eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzęczkowoZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-05

Ogłoszenie nr 19939 - 2017 z dnia 2017-02-05 r.

Rzęczkowo: ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369150-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 371248-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Zławieś Wielka Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 34145028800000, ul. Rzęczkowo  , 87133   Rzęczkowo, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 15 90, faks 56 678 15 90, e-mail gzk@zlawies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Warunki techniczne ciągnika 1. Rok produkcji: sprzęt musi być fabrycznie nowy ,nie starszy niż I Kw. 2017r., 2. Silnik: a. wysokoprężny o pojemności minimum 3400cm3, turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo, b. Liczba cylindrów 4, diesel , chłodzony cieczą, turbodoładowanie, intercooler, c. Silnik z turbodoładowaniem i wysokociśnieniowym układem wtrysku, d. Znamionowa moc silnika w przedziale 90-105KM 3. Pojemność zbiornika paliwa: minimum 110L 4. Kabina: a. Łatwy dostęp do kabiny z obu stron b. Składany fotel pasażera, płaska podłoga, c. Panel dachowy z otwieranym oknem, d. otwierana przednia szyba, uchylne boczne okna, e. Siedzenie operatora amortyzowane pneumatycznie z podłokietnikiem i pasem bezpieczeństwa, f. Kabina klimatyzowana, g. wycieraczki szyby tylnej i przedniej, spryskiwacze, h. kabina z atestem bezpieczeństwa, i. radio z odtwarzaczem płyt CD oraz wejściem USB, 5. Skrzynia biegów, napęd: a. Przekładania liczby biegów 24do jazdy do przodu i 24 wstecznych, w pełni synchronizowana, b. Rewers elektrohydrauliczny umożliwiający zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła, c. Elektrohydraulicznie załączona blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, d. Przedni napęd e. Oś przednia wzmocniona z elektrohydraulicznym załączaniem napędu oraz elektrohydrauliczna blokada dyferencjału, f. Szybkosprzęgi, 6. Udźwig podnośnika tylnego wynoszący min 3500 kg, 7. Instalacja pneumatyczna do przyczepy 1 i 2 obwodowa, 8. Tylny WOM 540Eco/1000 z biegami zależnymi, 9. Sterowanie elektroniczne TUZ i WOM na błotniku, 10. Tylny TUZ z elektrycznym sterowaniem i dwoma siłownikami wspomagającym, min. udźwig nie mniejszy niż 3000kg, 11. Przedni TUZ zakładany fabrycznie , min. udźwig nie mniejszy niż 1500kg + wyjście hydrauliczne, 12. Pompa hydrauliczna minimum 60 l/m z chłodnicą, 13. Niezależna pompa wspomagająca o wydatku minimum 28 l/min, 14. Akumulator 100AH z odłącznikiem, 15. Prędkość jazdy 40KM/H, 16. Hamulce pneumatyczne przyczepy 1 i 2 obwodowe, 17. Minimum 4 pary hydrauliki zewnętrznej - 8 szybkozłączy + zbiorniczek oleju, 18. Zaczep transportowy automatyczny suwliwy + zaczep polowy, 19. Minimum 6 świateł roboczych + 2 światła drogowe, 20. Dwa pomarańczowe światła sygnalizacyjne, obrotowe montowane po obu stronach 21. Złącza elektryczna 8A, 2 gniazda zapalniczki, 22. Tylne błotniki poszerzane min. 480 mm, 23. Przednie błotniki dynamiczne min. 480 mm, 24. Z uwagi na posiadanie przez Zamawiającego kompletów nowego ogumienia firmy MICHELIN Przód 380/70R24 na felgach stałych, Tył 480/70R34 na felgach stałych, wymaga się, aby ogumienie było dedykowane do marki MICHELIN w powyższym zakresie, 25. Wyposażenie dodatkowe: a. instrukcja obsługi w języku polskim, b. katalog części zamiennych w języku polskim lub katalog w systemie kodowym, c. certyfikaty zezwalające na eksploatację w Polsce, d. skrzynka narzędziowa wraz z zestawem narzędzi, e. apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica 26. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągnika. 27. Pojazd będzie posiadał licznik motogodzin. 28. Ciągnik będzie przeznaczony do pracy w Zakładzie Usług Komunalnych Zławieś Wielka Sp. z o.o., główne zadania to transport beczki asenizacyjnej, praca z kosiarką bijakową oraz praca z pługiem śnieżnym. Przewidywany czas pracy do 150mtg/mc 29. Na zrealizowany przez siebie przedmiot umowy wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego lub 4.000 motogodzin - zależnie co nastąpi pierwsze. UWAGA dodatkowa gwarancja na pozostałe podzespoły, inne niż silnik (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert. 30. Na zrealizowany przez siebie przedmiot umowy wykonawca udzieli gwarancji 24 miesięcy na silnik. 31. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad (w tym do wymiany na nowe wadliwych elementów) w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. Naprawa oraz wymiana ujawnionych wad odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego. 32. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonawca odpowiada za wady ujawnione w przedmiocie zamówienia również po okresie rękojmi lub gwarancji, jeżeli zamawiający zawiadomi wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi (gwarancji). 33. Okres gwarancji i rękojmi za wady zostanie przedłużony o czas naprawy. Jeżeli wykonawca nie usunie wad w terminie wynikającym z warunków umowy gwarancyjnej, to zamawiający może zlecić usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko (odpowiedzialność) wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 34. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągnika. 35. Kod CPV - 16.70.00.00-2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT177782.50
Walutazłote


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZIP AGRO Sp.Zo.o.,  ,  Kurzejowo 23,  86-160,  Warlubie,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238015
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238015
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238015
Waluta: złotych


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity z późn. zm.); 2. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia użyte jest pojęcie "ustawa pzp", należy przez to rozumieć ustawę Prawo zamówień publicznych, o której mowa w punkcie 3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Zgodnie z art. 9 ustawy pzp postępowanie prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, 5. Zgodnie z art. 14 ust. 2 ustawy pzp jeżeli w niniejszym postępowaniu koniec terminu do wykonania danej czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 6. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: a. Biuletyn Zamówień Publicznych b. strona internetowa Zamawiającego -http://www.bip.zlawieswielka.ug.gov.pl/, http://www.zlawies.pl/8551,zaklad-uslug-komunalnych.html c. tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.