To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-05
Ogłoszenie nr 19943 - 2017 z dnia 2017-02-05 r.
Dąbrówno: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKORZYSTANIU ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W CELU MODERNIZACJI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĄBRÓWNIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353916-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361432 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówno, krajowy numer identyfikacyjny
51074321000000, ul.
ul. Kościuszki
21,
14120
Dąbrówno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 474 087, faks
896 474 087, e-mail
tomasz.szydlik@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKORZYSTANIU ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W CELU MODERNIZACJI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĄBRÓWNIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DRZ.271.27.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym (zał. nr 4 do siwz; dalej: PFU), audytem energetycznym (zał. nr 5 do siwz), projektem robót geologicznych na wykonanie otworów technologicznych (zał. nr 6 do siwz), wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (zał. nr 7 do siwz) oraz wzorem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekty wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- dalej: STWiOR)- zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich opinii i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz do realizacji na podstawie opracowanego projektu wszystkich robót budowlanych; 2) przygotowanie kompletu dokumentów w zakresie niezbędnym do wystąpienia o wydanie pozwolenia na budowę (w tym: Planu Ruchu Zakładu Górniczego, o którym mowa w projekcie robót geologicznych na wykonanie otworów technologicznych- załącznik nr 6 do siwz); 3) uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego; 4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym uzgodnionym z Zamawiającym; 5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót; 6) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych; 7) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej; 8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wszystkie rysunki muszą być w pełni zwymiarowane. Dokumentacja projektowa musi zawierać: a) zatwierdzone przez Zamawiającego opracowania przedprojektowe, w szczególności: wykonanie badań geologicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zaktualizowaną inwentaryzację dla celów projektowania, ostateczne propozycje materiałów konstrukcyjnych, wykończeniowych; b) projekt budowlany, opracowany na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego, celem uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Projekt budowlany powinien posiadać wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia oraz wszelkie niezbędne pozwolenia wymagane obowiązującymi przepisami. Projekt budowlany musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462 z późn. zm.); projekt budowlany musi zostać wykonany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - 6 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg; dodatkowo rysunki, szkice, rzuty itp. w formacie edytowalnym; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, powinny zostać opracowane w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129)- dalej: rozporządzenie - 6 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg; dodatkowo rysunki, szkice, rzuty itp. w formacie edytowalnym; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 rozporządzenia- 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls lub .ods; e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych grup robót budowlanych, zgodnie z rozdziałem 3 rozporządzenia- 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .doc; f) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .doc. 1.1) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych. 1.2) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do sporządzonych opracowań zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.) oraz wzorem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2) Wymagania dotyczące robót budowlanych: a) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej; b) przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; - uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; - zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 3) Krótki opis przedmiotu zamówienia: a) etap 1: sporządzenie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji technicznej (wykonawczej); b) etap 2: kompleksowe wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w zakresie: - termomodernizacja budynku Szkoły i sali sportowej- docieplenie ścian zewnętrznych (wyłącznie na sali sportowej i łączniku) oraz stropu poddasza w budynku głównym (zabytkowym) szkoły, powierzchni płask ich stropodachów na Sali sportowej i łącznika, wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku głównym szkoły, wymiana okien w pomieszczeniach nad salą gimnastyczną oraz w pomieszczeniach istniejącej kotłowni (maszynowni po modernizacji) i przylegających pomieszczeń gospodarczych; - kotłownia na pompach ciepła: 2 pompy ciepła połączone równolegle o mocach odpowiednich 115 kW i 42,8 kW. lub innych o łącznej mocy minimum 157,8 kW; - modernizacja instalacji grzewczej - kompleksowa wymiana istniejących grzejników żeliwnych w budynku Szkoły oraz w pomieszczeniach nad Salą Gimnastyczną oraz w pomieszczeniach gospodarczych przylegających do kotłowni (maszynowni po modernizacji) na nowe grzejniki stalowe płytowe, wymiana pionów/poziomów, montaż zaworów termostatycznych wandaloodpornych. Montaż dodatkowych nagrzewnic na Sali sportowej. Zmniejszenie parametrów instalacji z obecnych 90/70°C i 70/50°C na max. 55/45°C; - wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania dolnego źródła pomp ciepła; - modernizacja oświetlenia w budynku głównym Szkoły, w pomieszczeniach nad salą gimnastyczną oraz pomieszczeniach kotłowni i przylegających do niej pomieszczeniach gospodarczych - demontaż istniejących opraw wewnętrznych oraz montaż nowych, energooszczędnych opraw typu LED; - wykonanie i montaż instalacji odgromowej w całym kompleksie budowlanym. 4) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Budynek główny Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie jest obiektem zabytkowym (wpisanym do ewidencji zabytków). 5. Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości. 6. Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. 7. W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zamówienie jest dofinansowane w ramach projektu: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1211727.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 162260,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.