Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00523868/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2024/BZP 00087577/01 - Wynik z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Miasta Krosna w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370004853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 58
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 204 59
1.5.8.) Numer faksu: 13 43 204 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@moprkrosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://moprkrosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-293a2022-8eaf-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Miasta Krosna w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-293a2022-8eaf-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.4.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług polegających na udzieleniu tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Miasta Krosna w schronisku dla osób bezdomnych, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie, zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.);4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 196770 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług polegających na udzieleniu tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie, zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.);4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 5580 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Krośnieńskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842267250
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA - KOŁO KROŚNIEŃSKIE
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA - KOŁO KROŚNIEŃSKIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części II postępowania nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W pozycji "cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem" podano kwotę 1860,00 zł. Jest to kwota za jeden pełen m-c pobytu w schronisku jednej osoby bezdomnej, Wykonawca, który podał tę kwotę wskazał, iż nie jest płatnikiem podatku VAT.
W pozycji "cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem" podano kwotę 0,00 zł. z uwagi na to, że w tej części wpłynęła tylko jedna oferta i wobec tego przyjęto, że podana przez Wykonawcę cena jest ceną najniższą.
Analogicznie w pozycji "cena lub koszt oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia" podano kwotę 1860,00 zł. Jest to kwota za jeden pełen m-c pobytu w schronisku jednej osoby bezdomnej. Kwota wskazana została przez Wykonawcę, który nie jest płatnikiem podatku VAT.
W pozycji krajowy nr identyfikacyjny wskazano nr NIP Wykonawcy.
W pozycji wartość umowy/ umowy ramowej podano kwotę 1860,00 zł - czyli koszt pobytu jednej osoby bezdomnej w schronisku przez 1 pełny m-c. Szacunkowa liczba bezdomnych wynosi 15 mogących być skierowana do schroniska wynosi 15 osób (miesięcznie). Gwarantowana natomiast przez Zamawiającego liczba bezdomnych stanowiących przedmiot umowy wynosi 5 osób.
Kwota przeznaczona na realizacje tej części postępowania wskazana została w Sekcji IV (Część I) punkt. 4,5,5.
W ramach drugiej części postępowania:
Nie wpłynęła ani jedna oferta.
II część postępowania została unieważniona.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Usługi społeczne w zakresie przygotowania i wydania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna
- Dostawy zestawów diagnostycznych ELISA do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi ASF
- Modernizacja Filii nr 4 Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Krakowskiej nr 124
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych.
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Dobudowa punktów świetlnych - Osiedle Turaszówka - ul. Długa
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży
- ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży
- ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - (z podziałem na części A - C)
- "Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków" 2 Części
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.