa razy dziennie w dni robocze, raz dziennie w soboty oraz inne dni wolne, w przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 1 dzień . Bielizna przeznaczona do prania pakowana będzie przez Zamawiającego w worki foliowe z podziałem na poszczególne rodzaje bielizny. b) Przywóz upranej bielizny : przywóz upranej bielizny odbywać się będzie dwa razy dziennie w dni robocze, raz dziennie w soboty oraz inne dni wolne, w przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 1 dzień. Uprana bielizna winna być segregowana i pakowana w sposób określony w załączniku nr 5 do SIWZ. c) Dostarczanie upranej bielizny fasonowej : odzież fasonowa winna być dostarczana na wieszakach, foliowana. 2.5. Wymagania dotyczące transportu: a) Wymagania dotyczące środka transportu: środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub środki transportu posiadające szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Wykonawca winien posiadać aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do świadczenia usługi przewozu bielizny szpitalnej. d) Koszty transportu: przywóz czystej bielizny i odbiór brudnej odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie podanej przez Wykonawcę w formularzu - Kosztorys ofertowy e) Czas wykonywania transportu: odbiór brudnej bielizny i przywóz czystej upranej bielizny odbywać się będzie dwa razy dziennie w dni robocze o godz.9oo rano i po południu o godz. 13oo, w soboty oraz inne dni wolne raz dziennie rano o godz. 9oo, w przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 1 dzień. 2.6. Prawa Zamawiającego: a) Zamawiający będzie prowadzić kontrolę upranej bielizny pod względem sanitarno - epidemiologicznym i porządkowym w trakcie trwania umowy: czystość mikrobiologiczna, ph wypranej bielizny, czystość bielizny, stopień usztywnienia i pylenia usztywnionej bielizny, prasowania, naprawy bielizny. b) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia przynajmniej 1 raz w miesiącu wyników badań mikrobiologicznych , na czystość pranej bielizny. 2.7. Ogólne Wykonawca wystawi fakturę VAT z określeniem asortymentu pranej bielizny, ilości i ceny jednostkowej na koniec każdego miesiąca. Faktura ta będzie wystawiona na podstawie miesięcznego zestawienia wypranej bielizny potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/30/2011

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200899,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251090,84

  • Oferta z najniższą ceną: 251090,84 / Oferta z najwyższą ceną: 371986,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.