eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Dzierżawa wraz z serwisem urządzeń drukujących dla SCM Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa wraz z serwisem urządzeń drukujących dla SCM Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14

1.5.2.) Miejscowość: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa wraz z serwisem urządzeń drukujących dla SCM Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27603f0f-7ba6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/24/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych na potrzeby Stobrawskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
2. Zamawiający wymaga aby urządzenia przeznaczone do dzierżawy - w ilościach i o parametrach opisanych w załączniku nr 2 zestawienie parametrów technicznych - zostały dostarczone do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 stycznia 2023r. Miejsce dostawy: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o., ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup. Zamówienie obejmuje również dostawę i odbiór urządzeń po zakończeniu umowy, serwis, bieżącą dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz rozliczanie ilości wydruków.
3. Opis aspektów technicznych zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów urządzeń wielofunkcyjnych zawiera formularz zestawienie parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4. W ramach realizowanej usługi Wykonawca zapewni:
1) możliwość drukowania, kopiowania i skanowania za pomocą dostarczonych i oddanych w dzierżawę urządzeń,
2) możliwość kontroli i autoryzacji druku, kopiowania i skanowania za pomocą dostarczonych i oddanych w dzierżawę urządzeń,
3) ciągłość pracy dostarczonych i oddanych w dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych poprzez zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych,
4) serwis dostarczonych i oddanych w dzierżawę urządzeń.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone i oddane w dzierżawę urządzenia były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r. i pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta w Polsce.
5. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z tą normą.
6. Tonery muszą być oryginale sygnowane logiem producenta i muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta w Polsce.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania na własny koszt materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych okresowo zużywających się niezbędnych dla właściwego funkcjonowania urządzeń oraz elementów zapewniających ciągłą i prawidłową pracę dzierżawionych urządzeń. Papier nie będzie materiałem eksploatacyjnym wchodzącym w skład opłat należnych.
8. Dostawy tonerów będą realizowane w ciągu 24 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. Pozostałe materiały eksploatacyjne Wykonawca będzie dostarczał w terminie nie powodującym przerwy w użytkowaniu urządzeń.
9. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni wsparcie techniczne i nadzór serwisowy dzierżawionych urządzeń, który obejmie w szczególności: dostawę i wymianę części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, przeglądy i konserwacje, naprawy urządzeń wraz z wymianą podzespołów i części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192942,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192942,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192942,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sharp Electronics (Europe) GMBH sp. z o.o. Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080000846

7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192942,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.